2026-09-14, 17:46
Medlem
JohanLiljegrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunkeMundt
Hans format och innehåll är verkligen lågt i bemärkelse av substans och underhållningsvärde. Att slänga ut ord som "horunge" fram och tillbaka framför en kamera som en man i 50-årsåldern är en nivå av ömklighet som inte går att beskriva. Vem fan orkar att livnära sig på yt-drama med white trash "kändisar"? Hur fan kan man leva med sig själv såvida man inte lider av självförakt? Härrör han från en dysfunktionell familj?

Tydligen för att det är en trendig image bland inlfuencers idag, då så många gör detta. Även det en anledning till varför undertecknad inte följer upp denna trend, utan söker riktig underhållning på annat håll.
Citera
2026-09-23, 01:08
Medlem
pickalulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn

Men i avsnitt 300 (halvvägs in) säger Isolde nåt i stil med; "jag har en känsla av att jag kommer bli jättegammal eftersom jag är så dålig på att festa". Fortsätter sen med "alla kvinnor på min mammas sida har blivit jättegamla". Ingen reagerar på detta och allt bara fortsätter som om det var rimligt.
Om du anser att du är kvinna men föddes som pojke och sen har gjort vad du kan för att ändra detta har jag typ noll problem med. Men att låtsas som om du ärver kvinnliga drag eftersom du nu tycker att du är kvinna är liksom så dumt så klockorna stannar. HUR kan personer som i många andra avseenden vara så här verklighetsfrånvända?

Vadå, är den här Isolde en snubbe?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in