Citat:
Ursprungligen postat av
ZakB
Fan vad sjukt att det fungerade, trodde de var en myt. Men när du drar i dasen, brukar du inte bli hård då?, Vilken teknik använder man, och hur många timmar drar du i den. Hade velat testa.
Jag använde en penis-sträckare. Jag testade som sagt det där med olika tekniker också. Kommer inte ihåg vad alla hette men det gick ut på att du skulle dra din snopp som en helikopter och dra i den i olika lägen i ett antal sekunder. Sen var det nån övning som jag har för mig hette att "mjölka" som skulle göra den grövre.
Jag tvivlar inte på att det fungerar om man går in för det på riktigt i flera månader, men, det blir näst intill omöjligt att få tiden att utföra det om man har jobb och familj. Räkna iallafall med att du måste ha minst en halvtimme om dagen för dig själv ostört.
En penissträckare är bra på så vis att du kan ha den på dig även när du jobbar. I alla fall om du har ett kontorsjobb. Den är diskret och syns inte. Jag får det kanske att låta helt smärtfritt men det är det inte. Det är ingen njutning att ha den på och du måste korrigera den flera gånger om dagen. Har du den mer än två timmar så börjar det göra ont. Det är ett jävla slit det med..
Men den fungerar! Åtminstone gjorde den det för mig. Inte så mycket men två cm iallafall. Det tog mig 1500 timmar och jag höll på i nästan 1,5 år med det. Det gick åt 3 st sträckare då dom inte håller för evigt. Åtminstone inte den modellen jag använde. Jag försökte sträcka 25-30 timmar i veckan.
Om du går in för det så kommer nog det att fungera för dig med. Lycka till!