2021-05-21, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
mm, lika här. Ökade 1 cm på 3 månader. Det var glädje varje gång man mätte. Sen gick det mer långsamt. Jag gav upp slitet då det inte hände nåt på 4 månader trots maniskt slit.

Detta var nåt år sen man höll på. Mätte faktiskt häromdan och ökningen är permanent så när som på en eller 2 millimeter. Rätt nöjd ändå med ökningen på 2 cm och har accepterat att jag aldrig kommer få en FB-dase. Ingen kvinna har klagat, tvärtom..

Fan vad sjukt att det fungerade, trodde de var en myt. Men när du drar i dasen, brukar du inte bli hård då?, Vilken teknik använder man, och hur många timmar drar du i den. Hade velat testa.
Citera
2021-05-22, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZakB
Fan vad sjukt att det fungerade, trodde de var en myt. Men när du drar i dasen, brukar du inte bli hård då?, Vilken teknik använder man, och hur många timmar drar du i den. Hade velat testa.
Du kan lära dig allt om tekniker på thunder's place.
Citera
2021-05-24, 09:04
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZakB

Jag använde en penis-sträckare. Jag testade som sagt det där med olika tekniker också. Kommer inte ihåg vad alla hette men det gick ut på att du skulle dra din snopp som en helikopter och dra i den i olika lägen i ett antal sekunder. Sen var det nån övning som jag har för mig hette att "mjölka" som skulle göra den grövre.

Jag tvivlar inte på att det fungerar om man går in för det på riktigt i flera månader, men, det blir näst intill omöjligt att få tiden att utföra det om man har jobb och familj. Räkna iallafall med att du måste ha minst en halvtimme om dagen för dig själv ostört.

En penissträckare är bra på så vis att du kan ha den på dig även när du jobbar. I alla fall om du har ett kontorsjobb. Den är diskret och syns inte. Jag får det kanske att låta helt smärtfritt men det är det inte. Det är ingen njutning att ha den på och du måste korrigera den flera gånger om dagen. Har du den mer än två timmar så börjar det göra ont. Det är ett jävla slit det med..

Men den fungerar! Åtminstone gjorde den det för mig. Inte så mycket men två cm iallafall. Det tog mig 1500 timmar och jag höll på i nästan 1,5 år med det. Det gick åt 3 st sträckare då dom inte håller för evigt. Åtminstone inte den modellen jag använde. Jag försökte sträcka 25-30 timmar i veckan.

Om du går in för det så kommer nog det att fungera för dig med. Lycka till!
Citera
2021-05-24, 20:31
Medlem
Rozenkvartss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen

Men den fungerar! Åtminstone gjorde den det för mig. Inte så mycket men två cm iallafall. Det tog mig 1500 timmar och jag höll på i nästan 1,5 år med det. Det gick åt 3 st sträckare då dom inte håller för evigt. Åtminstone inte den modellen jag använde. Jag försökte sträcka 25-30 timmar i veckan.

Om du går in för det så kommer nog det att fungera för dig med. Lycka till!

Vilket engagemang!
Citera
2021-05-25, 01:24
Medlem
Snoppdoggydogs avatar
Nej, inget fungerar. För att penisen skall bli större krävs att vävnad inuti penisen skall öka vilket den inte gör vid pump, sträckning, sug eller massage.
Citera
2021-05-25, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppdoggydog
Nej, inget fungerar. För att penisen skall bli större krävs att vävnad inuti penisen skall öka vilket den inte gör vid pump, sträckning, sug eller massage.
Haha, säger du det. Hur kan det komma sig att min kuk är 2-2,5 cm längre nu än för två år sen. Och min flickvän som inte vet att jag gör övningar har sagt vid många tillfällen att min kuk har blivit större. Kan du förlänga en hals så går det givetvis att göra kuken lite längre.
Citera
2021-05-25, 09:27
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rozenkvarts
Vilket engagemang!

Ha ha! Ja vad gör inte en kille för ett par extra cm?
Citera
2021-05-25, 10:52
Medlem
Nemoisafish999s avatar
Inte testat dra i min snorre mycket men det går med säkerhet att få sin penis större.

Har du 10 cm penis längd skulle du säkert kunna få den att bli 12 cm.

Har du en extremt liten penis, så som vissa män har 3 cm vid erektion så är det inte mycket förstoring man kommer få.
Man kan ställa sig frågan hur mycket större hade en 30 cm penis blivit med alla dessa olika tekniker.
Citera
2021-05-25, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemoisafish999
Inte testat dra i min snorre mycket men det går med säkerhet att få sin penis större.

Har du 10 cm penis längd skulle du säkert kunna få den att bli 12 cm.

Har du en extremt liten penis, så som vissa män har 3 cm vid erektion så är det inte mycket förstoring man kommer få.
Man kan ställa sig frågan hur mycket större hade en 30 cm penis blivit med alla dessa olika tekniker.
Nu finns inte 30 cm penisar. Men det finns en och annan som ligger mellan 23-25 cm. Faktum är att det inte är större skillnad på ökningen mot de som har 16-17 cm från början. Sannolikt för att det är oherhört få som har så stora kukar och de vill troligen inte ha större ändå.
När kuken är över 20 så börjar det bli problem med att man bottnar fittan och det är inte en fördel har jag hört både av män och kvinnor. Jag själv har problem med flickvännen bakifrån. Jag måste hålla fingrar emellan annars gör det ont på henne. Jag har 18-19 cm.
Citera
2021-05-25, 11:34
Medlem
Nemoisafish999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Nu finns inte 30 cm penisar. Men det finns en och annan som ligger mellan 23-25 cm. Faktum är att det inte är större skillnad på ökningen mot de som har 16-17 cm från början. Sannolikt för att det är oherhört få som har så stora kukar och de vill troligen inte ha större ändå.
När kuken är över 20 så börjar det bli problem med att man bottnar fittan och det är inte en fördel har jag hört både av män och kvinnor. Jag själv har problem med flickvännen bakifrån. Jag måste hålla fingrar emellan annars gör det ont på henne. Jag har 18-19 cm.
Var är du född, jag har sätt mer än en man med över 25 cm penis på orgy party, att ha över 25 cm är inte vanligt.
Faktum är att det har att göra med hur mycket hy man har att "förstora", denna logiken fattar dom flesta.
När kuken är över 20 så börjar det bli problem med att få in hela, stämmer inte. Vissa får inte in hela din penis om du har 18 cm.
Din kvinna är inte världens kvinnor, jag hade inte haft några problem med att få in hela min penis i din kvinna. Jag har 10-11 cm. Hahaha, ego trip.
Citera
2021-05-25, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemoisafish999
Var är du född, jag har sätt mer än en man med över 25 cm penis på orgy party, att ha över 25 cm är inte vanligt.
Faktum är att det har att göra med hur mycket hy man har att "förstora", denna logiken fattar dom flesta.
När kuken är över 20 så börjar det bli problem med att få in hela, stämmer inte. Vissa får inte in hela din penis om du har 18 cm.
Din kvinna är inte världens kvinnor, jag hade inte haft några problem med att få in hela min penis i din kvinna. Jag har 10-11 cm. Hahaha, ego trip.
Vad menar du med "hy att förstora"
Citera
2021-05-25, 16:29
Medlem
Hur liten är den nu? Vissa har nämnt penispump men har hört att penisen kan explodera om man pumpar den för mycket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in