• 1
  • 2
2017-06-27, 11:52
Medlem
Dille24s avatar
Finns det något sätt som fungerar för att göra kuken större vid erektion?

Jag vet att man kan operera för att göra den längre i slakt tillstånd men finns det något fungerande sätt att träna upp storlek?

Rent vetenskapligt, så denna tråd borde kanske ligga under medicin?

Vill inte höra något om att kvinnor gillar alla storlekar!
Citera
2017-06-27, 12:07
Medlem
kalkryggars avatar
Det går väl att använda en sån där penispump. Har sett i porrisar att kuken blir större och framför allt tjockare. Det går väl bort ganska snabbt, men håller säkert under ett knull.

Min erfarenhet. Endast sett som snabbast i porr. Alltså nästan noll.
Citera
2017-06-27, 12:10
Medlem
Som-Gjutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Finns det något sätt som fungerar för att göra kuken större vid erektion?

Jag vet att man kan operera för att göra den längre i slakt tillstånd men finns det något fungerande sätt att träna upp storlek?

Rent vetenskapligt, så denna tråd borde kanske ligga under medicin?

Vill inte höra något om att kvinnor gillar alla storlekar!

Transplantation? men det finns väl stor risk att kroppen stöter bort det nya organet.

Citat:
Ursprungligen postat av soligt
Jag vill ha mindre kuk

Klipp av en bit
Citera
2017-06-27, 12:32
Medlem
Dille24s avatar
Har också läst om penispumpae och precis som nån skriver är det väldigt tillfälligt. Som bäst under det samlaget.

Operationen handlar om att man låter mer av kuken "sticka fram" vet inte vad det heter, men gör inte något för erektionen utan är bara rent estetiskt för andra män vid slakt tillstånd. Tror dessutom att det finns risker för erektionsproblem.

Någon som testat Jelquing? Man ska tydligen kunna massera upp trycket så att svällkropparna blir lite deformerade och på sikt större?
Citera
2017-06-27, 12:33
Medlem
Drinkycrows avatar
Jag tror penisförstorartrådar hörhemma i stora kukstorlekstråden. Du förstår väl själv att frågan kommit upp förut?

Vad jag vet finns ingen metod som fungerar bra så jag skulle rekommendera du lär dig slicka fitta istället.
Citera
2017-06-27, 12:45
Medlem
Svällkroppar som fylls av blod är vad penisen består av. Om dessa svällkroppar ofta används, så kommer de töjas ut en aning över tid. Detta ger en till volymen större penis, tjockleksmässigt. Dock påverkas hårdheten negativt, då samma mängd blod ska fylla en ökad volym svällkroppar. Möjligtvis kan hårdheten ökas om blodmängden ökas, så man får ge sig ut nattetid och suga blod från förbipasserande offer i mörka gränder och parker.
Citera
2017-06-27, 12:57
Medlem
En känd sexexpert sa en gång i tiden att mycket vaginalsex kan göra penisen större, runka skulle ej hjälpa. Vilket iofs låter helt ologiskt.

Jag tror det var Katerina Janouch som sa det i Boston Tea Party, men hon vill antagligen bara att folk ska knulla mer. Det är ju som att säga att kuken skulle kunna "acklimatisera" sig efter fittans hål (om man är i förhållande och knullar same same över tid).
Senast redigerad av hicku 2017-06-27 kl. 13:26.
Citera
2017-06-27, 13:17
Medlem
Dille24s avatar
Man tycker ju att om man bara ser till att den sväller tio gånger om dagen så borde den tänjas lite varje gång. Men jag inte sett någon förändring... ett flitigt använande av penispump borde ju då även det ge ett bestående resultat
Citera
2017-06-27, 13:43
Medlem
Det går alldeles utmärkt att förstora kuken.

Börja ett nybörjar program så att du inte skadar dig

http://www.mattersofsize.com/forum/p...-tutorial.html
Citera
2017-06-27, 14:05
Bannlyst
För långsiktiga resultat kan du jelqa (massera kuken för att göra den större) men det tar så jävla lång tid och ger knappa resultat.
För stunden kan du ju pumpa upp kuken men det håller i max en timme.
Citera
2017-06-27, 14:39
Medlem
Pirre77s avatar
Hitta någon att älska istället för att oroa dig för din storlek, finns inga normala brudar som bryr sig vad du har mellan benen! Ska du ändå pumpa upp den finns det ju inget bättre än fittan/munnen/röven på kvinnan man älskar och blir älskad av. Världens mest effektiva penispump. Min är 18x14 cm vid normalt stånd, men den blir däremot ett par storlekar större i ögonblicket när jag och frugan allt som oftast kommer tillsammans och jag fyller henne. Särskilt när jag tar henne bakifrån/missionären & liknande.
Kör hårt och lycka till!
Citera
2017-06-27, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pirre77
Hitta någon att älska istället för att oroa dig för din storlek, finns inga normala brudar som bryr sig vad du har mellan benen! Ska du ändå pumpa upp den finns det ju inget bättre än fittan/munnen/röven på kvinnan man älskar och blir älskad av. Världens mest effektiva penispump. Min är 18x14 cm vid normalt stånd, men den blir däremot ett par storlekar större i ögonblicket när jag och frugan allt som oftast kommer tillsammans och jag fyller henne. Särskilt när jag tar henne bakifrån/missionären & liknande.
Kör hårt och lycka till!

Fy fan vad patetiskt det blir när sådana som du ska ge "råd" och verka vara erfarna goodguys!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in