2017-06-25, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Du beskrev inte med ett enda ord vad ni vill göra åt problemen. Så tydligen så hade jag rätt i min beskrivning om vad SD är för ett parti.

Spelar ingen roll eftersom befintliga partier inte kan göra något åt problemet annat än att beskatta skötsamma svenskar mer och sno mer av deras välfärd ifrån dem.

Tror du det köper röster? Haha...
Citera
2017-06-25, 11:15
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Du beskrev inte med ett enda ord vad ni vill göra åt problemen. Så tydligen så hade jag rätt i min beskrivning om vad SD är för ett parti.
Nu är du för rolig. Först ville du veta vilka "vi" är. Och så svarar jag på det, ändå är du inte nöjd.

Sedan säger du att jag ska redogöra för vad "ni vill göra åt problemen". Vilka "ni? Hur vet du ens att jag är SD:are? Det har jag, mig veterligen, aldrig sagt.

Men om jag ändå tolkar "ni" som SD, så begär du alltså att jag ska rabbla hela SD:s partiprogram och åtgärder mot situationen i dagens Sverige. I så fall rekommenderar jag deras hemsida, partiprogram, motioner i riksdagen etc.

Min motfråga blir nu: Är du ens seriös?
Citera
2017-06-25, 11:16
Medlem
Citat:
Ja SD är enligt dig ett rasistiskt parti.
Sverige är då ett rasistiskt land.

Kanske dags för dig att flytta?

Det finns gott om plats i Afrika men du är väl en rasist som måste bo bland de vita?

Vad gör du här, din rasist?
Citera
2017-06-25, 11:17
Medlem
Finns det några Moderater som försvarar Somaliern offentligt? Eller är det bara de usual suspects med vänsterextrema islamapologeter?

Jag tror att han ryker nu. Moderata väljare är betydligt närmare att vilja ha en kontrollerad invandring än de är att ha sharia-lagar...tror jag iallafall.
Citera
2017-06-25, 11:18
Avslutad
Kanske inte så bra för Åkesson som redan kryper i smutsen för att få stödja Alliansens politik, då helst Moderaternas.
Citera
2017-06-25, 11:18
Medlem
godhetsapostelns avatar
Så den moderata politikern är för ett parallellsamhälle dit bara vissa får tillträde?
#lol#
Senast redigerad av godhetsaposteln 2017-06-25 kl. 11:21.
Citera
2017-06-25, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Så den moderata politikern är för ett parallellsamhälle dit bara vissa får tillträde. Ännu en kvinnlig raketforskare som borde få lämna politiken efter det uttalandet. Hennes närvaro kommer bara att sänka Sverige allt djupare ner i misär.

Dra in kvinnlig rösträtt nu! Kvinnor saknar ett utvecklat konsekvensförståelse.

Jag tror att hen identifierar sig som man.
Citera
2017-06-25, 11:20
Medlem
elmerengues avatar
Intressant att tråden invaderas av kommunister vilka brer ut pseudonymer som 'allas lika värde'. Nej vi har ett ego som reglerar vad vi värderar mer och mindre och där inkluderas även andra människor och att tro på något annat är att tro på hjärntvätt som aldrig kommer fungera i praktiken.

Det intressanta är faktiskt hur mycket vindarna vänder. För bara ett år sen hade Jomshof blivit hängd för ett sånt här uttalande.
Citera
2017-06-25, 11:20
Medlem
Aldrig har väl en moderat varit så populär bland hentwittermaffian...
Citera
2017-06-25, 11:23
Medlem
Citat:
Problemet är att SD inte har några lösningar som är genomförbara. Det saknas totalt konsekvensanalyser av såväl ekonomisk och humanistisk karaktär. Det är helt enkelt inget seriöst parti. Vilket också med all tydlighet framgår inte minst av Jomshofs lilla malör.

Du ordbajsar ju bara en massa utan substans.

Vadå inga lösningar? Humanistisk karaktär? Loool.

V är kommunister och alla deras förslag leder till gulag.
Citera
2017-06-25, 11:23
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Ja SD ÄR Ett rasistiskt parti och de flesta av dess anhängare är givetvis det. Räcker med att läsa på om SDS historia, lyssna på Jomshof Ekroth m.fl. och kolla på FB för att inse det. SD anhängare här älskar ju att slänga ut sig rasistiska benämningar och nedvärdera folk med annan hudfärg.
Hej igen, (om det nu är samma skift som senast).

Hur skulle då Jomshof ha reagerat för att inte vara "rasist"? Skulle han helt enkelt ha accepterat att SD inte är välkomna i den förort som tydligen på något vis "ägs" av Kahin Ahmed?

Var uppstår själva "rasismen"?

Vilken typ av "rasism" talar vi om?
En sval brittisk Gin & Tonic-rasism från 1800-talet där man kallade tjänaren för "boy"?
En tysk variant där man schaktar lik med Bulldozer?
En turkisk variant där man mördar en miljon kristna armenier?
En socialdemokratisk variant med rasbiologiska institutet & kastrering av tattare?
Den nuvarande "rasismen" som innebär att man står till höger om MP?
.
.
Citera
2017-06-25, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vnhrrskrjnkjdv
Finns det några Moderater som försvarar Somaliern offentligt? Eller är det bara de usual suspects med vänsterextrema islamapologeter?

Jag tror att han ryker nu. Moderata väljare är betydligt närmare att vilja ha en kontrollerad invandring än de är att ha sharia-lagar...tror jag iallafall.
Ja det är lite lustigt. Det är bara vänsteranhängare som försvarar moderaten, inga moderater själva som ger sitt stöd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in