Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-23, 02:01
  #1
Medlem
Antagonist88s avatar
Något jag har noterat under det senaste året efter ha surfat runt på olika Engelsktalande Nationalistiska forum och kommentarsfält är att Svensken ständigt hånas och framställs mer än gärna i dåliga dager. Vi utmåla utav framförallt jänkare som fega, hederslösa cucks som låter skiten i vårt land bara fortgå utan motstånd. Det är nästan kan jag tycka ha blivit en hatiskt stämning från Amerikanerna att vi Svenskar är hopplösa offer som övriga Vita ska göra allt i sin makt för att inte sluta som. Att vi i nuläget består till stor del utav fega as som låter ”kampen” sluta vid tangentbordet stämmer men hur mycket bättre är Amerikanerna, övriga Skandinaver och Européer (minus Östblocket) på att försvara sitt folk och fosterland? Att Svensken är en Cuck har blivit ett stående skämt hos Alt Right #whitesharia sfären som måste få ett slut.

Har någon av er stött på samma attityd när ni har träffat på utländska kamrater?

Stämmer det som sägs om oss Svenskar? Och isåfall vad beror det på tror ni, varför är just Svensken mest Cuck av alla Européer?

Hur vänder vi Sverigebilden?

Är vi Svenskar hopplösa offer eller är det ketchupeffekten som väntar?
__________________
Senast redigerad av Antagonist88 2017-06-23 kl. 02:05.
Citera
2017-06-23, 02:19
  #2
Medlem
Wolf-Rayets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antagonist88
Vi utmåla utav framförallt jänkare som fega, hederslösa cucks som låter skiten i vårt land bara fortgå utan motstånd. Det är nästan kan jag tycka ha blivit en hatiskt stämning från Amerikanerna att vi Svenskar är hopplösa offer som övriga Vita ska göra allt i sin makt för att inte sluta som. Att vi i nuläget består till stor del utav fega as som låter ”kampen” sluta vid tangentbordet stämmer men hur mycket bättre är Amerikanerna, övriga Skandinaver och Européer (minus Östblocket) på att försvara sitt folk och fosterland? Att Svensken är en Cuck har blivit ett stående skämt hos Alt Right #whitesharia sfären som måste få ett slut.


Svensken ligger ett steg före alla andra, men sett som länder så har britter och amerikaner lika stora svårigheter att försvara sina länder som vi. Gå runt i östra London och häpna över "mångfalden"...

När man fattar att det enda som betyder någonting i dagens politik (och några tusen år tillbaka) är massinvandring av bruna människor till vita länder så förstår man också vidden av utmaningen. Detta är någonting religiöst som absolut måste genomföras till vilket pris som helst, även om jag inte riktigt förstår varför själv.
__________________
Senast redigerad av Wolf-Rayet 2017-06-23 kl. 02:35.
Citera
2017-06-23, 02:27
  #3
Medlem
4yoonlys avatar
Skulle väl påstå att det stämmer rätt väl. Är det helt sant, nej självklart inte... är det fullständigt fel... nej.

Jag är så pass gammal at jag kan se hur saker och ting vänt. Förr var det lite ABBA, blonda, sexuellt frigjorda, jämställdhet osv osv... Idag är det mer eller mindre en islamistisk stat "waiting"...

Jämställdheten som fanns på 70-80 talet gick över till någon ojämställdhet och det är väl mer eller mindre sant.

Hur som helst, Sverige utomlands har fått sjukt mycket dålig "reklam". Mycket ifrån USA givetvis, de som framför Sverige som ett föregångsland i USA har fått epitet kommunist. De som rapporterar ifrån Sverige har rapporterat skiten dom hittat (och jaa den finns utan tvekan iofs).

Vi har gått ifrån ett land med blonda tjejer, öppen sexualitet och frigjorda till ett samhälle med balkongkastare, terror och "no go" zoner... Att journalister i Sverige vägrar inse detta gör saken bara ännu värre...

Att blunda för problemen och sträcka ut händerna och sjunga lalalalalal... gör inte saken bättre... Det är sååå jävla långt ifrån Svensk mentalitet som det bara finns...

Så jaa... Så är det... Och nej det är inte bara på nationalistiska forum, det finns lite överallt vill jag lova.

Det är en tuff bild att bli av med... för jag tycker den första representerade oss svenskar rätt bra...

Visst vi är inga vikingar (vare sig bildligt eller bokstavligt), men bilden av oss har gått ifrån kul, till förjävlig helt enkelt... lite små tråkigt...
Citera
2017-06-23, 02:41
  #4
Medlem
Europes avatar
Jag är född i Sverige och har levt här i hela mitt liv och så vitt jag kan bedöma det, så är det en helt korrekt beskrivning av svenska män. Inte minst har jag vid tusentals tillfällen slagits av den totala ryggradslösheten i en rad helt olika situationer. Men även ideologin om att uppnå en slags aldrig tidigare nivå av hanrejskap är vanligt förekommande hos många. Enbart för några veckor sedan, när jag kollade in min inaktiverade facebooksida, så var det någon svensk man på min vänlista som ondgjorde sig över alla "vita kränkta män" som inte har erhållit kallelsen att mest av allt i världen vilja betala miljarder med skattekronor och offra sina barn, partners med fleras liv och hälsa för glädjen att ta emot alla världens jihadister, terrorister, krigsförbrytare och kriminella, så att dessa kan få förlusta sig och samtidigt få en livstidsförsörjning utan några motkrav. Åtminstone känner jag själv inte till några liknande exempel från mänsklighetens historia på män som har lagt sig till med en liknande ideologiskt fundamentalistisk hanrejskap som dessa svenska män, men den som kan hitta sådana exempel får så klart gärna dela med sig av dem.

Det som saknas i beskrivningen är hur det mesta svenskar framför är extremt efterblivet och psykotiskt jämfört med det som framförs av normala människor i normala i-länder. Inte minst är den generella okunnigheten häpnadsväckande, samt än mer häpnadsväckande är den till synes totala okunnigheten om den egna okunnigheten. Inget är mer typiskt svenskt än tro sig ha korrekt uppfattning om något som man helt saknar erfarenhet av, aldrig har tagit reda på något om, samt än mindre t.ex. tagit del av empirisk forskning i ämnet, samt att avfärda alla som faktiskt vet något i ämnet som "idioter", "fördomsfulla", "rasister" eller något annat liknande. Jag hade förstått allt detta om svenskarna hade haft avsevärt lägre genomsnitts-IQ än folk i andra i-länder, men det märkliga är att de inte har det, så jag har ingen biologisk förklaring till varför svenskarna är som de är.
__________________
Senast redigerad av Europe 2017-06-23 kl. 02:47.
Citera
2017-06-23, 02:52
  #5
Medlem
USA valde en neger som president och höll på att få en tokig kvinna som det sen. I London har de en muslim som polischef och en annan som borgmästare. Riktigt där är inte Sverige ännu men visst har vi våra problem.
Citera
2017-06-23, 06:03
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolf-Rayet
Svensken ligger ett steg före alla andra, men sett som länder så har britter och amerikaner lika stora svårigheter att försvara sina länder som vi. Gå runt i östra London och häpna över "mångfalden"...

När man fattar att det enda som betyder någonting i dagens politik (och några tusen år tillbaka) är massinvandring av bruna människor till vita länder så förstår man också vidden av utmaningen. Detta är någonting religiöst som absolut måste genomföras till vilket pris som helst, även om jag inte riktigt förstår varför själv.

Anledningen till att politiker och journalisters gör allt för massinvandringen är att det gynnar deras egna karriärer. Det är helt egoistiska skäl med andra ord.

Varför frågan är viktig för dem som sätter agendan är att det är en förutsättning för att de ska skapa sig ett globalt världsherravälde som helt omintetgör möjligheterna för regioner att bryta sig ur.
Citera
2017-06-23, 07:38
  #7
Medlem
Elwys avatar
Anledningen till att de skriver sådär är att de är i behov av en utgrupp för att kunna fortsätta inbilla sig att de själva tillhör ingruppen Riktiga Män™. Därför har de spejat runt lite i jakt på kandidater, och Donald Trump gav dem uppslaget när han för några månader sedan hävdade att Sverige hade havererat fullständigt.

Eftersom hela det här manosphere-tramset om cuck hit och dit är fullständigt substanslöst skulle jag nog bara ta det här hönsgårdskacklet med en klackspark, om ens det.
__________________
Senast redigerad av Elwy 2017-06-23 kl. 07:47.
Citera
2017-06-23, 07:51
  #8
Medlem
Gulblendkarringens avatar
Hela vita världen består av cucks numera, bortsett från Ryssland där rasism, nationalism och manlighet fortfarande råder. Men annars demonteras vita länder överallt.
Hur kommer det sig tror ni, att alla samtidigt cuckas sönder?
Citera
2017-06-23, 08:54
  #9
Medlem
adolf512s avatar
Situationen i USA när det gäller invandring och mäns rättigheter är mycket värre. Iof har vi höga skatter här vilket är negativt men det har blivit bättre senare tiden. Anledningen till att vi svenskar inte protesterar mer är främst att vi har det alldeles för bra.
Citera
2017-06-23, 08:54
  #10
Medlem
Linnaeusss avatar
Varför ska man vända denna bild? Det är väl bara bra att denna klick kulturmarxister hånas internationellt så att de förstår att de inte är så stora som de tror. Det är även viktigt att det dekadenta Sverige får stå som varnande exempel för resten av världen så att de inte gör samma misstag. På så sätt finns det litet hopp för dem.
Citera
2017-06-23, 10:07
  #11
Medlem
SchnellerHeinzs avatar
Det är fan i mig på tiden att folk utomlands ser vilket ryggradslöst folk de flesta Svenskar är. Länge har Svensson intalat sig själv som stolt och glatt skrutit över sitt påbrå utomlands. Det är bara tacka Donald Trump som fick bl.a amerikansk massmedia att vända på den steken. Nu finns det inget annat än skam att känna som svensk, som säljer ut sitt land till pack från tredje världen helt utan motstånd och låter kvinnorna styra landet medan dom själv försiktigt tofflar efter feminiserade som dom är.
Citera
2017-06-23, 10:30
  #12
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Hela vita världen består av cucks numera, bortsett från Ryssland där rasism, nationalism och manlighet fortfarande råder. Men annars demonteras vita länder överallt.
Hur kommer det sig tror ni, att alla samtidigt cuckas sönder?

Inte värt att nämna Ryssland. Ryssland är en mångetnisk deprimerande håla. Manligt som en pankbärksalkis, ett land där kvinnorna vill därifrån för att hitta partners.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback