Det rullar på rätt bra, haft ett ofrivilligt break på ett par dagar och fick lite extra vila, bra kanske för både kropp och nervsystem.
Körde böj i går, klippte nästan 200,det är på gång och sitter inte långt inne nu

Trycker då jag sovit klart i dag, jobbat natt och är trött som en Bäver. Föressten, fan vad drygt det är att sköta maten då man jobbar nätter, det blir så jävla fel.
Nåväl, styrkan kommer smygande, skitkul och allt ont jag hört om Trenbolene-E verkar för mig vara skitsnack

alla reagerar olika, absolut.... men jag har varken blivit lätt irriterad eller haft knepiga drömmar, mår oförskämt bra faktiskt, blodtrycket är helt ok också. Svettas dock som fasiken på Gymet.
Känns att det är goa grejor i Pilarna och inget bluff och båg, kul att i allafall någon shop sköter sina kort rätt. Nä mina bröder o systrar, nu skall sovas och sen då man vaknar så blir det att hacka lite i låret igen

Funderar på om jag skall införskaffa 10ml till utav Trennet och en skvätt Testo till, hade planer på att köra ca 90 dagar men tror jag förlänger kuren en månad eller två beroende på hur det känns framöver. Nä gonatt på er, nu skal sovas och sedan ett grymt rygg o biccapass så att psyket blödet

Ta hand om er där ute Krigare!