2017-07-05, 08:35
Medlem
Det rullar på rätt bra, haft ett ofrivilligt break på ett par dagar och fick lite extra vila, bra kanske för både kropp och nervsystem.
Körde böj i går, klippte nästan 200,det är på gång och sitter inte långt inne nu
Trycker då jag sovit klart i dag, jobbat natt och är trött som en Bäver. Föressten, fan vad drygt det är att sköta maten då man jobbar nätter, det blir så jävla fel.
Nåväl, styrkan kommer smygande, skitkul och allt ont jag hört om Trenbolene-E verkar för mig vara skitsnack alla reagerar olika, absolut.... men jag har varken blivit lätt irriterad eller haft knepiga drömmar, mår oförskämt bra faktiskt, blodtrycket är helt ok också. Svettas dock som fasiken på Gymet.
Känns att det är goa grejor i Pilarna och inget bluff och båg, kul att i allafall någon shop sköter sina kort rätt. Nä mina bröder o systrar, nu skall sovas och sen då man vaknar så blir det att hacka lite i låret igen Funderar på om jag skall införskaffa 10ml till utav Trennet och en skvätt Testo till, hade planer på att köra ca 90 dagar men tror jag förlänger kuren en månad eller två beroende på hur det känns framöver. Nä gonatt på er, nu skal sovas och sedan ett grymt rygg o biccapass så att psyket blödet
Ta hand om er där ute Krigare!
Citera
2017-07-07, 10:52
Medlem
Spännande annorlunda känsla.
Jag trodde jag var vältränad men har Träningsvärk som f.n, inte den vanliga känslan utan mer Brännande.
Ökar i styrka rätt rejält nu, känns Grymt.
Citera
2017-07-07, 18:27
Medlem
hundensårs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIGHAL
Spännande annorlunda känsla.
Jag trodde jag var vältränad men har Träningsvärk som f.n, inte den vanliga känslan utan mer Brännande.
Ökar i styrka rätt rejält nu, känns Grymt.

Kul att läsa din rapport! Trennet verkar ju riktigt lyckat so far. Får man fråga vilka labs du använt?
Citera
2017-07-08, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundensår
Kul att läsa din rapport! Trennet verkar ju riktigt lyckat so far. Får man fråga vilka labs du använt?

Skickar det som PM.
Citera
2017-07-09, 17:04
Medlem
I dag så blev det ett "sånt där pass", kände redan i går att jag fortfarande var stum i benen efter sista benpasset då jag körde riktigt tungt, inte riktigt återhämtad. Nåväl, körde igenom benen fast på relativt lätta vikter, 130kg ass to the grass i böjen och det blev ändå en hel del set samt benpressen och avslutade med benspark...
Inget 100% pass men ok.... hyfsat.
Har börjat känna utav den där jäkla pumpkänslan i korsryggen jag alltid får när jag är ON, rätt skönt men irriterande att känna utav då man böjer.
Grymt tryck nu, låg i soffan i går kväll och hela kroppen kändes som en explosiv jävla bomb, ungefär känslan utav att kunna gå igenom en tegelvägg
Inga andra knepiga känningar/Biverkningar.... mår fortfarande superbra och känner inte alls några psykiska biverkningar vissa påtalat risken för då man går på Trenbolene.
Sticker i Morgon igen och hoppas resultaten i form utav volym börjar krypa på nu snart också.
Citera
2017-07-11, 15:20
Medlem
Körde rygg, baksida axlar o Biceps i dag, jag ljuger inte, jag har Aldrig någonsin haft sån pump i hela ryggen som jag hade i dag, känndes i varenda muskelfiber, ett sånt jäkla tryck!! Och då har jag ändå tränat under flera år och anser mig vara i hyfsad form.

Tränade som vanligt med ganska få övningar men många set, varför göra det svårare än det är?
Jag tränar rätt Basic och kör mer basövningar än att leker med vinklar och lätta vikter, det ger ingenting ändå.
Räknar aldrig set och reps utan kör oftast tungt till Medeltungt, jag är klar när kroppen säger det till mig.

Fortfarande inga negativa känningar utav Trenbolenet utan jag mår fortfarande super!!
Tuttar, tricca o framsida axlar i morgon, ser fram emot det då jag i nuläget är grymt stark i bänken o hantelpressar, skitkul!!

Nu Krigar vi vidare, håll er på banan nu Grabbar så växer vi
Citera
2017-07-14, 13:34
Medlem
Stickdags i morgon Jo, lite biverkningar har nog inträffat vid närmare funderingar, jag mår bra men kanske inte min närmaste omgivning.
Kan bli skitirriterad över skitsaker, kylskåpsdörren gick inte igen, ny mobil och hämta nya appar och nya lösenord, Bank-id och skit...... fan, jag är skitarg Tur det är ett benpass på agendan i kväll

Lite kul också.... man tycker ju att man växer dåligt, noll respons utav preppen liksom.... träffade en gammal kompis utanför affärn i går, klädd i mjukisbyxor och t-shirt.... responsen var... Din jävla brottare, vad har du gjort, går du på Anabola eller va fan..... Nädå, sover bra och mycket fröt va mitt svar Nä, kul med positiv respons.
Citera
2017-07-14, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BIGHAL
Stickdags i morgon Jo, lite biverkningar har nog inträffat vid närmare funderingar, jag mår bra men kanske inte min närmaste omgivning.
Kan bli skitirriterad över skitsaker, kylskåpsdörren gick inte igen, ny mobil och hämta nya appar och nya lösenord, Bank-id och skit...... fan, jag är skitarg Tur det är ett benpass på agendan i kväll

Lite kul också.... man tycker ju att man växer dåligt, noll respons utav preppen liksom.... träffade en gammal kompis utanför affärn i går, klädd i mjukisbyxor och t-shirt.... responsen var... Din jävla brottare, vad har du gjort, går du på Anabola eller va fan..... Nädå, sover bra och mycket fröt va mitt svar Nä, kul med positiv respons.

Känner igen den underbara känslan av att gå igenom tegelväggar!
Fantastisk hatkärlek till tren. Och dess bieffekter. Fokusera ilskan mot vikterna bara, räkna till 10 och tänkt på att det är trennet som talar. Blir tungt för dom runt omkring annars..

Följer!
Citera
2017-07-14, 15:00
Medlem
Glöm inte bort att dricka myrket vatten. Minst 3l rent per dag. Tren tär på njurarna.
Citera
2017-07-14, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaboom1
Glöm inte bort att dricka myrket vatten. Minst 3l rent per dag. Tren tär på njurarna.

Tack för tipset Kompis, jo jag vet det sliter på njurar men jag är rätt duktig på att få i mig vätska.
Citera
2017-07-14, 20:43
Medlem
Jaggermeisters avatar
Hur går det för dig då, BIGHAL!? Jag har också tänkt kliva på Trenbolone, vilken ester kör du? Hur många dagar är du innne på tren? Effekter/Sides? Give me update
Citera
2017-07-14, 20:57
Medlem
starkefars avatar
Låter som det går ganska smärtfritt för dej. Jag kör själv tren nu och har inte upplevt några oroväckande bieffekter. Det är ju väldigt olika hur man reagerar på preparaten. Dock är ju tren ett av dom som sliter mer.
Det jag märkt är ju framförallt humöret. Dock kör jag:
Testo-e 750mg e5d
Mast-e 200mg e5d
Tren-a 100mg e2d

Sen lite orala varje dag 50mg winnar samt 25mg oxar. Oxarna sänkte jag precis från 75mg då dom boostade på humöret lite väl.

Så du behöver inte alls få några tokiga bieffekter på din dos. Men personligen tycker jag man ska ta tren enbart för specifika syften typ inför tävling etc inte bara för att. Det är ju ett prepp som även spökar med hjärnan. Men med hyfsat låg dos och i kontrollerade former är det ingen större fara någon gång ibland(hyfsat sällan).
Dock vill jag tipsa dej om att sköta kosten rejält då det kommer vara avgörande för hur mykcet du får ut av trennet. Ska du ändå gå på så starka grejer så kan du ju lika gärna maxa på det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in