Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-02-07, 21:03
  #49
Medlem
Inge effect av 0.1g i näsan efter ca 30min.
Laddade precis upp en 0.2a
Får se hur det blir.

Smaken är inte hemsk men luktar mkt tvättmedel/blomster

...
Citera
2018-02-07, 21:53
  #50
Medlem
Lite rysningar å puls. Spykänsla vid ett tillfälle men det kan vart för smaken i svaljet.
Bombar 0.4-0.5g nu å ser om det händer nåt. Det borde det frågan är bara om det e Nice.. inte än så länge iaf. Och hoppas inte spyan kommer.

Troligtvis blir det sista för ikväll men man vet aldrig. Jag har 20g till
Citera
2018-02-07, 23:02
  #51
Medlem
Det tog 1 timme innan bomben kickade in men nu blev det definitivt mdma vibes. Tråkigt att det toppade i max 15 minuter nu e det redan på väg ner men fortfarande skönt. Inget uppiggande.
Mdma eller morfin är det närmaste jag kan komma på som liknar. Jag kommer testa igen. Beställ om ni vill det e billigt och funkar helt ok.
Bomba rekommenderas och 0.4 och uppåt i dos. Kanske upp mot 1gram men ni har eget ansvar. Lev väl
Citera
2018-02-08, 01:35
  #52
Medlem
orrecrists avatar
Varför en välja denna där både 3 & 4 finns..
Citera
2018-02-26, 07:18
  #53
Medlem
eddiepeddies avatar
Beställt 500mg av denna och 500mg 2-CMC. Är kristaller från Aromer. Tänkte jag tar lite från varje oxh hakar upp till två feta linor blandat och snortar i mig. Vad blir effekten tror nj?
Testat 3-CMC från RcLagret och den var dunder så är den effekten jag är ute efter. Men är ingen fena på det där med bitcoin. Men får nog ge det ett försök ändå för verkar som denns och 2an inte ger effekt alls utifrån vad jag läst. Eller vad tror ni?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback