2017-07-13, 17:56
Medlem
lmnees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuptik
Florbindningen är ju jättestark och smått unik om jag minns rätt, så tack förpåminnelsen. Kemin var lite för länge sedan för att minnas. Var dock tvungen att hitta artiken om amfetaminerna för att få klarhet. Författaren presenterar sig som farmakolog och ger ett hyfsat sakkunnigt intryck men på ett annat forum inleds tråden med följande disclaimer:

https://drugs-forum.com/threads/warn...xicity.175262/

Den tar upp 4-CA men som sagt gick jag och många andra delvis på en snubbe som inte kunde sin skit. Hur som helst skulle jag gissa på att alla varianter är neurotoxiska till någon grad. Jag får be om ursäkt för misinformationen men samtidigt finns det ju en valid point i det han säger: Var försiktiga, även fast katinoner nödvändigtvis inte alls behöver vara farligare än amfetaminer. Har nog läst för många skräckisar om 4-CA bara.Grejen är att man vet ju aldrig..

Stay safe!

Man vet ju aldrig, precis.
Stay safe
Citera
2017-07-15, 04:17
Medlem
snuptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lmnee
Man vet ju aldrig, precis.
Stay safe

Och även om folk, även här på fb verkar sakkunniga så kan vem som helst ordbajsa ihop något som skulle kunna stämma i teorin rent hypotetiskt men det behöver inte vara korrekt, trots att informationen fått spridning. Jag gick ju länge runt och trodde snubben i artikeln var seriös med allt. Anatomi och fysiologi har jag pluggat och kan rätt bra men inte farmakologi, än, mer än av eget intresse för vad jag gör med min kropp. Just metaboliseringen och metaboliter är överkurs :P.

Önskar er alla ett liv i lycka iaf!
Senast redigerad av snuptik 2017-07-15 kl. 04:35.
Citera
2017-09-14, 07:46
Medlem
radiozetas avatar
Har denna på beställning med. Det verkar som att dom som har vågat prova hittills fortfarande lever. Så jag ska våga mig på den när den väl anländer hem
Citera
2017-10-13, 16:35
Medlem
Går denna att köra oralt?
Rustid?
Stora pupiller?
Dosering för en som ändast använder alkohål som droger
Citera
2017-10-13, 23:19
Medlem
Testar 333/skalle oralt nu, får se med alkohål.
Citera
2017-10-14, 05:37
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettrelva
Testar 333/skalle oralt nu, får se med alkohål.
Lever du? Det stavas alkohol btw.
Citera
2017-10-14, 05:58
Medlem
Jodå, dem andra kände nada nothing och ingenting :/! Jag fick en skön uppcome, mådde bra i ca 30-60minuter sen en afteglow på många timmar, börjar släppa nu ! Inga tefat eller liknande, mycket speed som afterglow, men skumt att de andra inte kände ett skit :/...
Citera
2018-01-23, 22:18
Medlem
orrecrists avatar
Helt bortglömd substans eller? Verkar ju inte helt verkningslös.. någon som testat på senaste?
Citera
2018-01-28, 13:33
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Hur är det med den här. Är det någon testat den nyligen och kan ge ett utlåtande?
Citera
2018-01-28, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Lever du? Det stavas alkohol btw.

Enligt SAOL är det lugnt att stava med å om man vill.

Citat:
Ursprungligen postat av ettrelva
Jodå, dem andra kände nada nothing och ingenting :/! Jag fick en skön uppcome, mådde bra i ca 30-60minuter sen en afteglow på många timmar, börjar släppa nu ! Inga tefat eller liknande, mycket speed som afterglow, men skumt att de andra inte kände ett skit :/...
Det blev bara bomb eller, inte prövat nån liten näsa?
Citera
2018-01-28, 22:58
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nils.flygel
Enligt SAOL är det lugnt att stava med å om man vill.

Det blev bara bomb eller, inte prövat nån liten näsa?
I vilken upplaga då?
Citera
2018-02-07, 20:29
Medlem
Fick precis hem ett gäng stenhårda glittrande stenar.
Var väldigt osäker på hur och hur mkt man skulle inta så började med en 0.1a nasalt.
Var rädd att det skulle fräta sönder näsan men det verkar inte va så farligt.
Var även rädd för att ta för mycket men jag kommer vänta 30min och se hur det känns och bestämma dos efter det. Återkommer snart.

Ps jag skrev med en i tråden på pm och vill erbjuda denne ett par gram gratis om han skriver sin adress och namn i om så postar jag direkt. Jag har blivit spärrad från att skriva till andra medlemmar än admins osv. Men jag kommer ihåg ditt anv namn.

Kan tillägga att nu efter 5 min så känns det inget förutom en smak bak i sväljer. Inget farligt men lite avdomnande/kylande känsla.

Som sagt återkommer strax.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in