2017-06-26, 16:34
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solus
Tog mig friheten att göra en bild på strukturen.

http://oi64.tinypic.com/1z550f8.jpg
Fick fram en snarlik struktur på ritpappret igår efter lite vaket. Undra om denna är något lik 4-CMC i effekt?
Tack för du tog tiden att göra en struktur iallafall!
Citera
2017-06-26, 17:17
Medlem
lmnees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuptik
Jag är väl medveten om att fenetylaminer och katinoner är olika kategorier men dessa delar även många jämförbara likheter. Jag ville bara pålysa samt jämföra med amfetaminvariantens neurotoxicitet eftersom man inte vet något konkret om denna katinon. Jag är själv påläst inom medicin men ville förenkla förklaringen lite, därav "dödar".

Minns att jag läste en forummedlems inlägg, på bluelight el. liknande forum, om faran med halogensubstitionerade amfetaminer, hur skadliga de är och att 4-FA teoretiskt inte borde vara långt ifrån 4-CA i skadeverkningar. Halogensubtitionerade katinoner är överkurs för mig. Den kan lika väl visa sig vara safe as fuck.

Aright. är med dig, först och främst katinoner är ju fenetylaminer i grunden, bara med em extra syre - vilket gör en fentetylamin till katinon.. kationoner verkar dessutom nästan alltid fungera serotonergt jämfört med fenetylaminer.
Där man kan säga fentetylaminer och katinoner skiljer dramatisktfrån andra centralstimulantia är substanserna kokain, metylfenidat och dens analogier (4-mph aller någon av alla dom.. som är helt skilda i struktur) - VILL ÄVEN TILLÄGGA PV-ANALOGER som också are större molekyler än fenetylaminer som skiljer stort från de två tidigare - så de finns de tre vanliga kemiska strukturer man får dopaminutsöndrande eller dopmainupptagshämmare från och de är de tre jag nämnde. Sen finns de lite andra enstaka exempel - 5-IT har ja inte läst på mkt om man vad jag tycks minnas är det är MAO-hämmare eller nåt så konstiga enstaka varianter för dopaminökning finns

Sen är det intressant just att du observerat att 4-FA jämfört med 4-CA har rätt starka skillnader i skadlighet är intressant. Flour är sååå olikt Klor F mot C i denna kommentar. Det som händer i periodiska systemet ju känner ned du går är det det blir fler och fler nivåer av cirklar med fler och fler elektroner runt kärnan. SÅ ju längre ned du går desto mer komplicerad kan man säga elektroners inverkan på hela molekylen i fråga och resultatet i biokemi bli.

Oj vet inte här skulle jag kunna försöka förklara mkt mer, men du får PMa om du undrar mer
Senast redigerad av lmnee 2017-06-26 kl. 17:39.
Citera
2017-06-27, 11:08
Bannlyst
Fick 500mg av denna och det är kristaller, fick ett sample bara.

Vet ju ingenting om doser så börjar väl typ med 10mg IV.

Ngn annan som testat?
Citera
2017-06-27, 11:10
Bannlyst
Citat:
Tog mig friheten att göra en bild på strukturen.

http://oi64.tinypic.com/1z550f8.jpg

Och denna skall likna? I strukturen menar jag nu. Har ingen koll på strukturer osv.

Panga kanske mellan 15-25mg, men går på Haldol så effekten bromsas nog liktegrann.

Har aldrig sett CDC, är det ngn ny? vilken är dens föregångare?
Senast redigerad av roidkingen 2017-06-27 kl. 11:45.
Citera
2017-06-27, 11:19
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roidkingen
Och denna skall likna? I strukturen menar jag nu. Har ingen koll på strukturer osv.
What? Det där är den molekylära strukturen för 4-klorodimetylkatinon.
Citera
2017-06-27, 11:45
Bannlyst
Citat:
What? Det där är den molekylära strukturen för 4-klorodimetylkatinon.

Jag kopierade bara din länk? (Trodde det var denna substansens molekyl som du skrev i inlägget tidigare) men det är det alltså inte denna?

4-CDC, vet du vad det står för då?
Senast redigerad av roidkingen 2017-06-27 kl. 11:48.
Citera
2017-06-27, 11:48
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Jag kopierade bara din länk?
Jag vet inte om det är dig eller mig det är fel på nu, men någonstans i kommunikationen brister det för jag förstår inte alls vad du menar.
Citera
2017-06-27, 12:36
Medlem
Nicodemus8s avatar
Citat:

Panga kanske mellan 15-25mg, men går på Haldol så effekten bromsas nog liktegrann.

Har aldrig sett CDC, är det ngn ny? vilken är dens föregångare?

Hur funkade det med IV? Här själv inga verktyg så tog en test näsa känner att humöret gick upp lite iaf på en liten dos.

4-CDC är ny substans sökte i 2 dagar efter info men hittade inget.

EDIT: Ca 250mg intaget inget speciella effekter än så länge väldigt litet humör lyft är allt.
Skulle vilja testa IV har pumpar men ej kanyler hoppas på en leverans med det när posten kommer.
Senast redigerad av Nicodemus8 2017-06-27 kl. 13:17.
Citera
2017-06-27, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nicodemus8
Hur funkade det med IV? Här själv inga verktyg så tog en test näsa känner att humöret gick upp lite iaf på en liten dos.

4-CDC är ny substans sökte i 2 dagar efter info men hittade inget.

EDIT: Ca 250mg intaget inget speciella effekter än så länge väldigt litet humör lyft är allt.
Skulle vilja testa IV har pumpar men ej kanyler hoppas på en leverans med det när posten kommer.

Sådär, halvskön kick med lite bankande hjärta, men kan vara att jag just nu käkar Haldol som gör att substansen inte visar allt den kan.

Min våg är cp, men har tagit runt 50-60mg i 2 omgångar, och nästa ska jag ladda med 100mg.

Men vågar inte säga om den har potential, men som du säger får man en liten lättnadskänsla.

Konstigt att kristallerna inte löser sig i vatten heller.. får värma i mikron liksom, har aldrig behövt med andra kristallpreparat.

Men den ger något, helt klart! Skulle kunna sitta o skriva hela dagen
Citera
2017-06-27, 14:29
Bannlyst
På högre doser kaske den fungerar som 150-200mg och uppåt.

Fick serotogerna känningar som på MDMA/Excstasy i kroppen så den är serotogen. Tror nästan den är mer serotogen än dopaminerg då jag inte alls fick samma dopaminerga känsla som på amfetamin t ex.

Nja, håller inte länge 3/10.
Senast redigerad av roidkingen 2017-06-27 kl. 14:34.
Citera
2017-06-27, 15:31
Medlem
beställning gjord. får se om denna är något o ha.. fan ingen info
Citera
2017-06-27, 17:36
Medlem
Nicodemus8s avatar
Höga doser IV funkar hyffsat men effekterna går över ganska snabbt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera