Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-21, 05:38
  #1
Medlem
Okej idag Kl 13:00 ska jag åka till en studio och ta hål i öronen men jag börjar tänka på om det är typ gay, bög att ha örhängen? asså jag vet inte haha det är min farsa som har sagt detta så har de fastnatt i mitt huve men jag tycker om örhänge som fan tycker de e skitsnyggt! asså jag tycker bara sånadär bling bling örhängen är gay men annars så tycker jag örhängen är feeta snyggt vad tycker ni? diskutera om detta är lite osäker
Citera
2017-06-21, 05:49
  #2
Medlem
Europes avatar
Tycker jag att örhängen ofta framstår som gay på män? Ja.

Tycker jag att Keith Richards framstod som gay när han på slutet av 1960-talet började bära örhänge? Nej.

http://i.ebayimg.com/00/s/NDc2WDY1MQ...hSzX0C/$_1.JPG

Samtidigt är jag säker på att Keith Richards aldrig frågade någon om det verkar gay att ha örhänge. Lika lite som han frågade om det var gay att han använde sin flickväns blusar m.m. Samma gäller för bandkompisen Brian Jones, när han började klä sig i kläder och bära smycken som endast homosexuella män hade haft tidigare (bandkompisen Mick Jagger har däremot framstått som rätt gay till och från). För att nu inte tala om när de redan innan de blev kända lät håret växa långt när det inte ansågs vara manligt och ständigt fick höra att de såg ut som tjejer eller som homosexuella.

Min poäng är inte att avskräcka från att skaffa örhängen. Men personligen hade jag väntat med det fram till den dag då jag eventuellt upptäcker att jag fullständigt skiter i om folk uppfattar det som gay. Just sayin'...
__________________
Senast redigerad av Europe 2017-06-21 kl. 05:55.
Citera
2017-06-21, 06:04
  #3
Moderator
Arne.Ankas avatar
Va nog bögiare förr, för 20år sen hörde jag ofta "högeröra är bögöra" men nu är det bra länge sen men å andra sidan, varför ska du bry dig om det?
Citera
2017-06-21, 06:38
  #4
Medlem
Om dina örhängen får dig att vilja ha sex med män så ja
Citera
2017-06-21, 06:54
  #5
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Ja.
Inga riktiga karlar har örhängen.
Citera
2017-06-21, 07:04
  #6
Medlem
Känner du dig superbögig efteråt får du väl kasta dina örhängen och återgå till att vara straight
Citera
2017-06-21, 07:06
  #7
Medlem
Mackan52s avatar
Har man penis och örhänge är man något av följande:

Zigenare, arab-överklass, osäker fjolla, Stockholmare, aktiv bajspackare eller snorunge-wigger. Är du nåt av det, kör på annars får du be en man i din närhet ge dig en fet smäll och tvinga dig äta rå biff och fitta så du blir normal igen.
Citera
2017-06-21, 07:09
  #8
Medlem
Ja det är riktigt gay, och dessutom riktigt WT.

Men om det får dig att känns bra så ska du absolut ha smycken i öronen, precis som tjejerna.
Citera
2017-06-21, 07:19
  #9
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejpoalla
Ja det är riktigt gay, och dessutom riktigt WT.

Men om det får dig att känns bra så ska du absolut ha smycken i öronen, precis som tjejerna.

Gay och WT hör inte riktigt ihop vet du. Bara för att du finner något osmakligt betyder det inte att det är WT och en Stockholmsbög med örhänge skulle säkert se dig som WT och homofob för att du ens tycker örhänge är bögigt.
Citera
2017-06-21, 07:43
  #10
Medlem
Elwys avatar
Japp, faktum är att det är så man blir bög: Genom att ta hål i öronen. Nu vet du det!
Citera
2017-06-21, 07:44
  #11
Moderator
Humbugs avatar
Det är nog mer gay att suga någons penis.
Du kan vara lugn. Hål i öronen är inget tecken på homosexualitet.
Citera
2017-06-21, 07:50
  #12
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Det är nog mer gay att suga någons penis.
Du kan vara lugn. Hål i öronen är inget tecken på homosexualitet.

Det finns olika grader av bögighet, det är inte svart på vitt. Hål i öronen är mer gay än rosa skjorta och bara några steg ifrån läder-spandex och mustasch.

Måste du vara bög om du går omkring i något av detta? Nej, men du kommer uppfattas som det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback