2018-05-14, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Ändå märkligt att se Fulhams supportrar fira som om de redan tagit sig till PL...

Märkligt för dig kanske din sopa. Händer alltid om det är hemmalaget som säkrar finalplatsen i match 2. Hände för Reading förra året, för Hull i förfjol och året därförinnan för både Middlesbrough och Norwich.

En tradition.
Citera
2018-05-14, 23:12
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Märkligt för dig kanske din sopa. Händer alltid om det är hemmalaget som säkrar finalplatsen i match 2. Hände för Reading förra året, för Hull i förfjol och året därförinnan för både Middlesbrough och Norwich.

En tradition.

Bara för din kommentar hoppas jag att de stannar kvar i Championship i många år framöver
Citera
2018-05-14, 23:27
Medlem
Citat:
Ändå märkligt att se Fulhams supportrar fira som om de redan tagit sig till PL...
Ja, verkligen. Ungefär lika konstigt som när ett lag firar en semifinal i Champions League, eller hur?
Citera
2018-05-14, 23:37
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Ja, verkligen. Ungefär lika konstigt som när ett lag firar en semifinal i Champions League, eller hur?

Har nog inte sett folk fira en SF genom att fans springer in på plan. Brukar dock ske vid finalvinst eller ligavinst. Lite överdrivet var det ändå.
Citera
2018-05-15, 00:27
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
Har nog inte sett folk fira en SF genom att fans springer in på plan. Brukar dock ske vid finalvinst eller ligavinst. Lite överdrivet var det ändå.

Det brukar ske vid i stort sett varje sista hemmamatch på säsongen, även hos omotiverade mittenlag. Så har det varit i ganska många år, så det är nästan konstigt att du inte sett det tidigare.
Citera
2018-05-15, 09:23
Medlem
Citat:

Det visar enbart att du har noll koll och aldrig brukar följa play off-semifinalerna. Du får titta på damfotboll istället, där ser man sällan eller aldrig planstormningar.
Citera
2018-05-15, 18:36
Medlem
Då var det helt bekräftat att varken Hart eller Wilshere får hänga med till VM. Harts frånvaro var väntad efter hans säsong men det verkar som att många hoppades på Wilshere sedan Oxlade-Chamberlain skadade sig. Ryktena i England säger även att Cahill och Smalling inte heller kommer bli uttagna och att Tarkowski och Maguire kniper deras platser. Verkar även som att Delph kommer bli uttagen. Slutgiltiga svaren kommer dock på onsdag.
Citera
2018-05-15, 20:06
Medlem
Tenedors avatar
Villa: Johnstone, Bree, Terry, Chester, Hutton, Hourihane, Jedinak, Grealish, Snodgrass, Grabban, Adomah

Boro: Randolph; Shotton, Fry, Gibson, Friend; Clayton, Besic, Howson; Traore, Downing, Assombalonga

Villa ska absolut klara av detta, men Boros elva ser bra ut. Jag gissar att Downing gör första målet, men att Villa till slut går till final.
Citera
2018-05-15, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Då var det helt bekräftat att varken Hart eller Wilshere får hänga med till VM. Harts frånvaro var väntad efter hans säsong men det verkar som att många hoppades på Wilshere sedan Oxlade-Chamberlain skadade sig. Ryktena i England säger även att Cahill och Smalling inte heller kommer bli uttagna och att Tarkowski och Maguire kniper deras platser. Verkar även som att Delph kommer bli uttagen. Slutgiltiga svaren kommer dock på onsdag.

Själv tycker jag att Smalling, och kanske t.o.m. Cahill borde utgöra mittlåset, även om jag inte är något stort fan utav Cahill så tycker jag att han är en utav dom minst sämsta mittbackarna i England.
Lite kul iaf om spelare från mindre klubbar hamnar i landslaget, lär väl inte dröja längre innan dom går till en större klubb då.
Men förresten, är Stones helt ute ur leken eller?
Citera
2018-05-15, 22:44
Medlem
Samizdats avatar
Downing hade en frispark i ribban med bara någon minut kvar men Aston Villa höll undan. Skönt att slippa Middlesbrough, jag ser mycket hellre något av Aston Villa och Fulham i PL.
Citera
2018-05-15, 22:47
Medlem
Hur kan domaren missa att ge rött till Johnstone? Han tar alltså bollen med handen utanför straffområdet (räddar ett skott). Han dömer frispark så han ser ju situationen. Borde inte en domare på denna nivå kunna regelboken?
Citera
2018-05-16, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pmatt
Själv tycker jag att Smalling, och kanske t.o.m. Cahill borde utgöra mittlåset, även om jag inte är något stort fan utav Cahill så tycker jag att han är en utav dom minst sämsta mittbackarna i England.
Lite kul iaf om spelare från mindre klubbar hamnar i landslaget, lär väl inte dröja längre innan dom går till en större klubb då.
Men förresten, är Stones helt ute ur leken eller?
Av alla de större namn finns det väl egentligen ingen man kan peka på som stack ut den här säsongen. Samtidigt finns det försvarare i mindre lag som gjorde det riktigt bra som t.ex. Tarkowski och Mawson, som tyvärr är skadad. Cahill hade en tuff säsong men är ju i grund och botten stabil. Smalling blandar och ger om du frågar mig. Vad gäller Stones hade han stora skadebekymmer denna säsong men verkar ha spelat litegrann mot slutet. Han bör ju hänga med men hos Southgate är det ofta nuvarande form och inte gamla meriter som gäller så man vet aldrig.
Senast redigerad av radiopanna 2018-05-16 kl. 10:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in