2018-04-20, 20:41
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av used66
håller inte att leva på gamla meriter, dessutom är jag långt ifrån ensam med åsikten att wenger borde ha lämnat för flera år sedan. du verkar lättkränkt. wenger hänger inte med i toppfotbollen. nu verkar han insett det, även om det satt långt inne.

andra som klagar här. faktum är att det behövs en utrensning om arsenal skall kunna hävda sig. om klubben sedan agerar är något helt annat. laget är, alldeles oavsett vad vissa här tycker, i behov av kvalitetsspelare. laget är fyllt av medelmåttor.

Lättkränkt? Hejar inte ens på Arsenal, men du läser visst lika bra som du skriver. Jag sa precis samma sak, att han borde lämnat tidigare. Det hindrar inte faktumet att han är en av världens bästa managers genom tiderna. Du är nog ganska ensam om att tycka att Wenger aldrig uppnått något... Din trollstatus ökar mer och mer.
Citera
2018-04-20, 20:46
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tenedor
Lättkränkt? Hejar inte ens på Arsenal, men du läser visst lika bra som du skriver. Jag sa precis samma sak, att han borde lämnat tidigare. Det hindrar inte faktumet att han är en av världens bästa managers genom tiderna. Du är nog ganska ensam om att tycka att Wenger aldrig uppnått något... Din trollstatus ökar mer och mer.

läsförståelse är inte din starka sida förstår jag men...var har jag skrivit att han inte uppnått något? skrev däremot att han är en tränare som är hopplöst efter i den moderna fotbollen. skrev att han var en dinosaurie. arsenal fans har under många vetat att det inte skulle kunna vinna ligan. krävs utrensning. förstår arsenal som klubb det?
Citera
2018-04-20, 20:51
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
läsförståelse är inte din starka sida förstår jag men...var har jag skrivit att han inte uppnått något? skrev däremot att han är en tränare som är hopplöst efter i den moderna fotbollen. skrev att han var en dinosaurie. arsenal fans har under många vetat att det inte skulle kunna vinna ligan. krävs utrensning. förstår arsenal som klubb det?

Vill du nämna någon positiv sida med Wenger? Har aldrig sett dig skriva annat än Citys resultat från text-tv eller personliga påhopp, så bidra gärna med en Wenger-hyllning (eller en anledning varför han inte förtjänar det). Diskutera ämnet.
Citera
2018-04-20, 20:56
Medlem
used66s avatar
Citat:
Vill du nämna någon positiv sida med Wenger? Har aldrig sett dig skriva annat än Citys resultat från text-tv eller personliga påhopp, så bidra gärna med en Wenger-hyllning (eller en anledning varför han inte förtjänar det). Diskutera ämnet.

diskutera ämnet? så som du vill att det skall diskuteras. jag hävdade, nu för 3e gången, att wenger är slut på denna nivå. anser du att jag har fel? är wenger en tränare för den moderna fotbollen?
Citera
2018-04-20, 20:57
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Det är nog inte så troligt, han påstår att han har varit supporter sen 70talet vilket tyder på någon lättare form av CP-skada om man ser hur han uttrycker sig i text.
Den sista stora tränaren har nu slutat i PL, även om Rafa bara har bytt lag till Newcastle
Skämt åsido, all respekt till mannen som gick obesegrad en hel säsong i Premier League och har bjudit på några fantastiska matcher, tänk hur annorlunda saker hade kunnat vara om Van Persie inte hade fått århundradets sjukaste kort i cl-finalen...
Senast redigerad av torrenttobbe 2018-04-20 kl. 20:59.
Citera
2018-04-20, 21:06
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
diskutera ämnet? så som du vill att det skall diskuteras. jag hävdade, nu för 3e gången, att wenger är slut på denna nivå. anser du att jag har fel? är wenger en tränare för den moderna fotbollen?

Jag vet, och jag frågade om du kan antingen motivera varför Wenger inte förtjänar att hyllas eller om du kan säga något gott om honom (för tredje gången). Hur mycket enklare behöver du ha det formulerat?

Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Det är nog inte så troligt, han påstår att han har varit supporter sen 70talet vilket tyder på någon lättare form av CP-skada om man ser hur han uttrycker sig i text.
Den sista stora tränaren har nu slutat i PL, även om Rafa bara har bytt lag till Newcastle
Skämt åsido, all respekt till mannen som gick obesegrad en hel säsong i Premier League och har bjudit på några fantastiska matcher, tänk hur annorlunda saker hade kunnat vara om Van Persie inte hade fått århundradets sjukaste kort i cl-finalen...

Man får hoppas att det är fallet, annars är det bara tragiskt.
Haha, Rafa är fortfarande en jättefavorit hos mig (antar att du sett hyllningarna till honom under Hillsborough-minnesstunden), men han är bara nästan bättre än Wenger Wenger är verkligen den sista legenden som lämnar Premier League. Kanske har glömt någon, men kan inte komma på vem.
Citera
2018-04-20, 21:57
Medlem
hobokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Nu blandar du nog ihop matcherna, van Persie blev utvisar i en åttondels- eller kvartsfinal mot Barcelona. I CL-finalen 2006 var det Lehmann som blev utvisad.
Citera
2018-04-20, 22:45
Medlem
Samizdats avatar
Om någon är intresserad så är det sedan årsskiftet dessa lag som tagit flest poäng i PL (på 13 matcher):
City 28 poäng (bara spelat 12 matcher)
United 30 poäng
Liverpool 29 poäng
Tottenham 31 poäng (spelat 14 matcher)
Newcastle 22 poäng (bara spelat 12 matcher)

Chelsea och Burnley har tagit 18 poäng vardera efter 13 matcher. Arsenal har bara tagit 16 poäng (varav 0 poäng på bortaplan) men man har förvisso bara spelat 12 matcher.
Citera
2018-04-20, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoboken
Nu blandar du nog ihop matcherna, van Persie blev utvisar i en åttondels- eller kvartsfinal mot Barcelona. I CL-finalen 2006 var det Lehmann som blev utvisad.

Eller hur. Van persie har aldrig vart i närheten av en CL final.
Citera
2018-04-21, 06:28
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoboken
Så var det ja, var ju ett par par år sen
Citera
2018-04-21, 13:32
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Tror nog inte det spelar någon roll om vilken tränare det hade gällt. Tänk om Roy Hodgson och Alan Pardew hade fått vara i Newcastle Eller Fullham i 20år, samma snack där hade det varit.

Fint att någon klubb kan hålla kvar en och samma tränare så länge, men som sagt. Wenger borde lämnat för flera x antal årsen.
Citera
2018-04-21, 15:23
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Tror nog inte det spelar någon roll om vilken tränare det hade gällt. Tänk om Roy Hodgson och Alan Pardew hade fått vara i Newcastle Eller Fullham i 20år, samma snack där hade det varit.
Vad jag minns hade inte särskilt många flertalet gånger krävt Sir Alex Fergusons avgång innan han valde att sluta efter ännu en ligatitel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in