Citat:
Ursprungligen postat av
used66
diskutera ämnet? så som du vill att det skall diskuteras. jag hävdade, nu för 3e gången, att wenger är slut på denna nivå. anser du att jag har fel? är wenger en tränare för den moderna fotbollen?
Jag vet, och jag frågade om du kan antingen motivera varför Wenger inte förtjänar att hyllas eller om du kan säga något gott om honom (för tredje gången). Hur mycket enklare behöver du ha det formulerat?
Citat:
Ursprungligen postat av
torrenttobbe
Det är nog inte så troligt, han påstår att han har varit supporter sen 70talet vilket tyder på någon lättare form av CP-skada om man ser hur han uttrycker sig i text.
Den sista stora tränaren har nu slutat i PL, även om Rafa bara har bytt lag till Newcastle

Skämt åsido, all respekt till mannen som gick obesegrad en hel säsong i Premier League och har bjudit på några fantastiska matcher, tänk hur annorlunda saker hade kunnat vara om Van Persie inte hade fått århundradets sjukaste kort i cl-finalen...
Man får hoppas att det är fallet, annars är det bara tragiskt.
Haha, Rafa är fortfarande en jättefavorit hos mig (antar att du sett hyllningarna till honom under Hillsborough-minnesstunden), men han är bara nästan bättre än Wenger

Wenger är verkligen den sista legenden som lämnar Premier League. Kanske har glömt någon, men kan inte komma på vem.