2017-06-26, 10:33
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Inte dömd för våldtäkt, det är ju tydligt om man läst domen. Dock är han målskamrat med våldtäktsmän och han har medverkat vid brottstillfället på så sätt att han utan tvekan stöttat brottslingarna än brottsoffret. Så således ett äckel. Vad rubriken anbelangar är den ju inte alltid korrekt och man bör inte väga in alldeles för mycket i den utan de fakta som framkommer. Vad folk skriver på Flashback är ju något som inte alltid är källkritiskt, så när folk gnäller om att ALLT är fel om denna "missförstådda" individ blir det lite löjligt. Det är allmänt känt att fb inte alltid har 100% riktig info, men senaste dom och den nu aktuella häktningen torde ju vara rimligt nära sanningen.

Självfallet kan denna individ vara mentalt ras och ha häktats men placerats på rättspsyk under utredningen, mest troligt är att han senare återförs till Kriminalvården och avtjänar straffet på ett fängelse.

Ni som känner honom, har han fått psykos för att han knarkat för mycket eller är det någon mentalsjukdom inom släkten som möjligen gör honom mer benägen att få psykoser eller mental sjukdom?

Det här är inte tablettmissbruk eller sprit som talar, det här är kultur. Har du sett Emil Khodaholis video som han sände över facebook? Det här är inte ett resultat av substansmissbruk, det kan jag lova.

Den här Emil och hans sociala sammanhang är moraliskt korrupt. Ociviliserade, barbariska grottmänniskor i en tillräckligt stor ansamling för att själva kunna bilda en för gruppen gällande social sanning. Deras verklighet idoliserar ytlighet, sprit, knark, instagram, tinder, lösaktighet, empatilöshet, gränslöst beteende och djuriska drifter. Det är det som skapade killen som stryker händerna genom sin Bieberfrisyr samtidigt som han hånfullt och nedlåtande försöker övertala en påtänd och dyngrak tjej att hon just inte blev våldtagen och att ingenting orätt har skett. Det finns inga tabletter i världen som på egen hand kan åstadkomma det här, det krävs mer än så.

Sedan det här om att han är förståndshandikappad gör det bara ännu mer motbjudande. Det är för det första skitsnack, den här killen är fan inte dummare än någon annan, han har bara listat ut att det är en bra generalursäkt som vuxenvärlden accepterar. För det andra så är det föga förmildrande, hur korkad är han i så fall menar ni? För att på ett IQ-relaterat sätt vara fysiskt oförmögen att inse det felaktiga i att låta ens polare gruppvåldta en tjej och sedan livesända det på facebook så talar vi ju om en person som inte skulle kunna föra den efterföljande konversationen. Vi pratar ju på fullt allvar om en person som är såpass ointelligent att det sannolikt finns gorillor med högre IQ, ärligt alltså...

Gör inga ursäkter. Inte en enda. Den här Emil och alla som heter Khodagholi i efternamn kan gott bära det här i resten av sina liv. Förhoppningsvis i samtliga interaktioner, jag skulle gärna se att Emils polare inte ens kan gå på ICA längre, att hans morsa inte blir inbjuden till sina väninnor osv. Dessa människor är cancer.

Har de topsat hans brorsa förresten? Ett litet DNA-prov på honom borde ju vara en relativt säker investering.
Citera
2017-06-26, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Inte dömd för våldtäkt, det är ju tydligt om man läst domen. Dock är han målskamrat med våldtäktsmän och han har medverkat vid brottstillfället på så sätt att han utan tvekan stöttat brottslingarna än brottsoffret. Så således ett äckel. Vad rubriken anbelangar är den ju inte alltid korrekt och man bör inte väga in alldeles för mycket i den utan de fakta som framkommer. Vad folk skriver på Flashback är ju något som inte alltid är källkritiskt, så när folk gnäller om att ALLT är fel om denna "missförstådda" individ blir det lite löjligt. Det är allmänt känt att fb inte alltid har 100% riktig info, men senaste dom och den nu aktuella häktningen torde ju vara rimligt nära sanningen.

Ni som känner honom, har han fått psykos för att han knarkat för mycket eller är det någon mentalsjukdom inom släkten som möjligen gör honom mer benägen att få psykoser eller mental sjukdom?

Han har knarkat mycket så det kan mycket väl bero på det. Men han är inte grovt handikappad, enligt mig är han en normal kille, bara missförstådd med ett alkoholmissbruk. Alla kan hamna snett.
Jag tror ingen här har sett han nykter, ni har bara sett när han är väldigt påverkad. När Emil är nykter har han ett hjärta av guld.
Citera
2017-06-26, 10:50
Medlem
swelarras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma89
Han har knarkat mycket så det kan mycket väl bero på det. Men han är inte grovt handikappad, enligt mig är han en normal kille, bara missförstådd med ett alkoholmissbruk. Alla kan hamna snett.
Jag tror ingen här har sett han nykter, ni har bara sett när han är väldigt påverkad. När Emil är nykter har han ett hjärta av guld.

Om han nu har ett hjärta av guld så kanske han kunde vara så vänlig att hålla sej nykter?
Citera
2017-06-26, 13:25
Medlem
Citat:
Ok så nu plötsligt så beror det på knark och alkohol och inte på de medfödda funktionsnedsättningarna som du skrev i inlägg nr 24, varför drog du ens upp dessa nedsättningar då när han nu är normal.
Ungefär som att du först skrev att han led av en psykos för att sedan påstå att han är stark mentalt..
De flesta som hamnar snett pga knark och alkohol missbruk hamnar ändå inte i en sådan situation som han har gjort.
Citera
2017-06-26, 14:06
Medlem
ENTPs avatar
Citat:

Ok, så nu är han alkoholist och det är därför han inte är skyldig till något? Inte handikappad den här gången? Alldeles nyss var han så gravt förståndshandikappad att han var inkapabel till empati, enligt dig, men nu är han alltså en helt vanlig missförstådd (snarare missförstående givet hans nuvarande situation) kille med ett litet alkoholmissbruk?

Det här med hjärta av guld när han är nykter förresten, måste vara ett sjuhelvetes hjärta av guld om det kan väga upp att livesända en gruppvåldtäkt på facebook och sedan garva in i kameran när han försöker övertala henne om att hon inte alls blev våldtagen. Som i Pulp Fiction, "that must be one charming motherfucking pig".

Du som sitter bakom det här kontot borde verkligen ta och se över ditt liv och vilka du har omkring dig.

En ärlig fråga, vad hade polisen hittat om de topsade dig, Emils brorsa och resten av erat gäng? Hur många våldtäkter hade man uppklarat?
Citera
2017-06-26, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Ok, så nu är han alkoholist och det är därför han inte är skyldig till något? Inte handikappad den här gången? Alldeles nyss var han så gravt förståndshandikappad att han var inkapabel till empati, enligt dig, men nu är han alltså en helt vanlig missförstådd (snarare missförstående givet hans nuvarande situation) kille med ett litet alkoholmissbruk?

Det här med hjärta av guld när han är nykter förresten, måste vara ett sjuhelvetes hjärta av guld om det kan väga upp att livesända en gruppvåldtäkt på facebook och sedan garva in i kameran när han försöker övertala henne om att hon inte alls blev våldtagen. Som i Pulp Fiction, "that must be one charming motherfucking pig".

Du som sitter bakom det här kontot borde verkligen ta och se över ditt liv och vilka du har omkring dig.

En ärlig fråga, vad hade polisen hittat om de topsade dig, Emils brorsa och resten av erat gäng? Hur många våldtäkter hade man uppklarat?

Man kan vara normal även om man har funktionsnedsättningar? Enligt bedömning som rättspsykiatrin gjort så har handikapp. Flertal diagnoser. Alkoholmissbruk trodde jag ni alla redan visste om, ni som är så himla nyfikna i en som ni inte känners liv! Allt står i hans domar. Har ni seriöst inget bättre för er än att diskutera saker som inte ens stämmer? Det är väl ganska självklart att dom som känner han ser annorlunda på han, än vad ni gör som bara fått en bild av han från media.
Citera
2017-06-26, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Ok så nu plötsligt så beror det på knark och alkohol och inte på de medfödda funktionsnedsättningarna som du skrev i inlägg nr 24, varför drog du ens upp dessa nedsättningar då när han nu är normal.
Ungefär som att du först skrev att han led av en psykos för att sedan påstå att han är stark mentalt..
De flesta som hamnar snett pga knark och alkohol missbruk hamnar ändå inte i en sådan situation som han har gjort.

Helt ärligt så tror jag inte han ville hamna i den här situationen. Han skulle nog göra vad som helst för att gå tillbaka i tiden och ge fan i att gå ut ens. Alla förtjänar en andra chans
Citera
2017-06-26, 15:40
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Helt ärligt så tror jag inte han ville hamna i den här situationen. Han skulle nog göra vad som helst för att gå tillbaka i tiden och ge fan i att gå ut ens. Alla förtjänar en andra chans
Han avtjänade ett kortare fängelsestraff och var nyligen fri. Är inte det en andra chans? I Sverige är det ytterst få som ej får en "andra chans", eller tredje, eller fjärde. Dessvärre, i många fall.

Dina argument är i övrigt larviga. När han inte missbrukar och begår brott har han ett "hjärta av guld"? Det är ingen vuxen människa som tror att människor är rakt genom onda eller att vidriga typer beter sig vidrigt konstant. Hagamannen var en omtyckt arbetskollega och familjefar när han inte våldtog och misshandlade kvinnor.
Senast redigerad av Ettsjutretton 2017-06-26 kl. 15:46.
Citera
2017-06-26, 16:36
Medlem
Ni kan fortsätta diskutera och vända er mot mig, Do it. Men det roliga är att jag är den enda här inne som sitter på info
Se det som en fördel istället för att käfta upp er, vet att ni vill veta allt, nyfikna mfs
Citera
2017-06-26, 16:42
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Alkohol och droger borde vara en FÖRSVÅRANDE omständighet, tänk om vi hade haft jurister som var riktiga jurister och inte skurkapologeter.

DÅ hade det varit en FÖRSVÅRANDE omständighet att vara full/drogad när man utför brott.
Men i ett moraliskt korrupt land så är det en förmildrande omständighet.

Vidrigt.

Var han full när han attackerade sin familj också? Snubben verkar bra på att bränna alla broar.
Citera
2017-06-26, 17:05
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Det är väl ganska självklart att dom som känner han ser annorlunda på han, än vad ni gör som bara fått en bild av han från media.

Jag förstår hur du menar, men du skjuter dig ganska ordentligt i foten. De flesta grova brottslingar blir ursäktade av sin omvärld ända in i det sista. Det förekommer i var och varannan FUP att "nära vännner" till GM säger saker som "asså, jag känner han, så jävla fin kille, har aldrig gjort en fluga förnär och han skulle aldrig kunna göra det här!".

Nu har EK bevisligen ingått i ett gäng som våldtagit och livestreamat ett övergrepp. Det är väldigt respektlöst att våldta någon, det är än värre att livestreama övergreppet, och det är i sin tur ännu värre att skratta åt BO morgonen efter. Du verkar liksom inte riktigt förstå vad det är för karaktärer du har att göra med, och du klamrar dig fast vid halmstrån.

Du säger att vi inte känner honom, och det är helt korrekt. Men vi kan läsa om vad han lyckats åstadkomma i domar och liknande, och det räcker. Ingen "råkar" göra det han gjort "av bara farten".
Citera
2017-06-26, 17:33
Medlem
Mr.Swedens avatar
Det är bara vi som inte känner gärningsmannen som kan ha en balanserad bild av vederbörande. De närstående som känner personen i fråga är jäviga och därmed i en juridisk mening ointressanta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in