2017-06-17, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Hur i helvete vet ni att bilden är just från detta tillfälle? Bara för att aftonhoran skriver det? Ni tror inte att aftonhoran och andra tidningar använder arkivbilder?

Skulle det röra sig om en arkivbild, så är detta alltid noterat precis under bilden.
Citera
2017-06-17, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
jag bor i Uddevalla och vet hur samhället i Uddevalla fungerar sluta klaga på araber och andra utlänningar, alla tjejer i Uddevalla både på gymnasiet och deras mammor knullar med araber
ikväll fredag gå ut i Uddevalla centrum så ser du alla tjejer håller i handen en skäggig arab eller en neger.

att de slogs på skolavslutning är helt normalt tycker jag det är onormalt ifall inte araber slåss .

Nja det kan jag inte hålla med om.
Jobbar i centrala Uddevalla just nu och det är inte mer Svenska tjejer med invandrar killar i Uddevalla än andra orter.

Däremot så känns det som om brottsligheten skenar iväg i Uddevalla sedan trippelmordet.
Tycker man läser om mer och mer skit var dag i staden.
Citera
2017-06-17, 12:03
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av academi
Nja det kan jag inte hålla med om.
Jobbar i centrala Uddevalla just nu och det är inte mer Svenska tjejer med invandrar killar i Uddevalla än andra orter.

Däremot så känns det som om brottsligheten skenar iväg i Uddevalla sedan trippelmordet.
Tycker man läser om mer och mer skit var dag i staden.

jag jobbar inte i centrala Uddevalla men cyklar på stan varje dag Kampenhof buss terminalen är fullt med nyanläda ensamkommande och svenska tjejer. Espresso House cafeterian är fullt med araber negrer och svenska tjejer. Gallionen , åhlens,kicks, arabiska älskare. Fitness 24/7 en ensam arab som gymmar med 2 svenska tjejer som . Det finns även 16 åringa tjejer som går ut med egen bror för att hitta en arab. hitta en svensk tjej i Uddevalla så kan du se hon har över 100 ali och 100 negrer på sin Facebook.

Jag har bott i Värmland och där är RENT SVENSKT .
Citera
2017-06-17, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
jag jobbar inte i centrala Uddevalla men cyklar på stan varje dag Kampenhof buss terminalen är fullt med nyanläda ensamkommande och svenska tjejer. Espresso House cafeterian är fullt med araber negrer och svenska tjejer. Gallionen , åhlens,kicks, arabiska älskare. Fitness 24/7 en ensam arab som gymmar med 2 svenska tjejer som . Det finns även 16 åringa tjejer som går ut med egen bror för att hitta en arab. hitta en svensk tjej i Uddevalla så kan du se hon har över 100 ali och 100 negrer på sin Facebook.

Intressant. Det känns lite som det är ett underskott på tjejer. Tyvärr blir det nog många som får vara utan. Speciellt de som inte vill gå över lik för att hitta en.
Citera
2017-06-17, 22:07
Medlem
Onkel Kostias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scapula
Hörde att det skulle röra sig om en svensk kvinna som konverterat till Islam, har väl troligtvis barn med exet som gick bananas där. Gissningsvis konverterade hon för att exet ville det (rena spekulationer) och att sedan lämna honom är nog inget som han lär ha uppskattat. Vet vem det är men inte vad hon heter, brukar gå runt i slöja och är som sagt helt svensk. Hörde från personer som var på plats, jag var det inte.

- Älskar dessa kvinnor att underkasta sig aggressiva män? Ynkligt.

Vad tänker dessa kvinnor med?

Citat:
Ursprungligen postat av Rumpppspark
Det allvarligast är ju den svenska kvinnan som har blandat sig in bland fienden. Varför får hon behålla sina barn ?

- Det kanske hon inte får. En dag så tar den utländska fadern med sig barnet till sitt hemland, och håller kvar barnet där. Det hemlandet struntar i vad socialtjänsten i Sverige anser, och ser inget fel i faderns agerande.

Detta har hänt många gånger förut, men vissa kvinnor lär sig inte. Tror kvinnorna att dom själva inte ska drabbas av det som har drabbat andra? Förtjänar dessa kvinnor sympati från svenska folket?

Citat:
Ursprungligen postat av Rumpppspark
Har hon så dåligt omdöme att hon väljer mena-män så är hon en skit morsa och borde först förlora vårdnaden av sitt/sina barn och sedan skickas ut från landet precis som hennes lovetoys.

Citat:
Ursprungligen postat av Sunfire
Intressant. Det känns lite som det är ett underskott på tjejer. Tyvärr blir det nog många som får vara utan. Speciellt de som inte vill gå över lik för att hitta en.

- Samtidigt som muslimerna erövrar svenska tjejer i stor mängd, så vaktar muslimerna sina egna kvinnor noggrant. Muslimernas kvinnor reserveras till att enbart tillfalla medlemmar av det egna folket.

Ingen som helst ömsesidighet råder, men svenska män tillåts icke yppa kritik mot detta. Svenska män som invänder mot det som sker, anklagas för att motsätta sig kvinnors oberoende och frihet. Samma kritik riktas sällan mot muslimska män.

Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerboll
Uttryckte mig snabbt och illa. Rektorn sade senare något i stil med att "svenskar också bråkar" ocj att detta inte är ett invandrarbeteende.

- Fniss.
Citera
2017-06-17, 23:56
Medlem
deltoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryff
Se här hur en svagbegåvad flyktingvurmare ljuger ihop historier för att få ihop sin verklighet (har tydligen dessutom barn med en alban). Att svenskar skulle ryka ihop på en skolgård...hmm

Skulle svenska pappor bli arga på varann så skulle de antingen knyta näven i fickan eller skriva en arg lapp/insändare

Flyktingkramarna får det svårare & svårare att försvara eländet, badkar är terror, plastikkirurgi är könsstympning osv osv. Har inte hört att de lyckats hitta på en svensk jämförelse med hedersmord via balkong, men det kommer väl.
Citera
2017-06-18, 04:23
Medlem
Utbrytarens avatar
Mena-dårar, annat inte tänkbart.
Kretin-araben på bild skriker med själva kroppen, kroppsspråket, kläderna och den dåligt pixlade bilden: hedersbabbe.

Citat:
Ursprungligen postat av tigerraket
http://www.expressen.se/gt/vuxna-i-slagsmal-pa-skolavslutning/

Bild på mannen. Ja... jättemörk....

Även vita Svenskar kan vara idioter också you know. Vi är inte felfria vi heller.
MENAmupp...

Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Varför låter det inte som, syrier, iranier, tunisier etc? Varör just irakier?
Bra fråga, du har förvisso en poäng. Iranier och tunisier kan dock tas bort ur leken, iranier pysslar mindre ofta än de mer primitiva irakierna med sådana där idiotbråk inför öppen ridå som det i Uddevalla (finns mer av svagbegåvade pundhuvuden som kan flippa så där bland irakier), och tunisier är ganska sällsynta figurer och detta ligger inte riktigt i deras kultur.
Citera
2017-06-18, 07:49
Medlem
Blev så jävla nyfiken igår kväll att jag åkte till Uddevalla , 9 mil enkel väg, för att få spana in den starkt myttomani luktande bilden som målas upp av vissa här.

Kan tyvärr bara bekräfta att hängen med araber och hazarer ofta har ett par svenska brudar hängandes med dem.

Sjukt
Citera
2017-06-18, 08:23
Medlem
tyros libanon härstammar stollen ifrån punkt!
Citera
2017-06-18, 08:57
Medlem
kurd
senaste året har det kommit många kurder till uddevalla
och alla är släkt med varandra
Citera
2017-06-18, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjektivet
Blev så jävla nyfiken igår kväll att jag åkte till Uddevalla , 9 mil enkel väg, för att få spana in den starkt myttomani luktande bilden som målas upp av vissa här.

Kan tyvärr bara bekräfta att hängen med araber och hazarer ofta har ett par svenska brudar hängandes med dem.

Sjukt

Kan du bekräfta det efter att ha hängt 1 kväll i Uddevalla?
Citera
2017-06-18, 09:22
Medlem
b00b00s avatar
Kan någon återgå till ämnet?
Skiter i hur det ser ut i Värmland, Mölndal eller andra platser.
Inget som lyckats vaska fram namnen på de inblandade ännu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in