2017-06-15, 12:12
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Det är en arab, är du blind eller? Kortväxt och svart hår.

Han är väldigt kort och liten, i förhållande till de två poliserna:

https://x.cdn-expressen.se/images/2e/31/2e3112e39356480b8c9f3474c8cf6655/1x1/80.jpg

Från ett MENA-land, kan man misstänka.
Citera
2017-06-15, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
Case Closed!
Det var inga genuina svenskar som agerade i händelsen, det var utrikesfödda hetlevrade "blattar" som rök ihop....

Trist som pommes strips att blattarna med vunnet medborgarskap, inte klarar av att leva upp till förpliktelsen, bli svensk även i mentaliteten!!!!

Jag tycker som "äkta" ursvensk att de skall anpassa sig mer! Och att de skall lämna det temperament de en gång flydde ifrån, till Sverige, droppa temperamentet utanför Sveriges gräns, typ förslagsvis överfarten över Medelhavet, innan man landstiger öar som Meduza.

ETT TILLFÖRSKANSAT SVENSKT MEDBORGARSKAP - DET SKALL STATEN KUNNA UPPLÖSA - SÅ SOM, RÖTÄGG, FUNDAMENTALISTER, KRIMINELLA OCH DEM SOM UPPREPADE GÅNGER FÅR KLAGOMÅL OM OSOCIALT BETEENDE!

UT MED DOM FÖR FAN! DE FÅR VÄL FORTSÄTTA MED RESPEKTIVE OBEHAGLIGT BETEENDE HOS LIKASINNADE, FLERA HUNDRA MIL FRÅN SVERIGE - I FJÄRRAN ÖSTERN! (Jävla murvlar)

Det där håller jag 100 % med (är sj utlänning).Det är just det temperamentet (apmentaliteten/neandertal) de tar med sig från sina misslyckade länder. Tycker det här bordei fortsättningen vara tillräckligt för deportering/Repatr...
Citera
2017-06-15, 12:54
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Svartsjuka låg bakom alltså. Låter som irakier.

Varför låter det inte som, syrier, iranier, tunisier etc? Varör just irakier?
Citera
2017-06-15, 12:58
Medlem
Tyros Libanon
Citera
2017-06-15, 13:17
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockhamsrazor
Det skapar väl rimligen bara förvirring hos de utan läsförståelse eller geografikunskaper. Artikeln är knappast heller random iförhållande till den aktuella händelsen eller till det inlägg jag svarade på.
Jag använde Bayes Theorem (genom att länka till Växjöincidenten) för att stödja tesen att det huvudsakligen är utlandsfödda inblandade i det aktuella dramat.

På tal om läsförståelse - den som länkade artikeln från 2016 trodde uppenbarligen att det var denna händelse som artikeln handlade om...
Citera
2017-06-15, 13:36
Medlem
konstits avatar
Hehe.. Dom har pixlat hans vänsterarm
Citera
2017-06-15, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Vadå dementerade? Tror rektorn att "värdegrunden" ger henne jedi powers?
"Ni såg eller hörde ingenting hända. These are not the droids you're looking for."
Uttryckte mig snabbt och illa. Rektorn sade senare något i stil med att "svenskar också bråkar" ocj att detta inte är ett invandrarbeteende.
Citera
2017-06-15, 13:44
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Han är väldigt kort och liten, i förhållande till de två poliserna:

https://x.cdn-expressen.se/images/2e/31/2e3112e39356480b8c9f3474c8cf6655/1x1/80.jpg

Från ett MENA-land, kan man misstänka.

Det ser ut som två trötta svenskar med en liten kulturberikare mellan sig. Återigen, det måste påtalas, det enda som biter på dessa är en repatriering. Deras släktingar måste åka i samband också.
Citera
2017-06-15, 13:45
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Ursvensk?
Vad exakt är en ursvensk?
Hur långt tillbaka räknas det som ursvensk?

Du kanske kan starta en egen tråd och reda ut begreppet, så diskuterar vi det aktuella fallet här.

Tror själv att det finns en liten % att det är wt som ballat ur. Men sannolikt någon form av mena import.
Citera
2017-06-15, 15:11
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babianpungen
Vad är det som fåt dig att tro att bilden på en pixlad man är vit svensk? Att han har ljus hud?
Det finns många sandnegers med ljus hy.

Pixla och pigmentera är lite samma sak. Kanske kan man få alla att se vita ut med framtida teknik. Men var hjälper det när själen är svart.
Citera
2017-06-15, 16:22
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Ok, så nya snubben åkte i backen, men gamla snubben hade tydligen större posse, så det säger inte så mycket. Jag är mest nyfiken på vem som vann?

Skulle vilja vara en fluga på väggen nästa gång mamman har utvecklingssamtal på skolan...lär inte vara kul att vara hon.
Citera
2017-06-15, 16:42
Medlem
Scapulas avatar
Hörde att det skulle röra sig om en svensk kvinna som konverterat till Islam, har väl troligtvis barn med exet som gick bananas där. Gissningsvis konverterade hon för att exet ville det (rena spekulationer) och att sedan lämna honom är nog inget som han lär ha uppskattat. Vet vem det är men inte vad hon heter, brukar gå runt i slöja och är som sagt helt svensk. Hörde från personer som var på plats, jag var det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in