2017-06-16, 13:37
Medlem
pm
Citat:
Ursprungligen postat av eireann
Du verkar sitta på info så kan du dela med dig?
Kommer han och hans släktingar från Tyros Libanon?
Vad heter han och vad heter pizzerian?
Citera
2017-06-16, 16:03
Medlem
nocoolnamejims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Det är inga människor, det är djur.

Stackars barn som fick sin skolavslutning förstörd.

Sanningen... Fy fan, tänk er själv. Jag ser på mina skolavslutningar som något så otroligt jävla mysigt och roligt. Början på en underbar ledighet.

Att barn ska behöva få ett sånt här start på något så fint, tycker jag är väldigt sorgligt.
Citera
2017-06-16, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
Och? Kontentan är likväl blattar!
Finns ingen svenskhet i denna händelse!

Jasså? Svenskar ryker aldrig ihop? När jag slutade 5:an var det fullt slagsmål mellan 4 pappor ute på skolgården. Åh gissa vad.. allihop var svenskar.
Citera
2017-06-16, 17:38
Medlem
tryffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menusch
Jasså? Svenskar ryker aldrig ihop? När jag slutade 5:an var det fullt slagsmål mellan 4 pappor ute på skolgården. Åh gissa vad.. allihop var svenskar.

Se här hur en svagbegåvad flyktingvurmare ljuger ihop historier för att få ihop sin verklighet (har tydligen dessutom barn med en alban). Att svenskar skulle ryka ihop på en skolgård...hmm
Citera
2017-06-16, 18:21
Medlem
happilappis avatar
100% säkerhet att det var invandrare involverade.
Citera
2017-06-16, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av menusch

Det här är inte forumet för amsagor. Om du kollar igenom varenda tidningsartikel sedan 1995 så kommer du att finna att en promille av alla slagsmål med mer än 4 personer inblandade har varit fria från fotbollshuliganer, Mc-gäng och/eller utlandsfödda.
Citera
2017-06-16, 18:32
Medlem
Onkel Kostias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerboll
Som åskådare på plats vid denna incident vill jag bara klargöra att det var araber som startade bråk över en svensk kvinna. Typ något triangeldrama där hela jävla släkten gick in och skulle bråka med "nya killen". Avskum. Gick rop i luften om att "så går det när man låter dessa komma in", något som rektorn dementerade senare i mikrofonen.

- I så fall vill jag inte lägga all skuld på araberna.

Även denna svenska kvinna förtjänar att klandras. Det är välkänt att muslimska män skapar problem. Likväl så fortsätter många svenska kvinnor att dra sig till muslimska män. Dessa kvinnor struntar i sitt eget ansvar för vilka relationer dom inleder. Kvinnornas egna känslor är viktigare än ansvarsfullt agerande. (Dessa känslor skulle kunna beskrivas med mer vulgära ord för sexuellt begär).

Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
– Det utdelades slag mot mannens förra sambos nye man som föll till marken, berättar Martin Landberg, stationsbefäl vid Uddevallapolisen.
http://www.expressen.se/gt/polisen-svartsjuka-lag-bakom-skolavslutningsbrak-/

Hå hå ja ja...

- Detta visar att svenska män, för sin egen säkerhet, bör hålla sig borta från kvinnor som tidigare har haft relationer med muslimska män.

Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
det kan vara möjligt med araber och svensk hora nästan varje hora i Uddevalla har en arab älskare

- Detta förhållande skulle kunna beskrivas med mindre vulgära ord, och på så sätt få bättre genomslagskraft.

I princip så har du rätt. Muslimerna bedriver Romeo Jihad för att befrukta så många europeiska kvinnor som möjligt med muslimska barn. Många kvinnor ställer sig på muslimernas sida i detta Romeo Jihad. Ska resten av samhället känna sympati för dessa kvinnor, när muslimerna inte vill släppa det krigsrov som dom anser sig rätteligen ha erövrat?
Citera
2017-06-16, 20:17
Medlem
tomyhockeys avatar
jag bor i Uddevalla och vet hur samhället i Uddevalla fungerar sluta klaga på araber och andra utlänningar, alla tjejer i Uddevalla både på gymnasiet och deras mammor knullar med araber
ikväll fredag gå ut i Uddevalla centrum så ser du alla tjejer håller i handen en skäggig arab eller en neger.

att de slogs på skolavslutning är helt normalt tycker jag det är onormalt ifall inte araber slåss .
Citera
2017-06-16, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ockhamsrazor
Det här är inte forumet för amsagor. Om du kollar igenom varenda tidningsartikel sedan 1995 så kommer du att finna att en promille av alla slagsmål med mer än 4 personer inblandade har varit fria från fotbollshuliganer, Mc-gäng och/eller utlandsfödda.

Håller med. mkt pkk-kurder här som försöker slänga lite vänsterbollar. Det här uteslutande ett MENA-fenomen. Har personligen aldrig sett svenskar bete sig så (är själv utlänning) om det inte alkohol involverad eller fotbollsmatch.

Svenskarna får skylla sig själva. Trots att man vet sandnegern vrickade natur fortsätter man ta in dessa utan reservation... skyll er själva. Sen har ju 85 % röstat på det här så jag menar..
Citera
2017-06-16, 22:13
Medlem
Citat:
jag bor i Uddevalla och vet hur samhället i Uddevalla fungerar sluta klaga på araber och andra utlänningar, alla tjejer i Uddevalla både på gymnasiet och deras mammor knullar med araber
ikväll fredag gå ut i Uddevalla centrum så ser du alla tjejer håller i handen en skäggig arab eller en neger.

att de slogs på skolavslutning är helt normalt tycker jag det är onormalt ifall inte araber slåss .

Dags att porta alla föräldrar från skolavslutningarna i Uddevalla då om nu detta blivit normalt😡

Är det svenskarna eller araberna som ska lägga ribban för vad som är normalt?

I Sverige ska svenska normer gälla för alla som är här på samma sätt som deras gäller när vi är där.😁
Citera
2017-06-16, 22:43
Medlem
Citat:

En sån massa skit du snackar.
Citera
2017-06-17, 09:23
Medlem
Det allvarligast är ju den svenska kvinnan som har blandat sig in bland fienden. Varför får hon behålla sina barn ? Har hon så dåligt omdöme att hon väljer mena-män så är hon en skit morsa och borde först förlora vårdnaden av sitt/sina barn och sedan skickas ut från landet precis som hennes lovetoys.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in