2017-06-18, 12:31
Medlem
b00b00s avatar
Fick just pm om att den som vevade mest och greps var ägaren till Blekets Pizzeria.
Vet ej om det stämmer.
Citera
2017-06-18, 13:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Fick just pm om att den som vevade mest och greps var ägaren till Blekets Pizzeria.
Vet ej om det stämmer.

Hörde exakt samma sak från en bekant till mig här om dagen. Tydligen ska de ha varit problem med deras barn eller så.
Citera
2017-06-18, 15:28
Medlem
Liiitens avatar
Citat:
Vet ej om det stämmer.

Det stämmer alldeles utmärkt, han hade dessutom tagit med sig ett par snubbar (släktingar alt. del av posse) för att starta detta och började skrika "Rasister" när folk försökte stoppa bråket..
Bruden det handlade om är svensk men har konverterat och ränner runt i sedvanlig mundering...go figure..
Definitivt total bojkott av Blekets Pizzeria och det hoppas jag fler kommer tillämpa från och med nu.

Snubben i fråga är en ordentligt suspekt figur som skyltar/har skyltat med både det ena och det andra på sin facebook..och nej jag tänker inte länka i nuläget...
Citera
2017-06-18, 16:29
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liiiten
Det stämmer alldeles utmärkt, han hade dessutom tagit med sig ett par snubbar (släktingar alt. del av posse) för att starta detta och började skrika "Rasister" när folk försökte stoppa bråket..
Bruden det handlade om är svensk men har konverterat och ränner runt i sedvanlig mundering...go figure..
Definitivt total bojkott av Blekets Pizzeria och det hoppas jag fler kommer tillämpa från och med nu.

Snubben i fråga är en ordentligt suspekt figur som skyltar/har skyltat med både det ena och det andra på sin facebook..och nej jag tänker inte länka i nuläget...
Du behöver inte länka. Ge oss bara namnet.
Citera
2017-06-18, 16:47
Medlem
Liiitens avatar
Citat:
Du behöver inte länka. Ge oss bara namnet.

*oha*ad *ossle*ani

*M
Citera
2017-06-18, 16:53
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
*oha*ad *ossle*ani

*M

Hehe, med tanke på tatueringen på vänster arm, som var pixlade i media, så verkar det vara han ja.
Tackar.

Den 15:e så postade han ”keep calm and Fuck you, motherfucker” på Facebook med en arg emoticon
Senast redigerad av b00b00 2017-06-18 kl. 16:55.
Citera
2017-06-18, 17:00
Medlem
Citat:
*oha*ad *ossle*ani

*M

Emma Mosslemani är kvinnan? Finns mycket att läsa om denna människa på google...

http://www.bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/med-blick-f%C3%B6r-de-svagare-i-samh%C3%A4llet-1.4114117
Citera
2017-06-18, 17:06
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadfasiken
Emma Mosslemani är kvinnan? Finns mycket att läsa om denna människa på google...

http://www.bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/med-blick-f%C3%B6r-de-svagare-i-samh%C3%A4llet-1.4114117

Har hon raggat upp denna pizzabagare på någon studiecirkel, tro?
Om det nu är samma fruntimmer.
Citera
2017-06-18, 17:57
Medlem
Citat:
*oha*ad *ossle*ani

*M
Uddelvalla och namnet Muhamad, sicken överaskning
Citera
2017-06-18, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Men du, att slå sig på bröstet?

Tänkte direkt på denna:

https://www.youtube.com/watch?v=hBd4eZX4paI

0:20 för den relevanta gesten.

edit:

Från länken ovan.

Att slå sig för bröstet har jag bara sett i Afrika när vi besökte Gorillorna. Silverrygg dundrade på när vi var för närgångna.
Citera
2017-06-18, 19:29
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum45
Att slå sig för bröstet har jag bara sett i Afrika när vi besökte Gorillorna. Silverrygg dundrade på när vi var för närgångna.
Nu har du sett ett annat exempel. Man behöver inte åka till Afrika för att beskåda fenomenet.
Citera
2017-06-18, 20:09
Medlem
veritatems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byling
Skulle det röra sig om en arkivbild, så är detta alltid noterat precis under bilden.
Och det är du helt säker på?
Du tror inte att blaskorna förvränger och hittar på?
Så allt som står i tidningarna är sant?
Som sagt dra ut huvet från ditt rövhål och kom med i matchen.
Senast redigerad av veritatem 2017-06-18 kl. 20:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in