2017-06-14, 20:14
Medlem
Blefss avatar
Nu har mina medellders polare ftt mig att kpa PS4 pro.

I mitt yrke s har jag peltor ws alert s jag tnkte kolla om man kan koppla in dom hrlurarna till ps4?

Eftersom det finns Bluetooth s knns de som att de borde g p ngot stt o vis.
Citera
2017-06-14, 20:24
Medlem
4yoonlys avatar
Vad har du testat? lter knepigt om detta inte skulle fungera faktiskt... har testat lite olika BT grejor med PS3 och ven PS4... och de mesta har fungerar (ven fullstndigt noname junk, dock i rlighetens namn inga hrlurar)...

Kan du inte bara ska efter BT saker p PS4'an och stta p allt som gr dina lurar skbara p bsta stt? hittar du dem inte d?

----edit
Sedan terigen har jag aldrig brytt mig d kontrollen som sdan tillter hrlurar... och det r helt sjukt underbart... jag fattar dock vitsen... helst nr man skall p dass... ta av sig lurarna och lgga ifrn sig kontrollen :-) istllet fr att bara g p dass och lgga ifrn sig kontrollen...
Citera
2017-06-14, 23:16
Medlem
Blefss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4yoonly
Vad har du testat? lter knepigt om detta inte skulle fungera faktiskt... har testat lite olika BT grejor med PS3 och ven PS4... och de mesta har fungerar (ven fullstndigt noname junk, dock i rlighetens namn inga hrlurar)...

Kan du inte bara ska efter BT saker p PS4'an och stta p allt som gr dina lurar skbara p bsta stt? hittar du dem inte d?

----edit
Sedan terigen har jag aldrig brytt mig d kontrollen som sdan tillter hrlurar... och det r helt sjukt underbart... jag fattar dock vitsen... helst nr man skall p dass... ta av sig lurarna och lgga ifrn sig kontrollen :-) istllet fr att bara g p dass och lgga ifrn sig kontrollen...
Jag ger inte ens ett PS4.
Undrar bara om jag mste kpa ngra lurar samtidigt som jag kper konsollen.
Citera
2017-06-14, 23:21
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blefs
Jag ger inte ens ett PS4.
Undrar bara om jag mste kpa ngra lurar samtidigt som jag kper konsollen.

Svrt fr mig (och tror ingen kan sga bu eller b, inte ens Sony sjlva)... jag vet bara de f BT grejor jag testat med PS3/PS4 har fungerat... och det mesta (allt...) r noname skit...
Visst.. mestadels tangentbord, mss osv men troligen (r det enda jag kan sga) s fungerar lurarna...

Samtidigt har dom en audio ingng s r det en kabel bara s kan du koppla in dom i handkontrollen och dom blir lika trdlsa som din handkontroll... men terigen... nr jag pissar tar jag inte med mig kontrollen och d fr man lgga av sina lurar ocks om man inte vill plugga ur dem...
BT lurar hade jag dock gtt p dass med s en viss skillnad r det...
Citera
2017-06-14, 23:27
Medlem
Blefss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4yoonly
Svrt fr mig (och tror ingen kan sga bu eller b, inte ens Sony sjlva)... jag vet bara de f BT grejor jag testat med PS3/PS4 har fungerat... och det mesta (allt...) r noname skit...
Visst.. mestadels tangentbord, mss osv men troligen (r det enda jag kan sga) s fungerar lurarna...

Samtidigt har dom en audio ingng s r det en kabel bara s kan du koppla in dom i handkontrollen och dom blir lika trdlsa som din handkontroll... men terigen... nr jag pissar tar jag inte med mig kontrollen och d fr man lgga av sina lurar ocks om man inte vill plugga ur dem...
BT lurar hade jag dock gtt p dass med s en viss skillnad r det...
Tckningen p dessa lurar r 10meter ( troligtvis mer?) S att g till dass borde inte vara ngot problem.

Ballt nd att sitta och skita och hra en helikopter surra ver skallen
Citera
2017-06-14, 23:33
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blefs
Tckningen p dessa lurar r 10meter ( troligtvis mer?) S att g till dass borde inte vara ngot problem.

Ballt nd att sitta och skita och hra en helikopter surra ver skallen

Det riktigt riktigt skumma r att jag har gtt p dass med lurarna... men s vitt jag vet har jag aldrig gt ett par BT lurar och kontrollen har jag absolut inte tagit med mig p dass...

Fr jag knner igen detta p ngot vis... jag har klmt en och annan med PS3 eller PS4 ljudet...

Jag har dock fan inget minne om att jag haft ngra BT lurar... riktigt skumt... antingen har jag haft ngra och dom gtt snder eller s har jag anvnt ett par gamla FM lurar...

Fr jag (hoppas jag) tror som sagt inte jag suttit p dass med kontrollen... men skall lta det vara osagt...
Citera
2017-06-25, 22:49
Medlem
Blefss avatar
Hur gr man tillvga fr att koppla ihop mina peltor och ps4? Ngon id? Fr mina hrlurar hittas inte i listan
Senast redigerad av Blefs 2017-06-25 kl. 22:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in