Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-14, 20:14
  #1
Medlem
Blefss avatar
Nu har mina medelålders polare fått mig att köpa PS4 pro.

I mitt yrke så har jag peltor ws alert så jag tänkte kolla om man kan koppla in dom hörlurarna till ps4?

Eftersom det finns Bluetooth så känns de som att de borde gå på något sätt o vis.
Citera
2017-06-14, 20:24
  #2
Medlem
4yoonlys avatar
Vad har du testat? låter knepigt om detta inte skulle fungera faktiskt... har testat lite olika BT grejor med PS3 och även PS4... och de mesta har fungerar (även fullständigt noname junk, dock i ärlighetens namn inga hörlurar)...

Kan du inte bara söka efter BT saker på PS4'an och sätta på allt som gör dina lurar sökbara på bästa sätt? hittar du dem inte då?

----edit
Sedan återigen har jag aldrig brytt mig då kontrollen som sådan tillåter hörlurar... och det är helt sjukt underbart... jag fattar dock vitsen... helst när man skall på dass... ta av sig lurarna och lägga ifrån sig kontrollen :-) istället för att bara gå på dass och lägga ifrån sig kontrollen...
Citera
2017-06-14, 23:16
  #3
Medlem
Blefss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4yoonly
Vad har du testat? låter knepigt om detta inte skulle fungera faktiskt... har testat lite olika BT grejor med PS3 och även PS4... och de mesta har fungerar (även fullständigt noname junk, dock i ärlighetens namn inga hörlurar)...

Kan du inte bara söka efter BT saker på PS4'an och sätta på allt som gör dina lurar sökbara på bästa sätt? hittar du dem inte då?

----edit
Sedan återigen har jag aldrig brytt mig då kontrollen som sådan tillåter hörlurar... och det är helt sjukt underbart... jag fattar dock vitsen... helst när man skall på dass... ta av sig lurarna och lägga ifrån sig kontrollen :-) istället för att bara gå på dass och lägga ifrån sig kontrollen...
Jag äger inte ens ett PS4.
Undrar bara om jag måste köpa några lurar samtidigt som jag köper konsollen.
Citera
2017-06-14, 23:21
  #4
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blefs
Jag äger inte ens ett PS4.
Undrar bara om jag måste köpa några lurar samtidigt som jag köper konsollen.

Svårt för mig (och tror ingen kan säga bu eller bä, inte ens Sony själva)... jag vet bara de få BT grejor jag testat med PS3/PS4 har fungerat... och det mesta (allt...) är noname skit...
Visst.. mestadels tangentbord, möss osv men troligen (är det enda jag kan säga) så fungerar lurarna...

Samtidigt har dom en audio ingång så är det en kabel bara så kan du koppla in dom i handkontrollen och dom blir lika trådlösa som din handkontroll... men återigen... när jag pissar tar jag inte med mig kontrollen och då får man lägga av sina lurar också om man inte vill plugga ur dem...
BT lurar hade jag dock gått på dass med så en viss skillnad är det...
Citera
2017-06-14, 23:27
  #5
Medlem
Blefss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4yoonly
Svårt för mig (och tror ingen kan säga bu eller bä, inte ens Sony själva)... jag vet bara de få BT grejor jag testat med PS3/PS4 har fungerat... och det mesta (allt...) är noname skit...
Visst.. mestadels tangentbord, möss osv men troligen (är det enda jag kan säga) så fungerar lurarna...

Samtidigt har dom en audio ingång så är det en kabel bara så kan du koppla in dom i handkontrollen och dom blir lika trådlösa som din handkontroll... men återigen... när jag pissar tar jag inte med mig kontrollen och då får man lägga av sina lurar också om man inte vill plugga ur dem...
BT lurar hade jag dock gått på dass med så en viss skillnad är det...
Täckningen på dessa lurar är 10meter ( troligtvis mer?) Så att gå till dass borde inte vara något problem.

Ballt ändå att sitta och skita och höra en helikopter surra över skallen
Citera
2017-06-14, 23:33
  #6
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blefs
Täckningen på dessa lurar är 10meter ( troligtvis mer?) Så att gå till dass borde inte vara något problem.

Ballt ändå att sitta och skita och höra en helikopter surra över skallen

Det riktigt riktigt skumma är att jag har gått på dass med lurarna... men så vitt jag vet har jag aldrig ägt ett par BT lurar och kontrollen har jag absolut inte tagit med mig på dass...

För jag känner igen detta på något vis... jag har klämt en och annan med PS3 eller PS4 ljudet...

Jag har dock fan inget minne om att jag haft några BT lurar... riktigt skumt... antingen har jag haft några och dom gått sönder eller så har jag använt ett par gamla FM lurar...

För jag (hoppas jag) tror som sagt inte jag suttit på dass med kontrollen... men skall låta det vara osagt...
Citera
2017-06-25, 22:49
  #7
Medlem
Blefss avatar
Hur går man tillväga för att koppla ihop mina peltor och ps4? Någon idé? För mina hörlurar hittas inte i listan
__________________
Senast redigerad av Blefs 2017-06-25 kl. 22:57.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback