Javisst kan man vara trg men det r inte s jkla roligt, mnga fick varningar fr vad dem hll p med.
EDIT: lste din CV, moget. Satt du o fnissa fr dig sjlv nr du lste det? Skrp er fan, han gjorde bort sig men man behver inte verdiva skulle villja att denna trd skulle f bli lst fr att
1. Detta passar inte in i "Humor"
2. Nn respekt fr kille fan.
Javisst kan man vara trg men det r inte s jkla roligt, mnga fick varningar fr vad dem hll p med.
EDIT: lste din CV, moget. Satt du o fnissa fr dig sjlv nr du lste det? Skrp er fan, han gjorde bort sig men man behver inte verdiva skulle villja att denna trd skulle f bli lst fr att
1. Detta passar inte in i "Humor"
2. Nn respekt fr kille fan.
knns ungefr som i lgstadiet nr tntarna brjade mobba de redan mobbade fr att verka lite tuffa. Rtt patetiskt faktiskt, att folk aldrig slpper den dr trden.
knns ungefr som i lgstadiet nr tntarna brjade mobba de redan mobbade fr att verka lite tuffa. Rtt patetiskt faktiskt, att folk aldrig slpper den dr trden.
Nej det r humor! Den trden kommer att skrivas in i historiebckerna.
Haha, lite shakademus-humor livar upp tillvaron, det var lnge sen jag munhggs med den filuren.
CV:t's trovrdighet hade kat en aning om hans fullstndiga namn figurerat, vilket jag av knda skl inte kan publicera. Med tanke p hans sprkekvilibrism och administrativa talang s r enbart Shaka fullt tillrckligt.
Jag tycker att alla evighetstrdarna r ganska verskattade. Shakademus var (r?) en trevlig anvndare. Hans inlgg r roligare n mobbningen mot honom.
Hller med dig om att Shakademus var (r?) en ganska trevlig prick!
Dock tycker jag att den ursprungliga trden var fantastiskt underhllande i sin elndighet...
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!