Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-20, 01:09
  #25
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snokas
Jaha då får jag nog experimentera mig fram till rätt blandning. Jo jag märkte att toleransen hade ökat efter att jag puffat den första extremt starka mixen sen när jag fick hem den som finns nu. Men tror inte man blir resistent.
Nu är det fan dags att sova.
Yes det var så jag gjorde, prövade mig fram til jag inte ansåg den för stark
Citera
2017-12-13, 15:38
  #26
Medlem
-spitzlix-s avatar
Såg att denna ska komma/finns inrikes, vet dock ej om jag rökt denna noid.. Samma ratio som chminaca-släktet eller mer?
Citera
2017-12-15, 00:22
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Såg att denna ska komma/finns inrikes, vet dock ej om jag rökt denna noid.. Samma ratio som chminaca-släktet eller mer?

Finns på chemical-services.net, antar att du menar den shoppen, eller har jag missat någon annan?

Ska förmodligen pröva den en gång åtminstone och jämföra med 5c-ab-pinaca, som är ett hyffsat cb-substitut.

Förmodligen är denna mer spiceig än cannabisaktig(som ab-pin är). Kanske något för de som föredrar binoidruset?

1:100 verkar vara en okej ratio då under 1mg är doseringen. 0,1g av den mixen ger då en stark dos utifrån det jag läst. Men jag skulle startat ännu längre, just to be safe. Går säkert göra en 1:80 mix också men då får man blanda ut innan man röker.

Läste att denna hade 8h rus, kan det verkligen stämma? då är det inte denna i PS mix?
__________________
Senast redigerad av heyhey1 2017-12-15 kl. 00:34.
Citera
2017-12-15, 02:50
  #28
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Finns på chemical-services.net, antar att du menar den shoppen, eller har jag missat någon annan?

Ska förmodligen pröva den en gång åtminstone och jämföra med 5c-ab-pinaca, som är ett hyffsat cb-substitut.

Förmodligen är denna mer spiceig än cannabisaktig(som ab-pin är). Kanske något för de som föredrar binoidruset?

1:100 verkar vara en okej ratio då under 1mg är doseringen. 0,1g av den mixen ger då en stark dos utifrån det jag läst. Men jag skulle startat ännu längre, just to be safe. Går säkert göra en 1:80 mix också men då får man blanda ut innan man röker.

Läste att denna hade 8h rus, kan det verkligen stämma? då är det inte denna i PS mix?
Precis.
Ja, 5c-ab-pinaca är gräs-ersättare. Denna verkar mer åt fub-amb men längre rus, typ ***-chminaca rustid (Den blev trippy i hög dos, kändes disso i 15min sen spiknykter. Fub-amb alltså.)
Reddit tråden står det 8h men inte om han rökt, oralt etc. Om den sitter i 8h vid rökning och är lik fub-amb lär denna noid vara rätt skruvad och potent haha.
Jo, ration lär ligga där någonstans. Får köpa 2g och göra 500mg på ca 45g damiana och se hur den blir, så man får koll på hur potent den är och beter sig. Om det nu stämmer att den sitter i 8h, antar vid oralt om den är aktiv där eller vid rökning så är det inte PS rökmix, den satt i 30-45min om inte minnet sviker haha.
Sorry om jag skriver skevt, fett trött i skallen.
Citera
2017-12-17, 15:06
  #29
Medlem
OdCaBos avatar
Sen när skickar den sidan inrikes och inte från England?
Citera
2017-12-17, 18:18
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Sen när skickar den sidan inrikes och inte från England?

Sen de börja ha sin verksamhet i Sverige antar jag.
Hämtat Rek 1dag efter order, och de var skickat från Sverige enligt spårningsnumret.
Hursomhelst, schysst med pressade priser på bra grejer med Rek och postförskott (binoids, tianeptine, 3-ho-pcp tänker jag på).
Citera
2017-12-19, 13:01
  #31
Medlem
OdCaBos avatar
Blandade 1:100. Rullade en joint med en cigg och en pyttenypa av blandningen. Tog ett enda bloss. Det blev minst sagt starkt.

Hur är det med säkerheten på den här? Hittar inte så jättemycket om just denna.

Om ni röker och reagerar som jag, andas. Bara andas. Glöm inte bort det. Börja inte noja. Håll igång kroppen.
__________________
Senast redigerad av OdCaBo 2017-12-19 kl. 13:08.
Citera
2017-12-19, 15:24
  #32
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Blandade 1:100. Rullade en joint med en cigg och en pyttenypa av blandningen. Tog ett enda bloss. Det blev minst sagt starkt.

Hur är det med säkerheten på den här? Hittar inte så jättemycket om just denna.

Om ni röker och reagerar som jag, andas. Bara andas. Glöm inte bort det. Börja inte noja. Håll igång kroppen.
Du har ingen tolerans sedan tidigare?
Citera
2017-12-19, 15:45
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Blandade 1:100. Rullade en joint med en cigg och en pyttenypa av blandningen. Tog ett enda bloss. Det blev minst sagt starkt.

Hur är det med säkerheten på den här? Hittar inte så jättemycket om just denna.

Om ni röker och reagerar som jag, andas. Bara andas. Glöm inte bort det. Börja inte noja. Håll igång kroppen.
Tack för infon.
__________________
Senast redigerad av heyhey1 2017-12-19 kl. 16:18.
Citera
2017-12-19, 15:50
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Blandade 1:100. Rullade en joint med en cigg och en pyttenypa av blandningen. Tog ett enda bloss. Det blev minst sagt starkt.

Hur är det med säkerheten på den här? Hittar inte så jättemycket om just denna.

Om ni röker och reagerar som jag, andas. Bara andas. Glöm inte bort det. Börja inte noja. Håll igång kroppen.
Tack för infon. Ska vara extra försiktig när jag prövar denna idag. Ett bloss får jag börja med. (Gjort 3g mix med ca 40mg mdmb).

Säkerheten, hmm, kan vara allt från relativt ofarligt till dödligt. Förmodligen något imellan.
Citera
2017-12-19, 16:16
  #35
Medlem
OdCaBos avatar
Och nu har jag redan sån tolerans att det inte är det minsta obehagligt. Dom här psykcannabinoiderna alltså.
Citera
2017-12-19, 16:19
  #36
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Du har ingen tolerans sedan tidigare?

Inte på den här, vad jag vet. Rökt ganska mycket 5C-APB-1 tills jag fick slut på det för nån vecka sen. Sen dess nån påse av PS mix, så det är om de har 5f-mdmb-2201 i den. Men det känns som ett annat rus.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback