2023-09-22, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Fråga: skulle inte Bibzan lägga av med WV och gjorde det för det var så stressigt? Nu är hon med o varje avsnitt. Så antingen har hon fattat att mammas show = mer inkonst än utan då Caia floppar eller så har MAMMA fattat att ingen vill se hennes liv som 60 årig fnissande tant i 60
Minuter. Vad tror ni är mest troligt?

Ja, det går ju verkligen ekonomisk nöd på Bianca… Och Caia går ju också jättedåligt.

Testa att googla på att Bianca slutat spela in WV.
Citera
2023-09-22, 19:25
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Det mest troliga är att du är dum i huvudet och söker allt du kan klanka ner på.
P. har en podd där du kan få svar på alla möjliga för dig intrikata frågor. Där har hon förklarat mycket ingående hur upplägget för Biancas medverkan i TV-serien ska se ut fortsättningsvis.
GÄSP

Ja DEN kommer jag lyssna på och OM jag lyssnade skulle jag VERKLIGEN tro på denna sanningssägare. Är du på riktigt? 😂
Citera
2023-09-22, 19:30
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Ja, det går ju verkligen ekonomisk nöd på Bianca… Och Caia går ju också jättedåligt.

Testa att googla på att Bianca slutat spela in WV.

Varför ska jag googla det. Bianca var inte med i 2 säsonger. Nu är hon tillbaka. Det är varför vi diskuterar. Ja. Caia går dåligt mot vad som förväntades. Asien och Europa lanseringen gick åt helvete. Men fortsätt dyrka ditt Stureplan. Den ankdamm av narcissism. 😂👍
Citera
2023-09-22, 20:11
Avslutad
Citat:
Fråga: skulle inte Bibzan lägga av med WV och gjorde det för det var så stressigt? Nu är hon med o varje avsnitt. Så antingen har hon fattat att mammas show = mer inkonst än utan då Caia floppar eller så har MAMMA fattat att ingen vill se hennes liv som 60 årig fnissande tant i 60
Minuter. Vad tror ni är mest troligt?

Det är väl den "extremt slipade och framgångsrika affärskvinnan" (OBS ironi) Vanessa Lindblad med protokoll i högsta hugg som trippat över till Bianca och beordrat henne att delta för att det gynnar hennes karriär långsiktigt.
Citera
2023-09-22, 23:53
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Det är väl den "extremt slipade och framgångsrika affärskvinnan" (OBS ironi) Vanessa Lindblad med protokoll i högsta hugg som trippat över till Bianca och beordrat henne att delta för att det gynnar hennes karriär långsiktigt.

Klart! Så nu har hon alltså tid. Min take är att hon var alldeles för cool för WV men inser att det ger bra pengar och att kanske idén om att bli internationell inte flög. Alls. Så varför inte dra in 15 millar per säsong igen. Troligen mer. Mycket mer. Biancas talkshow ströps ju rejält. Bästa siffror tror jag var då mamma var med och de ”försonades”. Ja du fattar. Vansinnet. Bluffen. Trashet. Wahlgren Ingrosso är Kardashians för Ullared folket.
Senast redigerad av Themoonbarking 2023-09-23 kl. 00:12.
Citera
2023-09-22, 23:58
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Wahlgren Ingrosso är Lardashians för Ullared folket.
Lardashian var ett roligt namn.

Vilka är the riktigt Kardashians för Ullared folk om nu Wahlgrenarna är ”Kardashians”?
Citera
2023-09-23, 01:08
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crerand
Har träffat och pratat med henne flera gånger. Extremt korkad med nollkoll på vad som händer i världen. Med det sagt mycket märkligt hur hon har nått sin framgång.

Vet du vad hon har för åsikter om koranbränningarna, kriget i Ukraina och det ökade klimathotet? ☺️

Att allas vår "glamourdrottning" är extremt korkad kommer inte som någon överraskning och den huvudsakliga anledningen är att det ställs inga egentliga andra krav på unga kvinnor idag (nåja, hon är snart 30) att de ska se "snygga ut"

Visa mig en kvinnlig "influencer" som har nåt vettigt att förmedla. Fröken B bekräftar bara alla fördomar kring kvinnliga influencers.
Citera
2023-09-23, 07:16
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Vet du vad hon har för åsikter om koranbränningarna, kriget i Ukraina och det ökade klimathotet? ☺️

Att allas vår "glamourdrottning" är extremt korkad kommer inte som någon överraskning och den huvudsakliga anledningen är att det ställs inga egentliga andra krav på unga kvinnor idag (nåja, hon är snart 30) att de ska se "snygga ut"

Visa mig en kvinnlig "influencer" som har nåt vettigt att förmedla. Fröken B bekräftar bara alla fördomar kring kvinnliga influencers.

Har du någon mer du har stenkoll på? Du verkar ha inblick i det mesta, för det kan väl inte vara så att du är en notorisk skvallerkärring?
Är Bianca korkad, ja då vete fan hur du tänker, hon är vacker och framgångsrik, lite ytlig kanske, men vem vill ha tex Stenevi som förespråkare hur livet ska vara? Lite flärd sätter färg på tillvaron, men där kommer def. inte du in i bilden
Citera
2023-09-23, 10:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011

Du lägger ned tid på att uppdatera dig angående krig, klimat och allmänt elände som skapar ångest och depression, medan Bianca håvar in miljoner, äter lyxmat och reser och roar sig. Vem drog vinstlotten?
Citera
2023-09-23, 10:05
Avslutad
Citat:
Klart! Så nu har hon alltså tid. Min take är att hon var alldeles för cool för WV men inser att det ger bra pengar och att kanske idén om att bli internationell inte flög. Alls. Så varför inte dra in 15 millar per säsong igen. Troligen mer. Mycket mer. Biancas talkshow ströps ju rejält. Bästa siffror tror jag var då mamma var med och de ”försonades”. Ja du fattar. Vansinnet. Bluffen. Trashet. Wahlgren Ingrosso är Kardashians för Ullared folket.

Fast hon sa ju inte att hon skulle lägga av med WV, utan mer enbart ha en "inhoppande" roll när hon väl umgås med Pernilla, istället för att ha ett kamerateam i sitt eget hem och på arbetet. Det skulle inte förvåna mig om hon tjänar lika mycket som tidigare trots att hon bara syns till då och då.

Bianca behövs helt klart i serien, är det bara Pernilla tillsammans med hennes trötta väninnor så blir det lite väl mycket camping på Ullared. Placera in Bianca i Ullared och det blir genast lyx.
Citera
2023-09-23, 10:31
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Fast hon sa ju inte att hon skulle lägga av med WV, utan mer enbart ha en "inhoppande" roll när hon väl umgås med Pernilla, istället för att ha ett kamerateam i sitt eget hem och på arbetet. Det skulle inte förvåna mig om hon tjänar lika mycket som tidigare trots att hon bara syns till då och då.

Bianca behövs helt klart i serien, är det bara Pernilla tillsammans med hennes trötta väninnor så blir det lite väl mycket camping på Ullared. Placera in Bianca i Ullared och det blir genast lyx.

Ja då hon försvann så funkade det ju skitdåligt sol då P bakade muffins (eller sker i det och sökte bekräftelse i sin telefon) med en helt okänd influenser för målgruppen tanter med lugg 60+ som önskar att de hade allt P har.

Bianca sa tydligt att hon inte hade tid. Inhopp har gjorts. Hon är med några minuter. Nu är hon hela block som det var innan så produktionsbolaget har fattat att fnissande 60 åringar inte själva drar så mkt publik som krävs för att avlöna dem (källa MMS.se) så de erbjöd Bibz massor så hon ”skulle få tid” vilket löses genom att hon faktiskt inte är med iCaia mer. (Hur går det för alla andra stora företag hon äger idag btw?). Bibz tror jag är nöjd. Mer pengar. Dock. Statusen kan inte nå högre. Hon äger redan ankdammen i Stockholm på Stureplan och den är SÅ liten. Asien och Europa ville inte ha Caia. Det tror jag inte ens alla pengar o världen kan förändra. Dålig såg Biancas imperium på k5 bekräftades allt jag misstänkt. Hon vill ha tillbaka det som hon upplevde stals i hennes barndom: mammas kärlek. Och det kommer ju inte hända. Allvarligt så tycker jag hennes utveckling verkar destruktiv oxh det är sorgligt. 🙁
Citera
2023-09-23, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilElvis
Det kan du få tycka. För det får man ju som tur är fortfarande.

Ja om vi då kollar några inläggen på Biancas instagram:

* https://www.instagram.com/p/CxS6nPut2wi/?img_index=2

* https://www.instagram.com/p/Cw1xKIYto2Y/?img_index=3

* https://www.instagram.com/p/CvM4J_dtE2x/?img_index=5

Jag tycker inte mig se någon entreprenörsanda eller någon "förvaltning" av kändiskapet. Det ska supas, sminkas, ätas och solas. Det är budskapet som förmedlas.

Man kan ju rentav bocka av Biancas bettende efter de sju dödsynderna.

Högmod - Självhävdelsen är ju högst påtaglig.
Girighet - Ja, inte är Bianca sparsamheten personifierad
Vällust - Bianca brukar öppet skandera om sina nätter med olika män.
Avund - Denna egenskap tycker jag hon uppvisar i varenda Wahlgrens klipp. Ofta mot Lowisa
Frosseri - Kanske inte bara mat, men smink, smycken skor och kläder.
Vrede - Ja, det är väl lättare att räkna de gångerna Bianca inte fått ett utbrott?
Lättja - Här kommer ju direkt oviljan att ens skriva sin egen blogg som första exempel.

Det är för att folk köper det.

Självklart är det så att när Bianca träffar en okänd man utomlands en natt så är det likt en film.
Den perfekta, rika mannen, mystiska mannen. Som är 15 av 10 och gudomlig i sängen.
Likt 50 shades of grey.

Medans alla andra kvinnor som lyssnar på hennes pod får nöja sig med verkligheten.

Har du märkt att när hon går ut så har hon nästan aldrig solglasögon på sig? Trots soligt väder.
För att hon vill bli igenkänd överallt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in