Citat:
Ursprungligen postat av
Magictrix
Man får väga in i sammanganget att hon och brorsan fått gömma sig medan farsan pucklade på Pernilla. Det är klart att sånt sätter spår i en person. Utan att vara psykolog är det inte svårt att förstå att barnen gömmer sina känslor, eller i bästa fall låtsas att de har några. Att sen i någon slags uppväxt och ung vuxen ålder måst umgås med denna farsa, som låtsas som det regnar och är ännu ytligare, det sätter sina spår det med. Kommer kräva år av terapi den dag de förstår att de behöver det.
Umgänget med deras farsa har jag otroligt svårt att förstå, än mer skuldbeläggningen och ställningstagandet Bianca har gjort mot sin mor.
Det är vad jag tycker är värst.
Pappan är riktigt vidrig.