2024-05-17, 08:32
  #7237
Medlem
Var finns bilderna?
Citera
2024-05-17, 20:10
  #7238
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Varför är du rädd för nakna kvinnor? Gå hem och göm dig bakom mamma vuxenbebis.

Du missade helt poängen. Ingen är rädd för nakna kvinnor.

Poängen är att ingen med hjärta kommer att gå och lägga upp sina nakna selfies 2 dagar efter farfars DÖD, helt glada som om ingenting hade hänt.
Citera
2024-05-17, 21:13
  #7239
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alva-O
Du missade helt poängen. Ingen är rädd för nakna kvinnor.

Poängen är att ingen med hjärta kommer att gå och lägga upp sina nakna selfies 2 dagar efter farfars DÖD, helt glada som om ingenting hade hänt.

Bry dig inte. Det är 60 åriga kvinnor som önskar att de var Pernilla och hade Bianca som dotter. Eller möjligen var Bianca. Nu flög B helikopter till Swift med Caias märke. Den narcissism det visar på är obetalbar. Hon saknar kärlek så det brinner i henne och skriker SE MIG. Det är så tragiskt att man rasar.
Citera
2024-05-17, 21:42
  #7240
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Bry dig inte. Det är 60 åriga kvinnor som önskar att de var Pernilla och hade Bianca som dotter. Eller möjligen var Bianca. Nu flög B helikopter till Swift med Caias märke. Den narcissism det visar på är obetalbar. Hon saknar kärlek så det brinner i henne och skriker SE MIG. Det är så tragiskt att man rasar.

Håller helt med dig. Som hon trutar med munnen och speglar sig och filmar sig. Självupptagen de luxe. Och vill sitta bredvid Lovisa Worge på båten, som liten beundrande flicka. För Lovisa är uppvuxen med stil. Kan ej köpas med pengar. Sorgligt att se. Och de hon bjudit in i helikoptern kan aldrig överglänsa henne. Hon tycker själv hon är dösnygg. Spegel spegel på väggen där….
Citera
2024-05-17, 22:04
  #7241
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfeelfree
Håller helt med dig. Som hon trutar med munnen och speglar sig och filmar sig. Självupptagen de luxe. Och vill sitta bredvid Lovisa Worge på båten, som liten beundrande flicka. För Lovisa är uppvuxen med stil. Kan ej köpas med pengar. Sorgligt att se. Och de hon bjudit in i helikoptern kan aldrig överglänsa henne. Hon tycker själv hon är dösnygg. Spegel spegel på väggen där….

Hon måste vara helt outhärdlig att vara omkring kan jag tänka mig. Kom på att hon ju inte har några vänner, bara betalda assistenter.
Citera
2024-05-17, 22:21
  #7242
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alva-O
Jag har aldrig varit så förfärad i hela mitt liv som nu när jag såg att en idiot av en kvinna som heter Bianca Ingrosso började lägga upp halvnakna bilder och glada selfies på sig själv i spegeln 48 timmar efter sin farfars död.

Kan du tänka sig att lägga en bild på din farfars döda hand och två dagar senare bara (2 dagar!!!) lägga upp ett helt lyckligt inlägg med sina 10 nakna selfies som om ingenting hade hänt? Både Bianca och Benjamin är äckliga. Jag hoppas att deras barnbarn ska börja ha det roligt lika snabbt efter deras död.
Det är Pernillas pappa som har gått bort, således Biancas Morfar och inte Farfar.
Citera
2024-05-17, 23:37
  #7243
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Hon måste vara helt outhärdlig att vara omkring kan jag tänka mig. Kom på att hon ju inte har några vänner, bara betalda assistenter.
Det är därför hon är djupt olycklig också. Inte en enda vän kvar från uppväxten som känner henne som hon är där djupt inne. De hon hänger med vill ha del av kakan, få betald utomlandssemester, synas med henne, bli bjuden på fancy middagar. Sorgligt.
Citera
2024-05-18, 00:22
  #7244
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Det är därför hon är djupt olycklig också. Inte en enda vän kvar från uppväxten som känner henne som hon är där djupt inne. De hon hänger med vill ha del av kakan, få betald utomlandssemester, synas med henne, bli bjuden på fancy middagar. Sorgligt.
Man får väga in i sammanganget att hon och brorsan fått gömma sig medan farsan pucklade på Pernilla. Det är klart att sånt sätter spår i en person. Utan att vara psykolog är det inte svårt att förstå att barnen gömmer sina känslor, eller i bästa fall låtsas att de har några. Att sen i någon slags uppväxt och ung vuxen ålder måst umgås med denna farsa, som låtsas som det regnar och är ännu ytligare, det sätter sina spår det med. Kommer kräva år av terapi den dag de förstår att de behöver det.
Citera
2024-05-18, 00:52
  #7245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfeelfree
Håller helt med dig. Som hon trutar med munnen och speglar sig och filmar sig. Självupptagen de luxe. Och vill sitta bredvid Lovisa Worge på båten, som liten beundrande flicka. För Lovisa är uppvuxen med stil. Kan ej köpas med pengar. Sorgligt att se. Och de hon bjudit in i helikoptern kan aldrig överglänsa henne. Hon tycker själv hon är dösnygg. Spegel spegel på väggen där….

Du är rolig du.
Citera
2024-05-18, 16:19
  #7246
Avslutad
Billig reklam för Caia med helikoptern.. Samtidigt som gänget åkte bekvämt till konserten..
Citera
2024-05-19, 11:30
  #7247
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Det är därför hon är djupt olycklig också. Inte en enda vän kvar från uppväxten som känner henne som hon är där djupt inne. De hon hänger med vill ha del av kakan, få betald utomlandssemester, synas med henne, bli bjuden på fancy middagar. Sorgligt.
Denna besatthet att alltid filma maten…. När man vet att hon går hem och spyr upp allt sen… har ångest…. Långvarig bulimi ger skador.
Citera
2024-05-19, 17:04
  #7248
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Man får väga in i sammanganget att hon och brorsan fått gömma sig medan farsan pucklade på Pernilla. Det är klart att sånt sätter spår i en person. Utan att vara psykolog är det inte svårt att förstå att barnen gömmer sina känslor, eller i bästa fall låtsas att de har några. Att sen i någon slags uppväxt och ung vuxen ålder måst umgås med denna farsa, som låtsas som det regnar och är ännu ytligare, det sätter sina spår det med. Kommer kräva år av terapi den dag de förstår att de behöver det.
Umgänget med deras farsa har jag otroligt svårt att förstå, än mer skuldbeläggningen och ställningstagandet Bianca har gjort mot sin mor.
Det är vad jag tycker är värst.

Pappan är riktigt vidrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in