2021-01-22, 23:26
  #2281
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du måste ha ett extremt tråkigt liv som lägger ner energi på att kritisera oss andra.

Jag vet inte vad som är värst med denna uppblåsta kändisunge som fått uppmärksamhet gratis men det är väldigt pinsamt när hon sitter i Talang på fredagskvällarna och låtsas spela superimponerad med sitt utslitna "Oh my gooood"

Hon kan inte ens agera trovärdigt utan allt faller platt till marken. Man kan också fråga sig vad hon själv besitter för talang samtidigt som hon ska bedöma om andra har talang? Är hon duktig på att sjunga, dansa, trolla, jonglera, såga motorsåg eller vad?
Måste vara ena talanglösa klåpare som valt ut henne som jurymedlem. Men att sitta och gapa och säga oh my god vad bra detta var till varenda uppträdande fungerar visst.
Citera
2021-01-22, 23:33
  #2282
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Ja, det är otroligt vad botox, fillers och ätstörningar kan göra med ett utseende!


Eller hur, hon såg mkt bättre ut förr men ja det är ju naturligt. Nu är det litr skinn o ben med 10 kg smink på. Blir lite svårt att jämföra rättvist då
Citera
2021-01-23, 00:29
  #2283
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Måste vara ena talanglösa klåpare som valt ut henne som jurymedlem. Men att sitta och gapa och säga oh my god vad bra detta var till varenda uppträdande fungerar visst.

Bianca är verkligen jättebra precis som de andra i juryn tycker jag.Det är helt enkelt ett väldigt trevligt familjeprogram på fredagskvällen med stor tvpublik.
Tråkigt att du tycker alla är så talanglösa,de som väljer ut juryn och de som är med i juryn,,,det talar lite för sig självt.
Att du och Lawnmoverman spammar tråden med hur talanglös Bianca är gör det inte till någon sanning på något sätt.

Tror det var när hon var med i Lets dans för några år sedan som hon slog igenom hos svenska folket,jag tycker att hon är den bästa deltagaren genom tiderna som varit med där.
Bianca och Alice Stenlöf fyllde hela globen med sin showcast för två år sedan där hon faktiskt sjöng också med den äran,hon har hur mycket talang som helst.
Hon har även startat upp ett framgångsrikt sminkföretag och har vett på att omge sig med kunnigt folk som hjälper henne.
Att gå på hennes utseende är lågt,så klart ser hon inte likadan ut som när hon var 14år,nu är hon en ung framgångsrik kvinna.
Man får också betänka att hon är ansiktet utåt för sitt sminkföretag så hon är ju även fotomodell.
Reklambilder är alltid förskönande,varför skulle just Biancas foton vara undantagna det som är praxis i branchen?

Jag tillhör inte alls hennes målgrupp när det gäller Instagram där det mest är reklam för smink,kläder mm,för jag tycker inte om konsumtionssamhället som vi lever i,men att göra henne ansvarig för det är ju bara befängt.
Citera
2021-01-23, 02:19
  #2284
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Måste vara ena talanglösa klåpare som valt ut henne som jurymedlem. Men att sitta och gapa och säga oh my god vad bra detta var till varenda uppträdande fungerar visst.

Jag tror att det finns krafter på TV4 som vill lyfta fram henne pga olika skäl på samma sätt som Samir får agera i bakgrunden, varken B. Ingrosso eller Samir fyller någon egentlig funktion utan kan bytas ut mot vem som helst som kan spärra upp ögonen och låta förvånad.

Anser inte du själv att det finns långt mer talangfulla människor i Sverige som på ett alldeles utomordentligt sätt klarar av att fylla ut B. Ingrossos plats i juryn?

Om man ska bedöma talang hos andra så måste man väl själv besitta någon typ av erfarenhet och talang?
Citera
2021-01-23, 03:49
  #2285
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Jag tror att det finns krafter på TV4 som vill lyfta fram henne pga olika skäl på samma sätt som Samir får agera i bakgrunden, varken B. Ingrosso eller Samir fyller någon egentlig funktion utan kan bytas ut mot vem som helst som kan spärra upp ögonen och låta förvånad.

Anser inte du själv att det finns långt mer talangfulla människor i Sverige som på ett alldeles utomordentligt sätt klarar av att fylla ut B. Ingrossos plats i juryn?

Om man ska bedöma talang hos andra så måste man väl själv besitta någon typ av erfarenhet och talang?

Du kunde ju bemödat dig med att läsa mitt inlägg som var precis innan ditt inlägg där jag faktiskt tar upp flera saker som visar på vilka talanger Bianca besitter.
Bianca har ju en ledande roll i juryn och pratar mycket, eller lagom skulle jag vilja säga.
Samir däremot säger ju knappt någonting,så han känns tyvärr överflödig i detta samanhanget som sidekick till Lernström.
Bianca är en naturbegåvning som jurymedlem och hon är väldigt populär,så naturligtvis drar hon många tittare till programmet.

Att det finns krafter på TV4 som vill lyfta fram henne,vad menar du med det?
Är väl inget konstigt att ledningen för kanalen plockar ihop en blandad jury som går hem i stugorna,så arbetar de flesta TVbolag.
Är möjligt att du hellre hade velat se en välmeriterad fotbollsmästare på TV istället för Bianca,men då finns det andra program som du kan titta på istället.
Citera
2021-01-23, 07:15
  #2286
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Bianca är verkligen jättebra precis som de andra i juryn tycker jag.Det är helt enkelt ett väldigt trevligt familjeprogram på fredagskvällen med stor tvpublik.
Tråkigt att du tycker alla är så talanglösa,de som väljer ut juryn och de som är med i juryn,,,det talar lite för sig självt.
Att du och Lawnmoverman spammar tråden med hur talanglös Bianca är gör det inte till någon sanning på något sätt.

Tror det var när hon var med i Lets dans för några år sedan som hon slog igenom hos svenska folket,jag tycker att hon är den bästa deltagaren genom tiderna som varit med där.
Bianca och Alice Stenlöf fyllde hela globen med sin showcast för två år sedan där hon faktiskt sjöng också med den äran,hon har hur mycket talang som helst.
Hon har även startat upp ett framgångsrikt sminkföretag och har vett på att omge sig med kunnigt folk som hjälper henne.
Att gå på hennes utseende är lågt,så klart ser hon inte likadan ut som när hon var 14år,nu är hon en ung framgångsrik kvinna.
Man får också betänka att hon är ansiktet utåt för sitt sminkföretag så hon är ju även fotomodell.
Reklambilder är alltid förskönande,varför skulle just Biancas foton vara undantagna det som är praxis i branchen?

Jag tillhör inte alls hennes målgrupp när det gäller Instagram där det mest är reklam för smink,kläder mm,för jag tycker inte om konsumtionssamhället som vi lever i,men att göra henne ansvarig för det är ju bara befängt.

Äntligen en klarsynt person.
Skrattretande att så många nergör henne, men de sitter väl med 12 papp netto i månaden och bara är avis.
Hon är en färgklick i talang inget snack om annat
Citera
2021-01-23, 13:48
  #2287
Medlem
Hur mycket drar hon in på Onlyfans?
Citera
2021-01-23, 18:34
  #2288
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeeeeeeeeeeeen
Hur mycket drar hon in på Onlyfans?
Har hon det?
Citera
2021-01-23, 21:09
  #2289
Avslutad
Nu följer hon inte philippe längre.
Citera
2021-01-23, 23:55
  #2290
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeeeeeeeeeeeen
Hur mycket drar hon in på Onlyfans?
Inte har hon väl det?
Citera
2021-01-24, 03:04
  #2291
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G99G99G
Kollar på talang i skrivande stund. Det är otroligt vad vacker hon är!

Tror att jag hade kunnat tycka likadant som dig om det inte vore så att hon saboterat sitt utseende på lite olika sätt.

Vad är det som gör att Bianca och Phillipe gör slut hela tiden? Har man sagt någon anledning? Är inte så insatt.
Citera
2021-01-24, 10:20
  #2292
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
I nattens program av Wahlgrens Värld sa Bianca att hon tycker att hennes assistent Lovisa Worge är så himla snygg. Att Lovisa är den som får mest uppmärksamhet för sitt utseende när dom är ute tillsammans. Att Lovisa skulle vara så himla snygg tycker jag är en grov överdrift och i mina ögon är hon inte speciellt snygg alls, och Bianca själv är många gånger snyggare än sin assistent Lovisa.

https://tinyurl.com/y3kgfx68

Men va F-N !
Klarar denna "bimbo-bella" inte av att föra ett normalt liv utan en "assistent" ? Kan hon klä på sig själv? Kan hon torka sig i rumpan själv utan hjälp av ... "assistent"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in