Citat:
Ursprungligen postat av
Scamp
Måste vara ena talanglösa klåpare som valt ut henne som jurymedlem. Men att sitta och gapa och säga oh my god vad bra detta var till varenda uppträdande fungerar visst.

Bianca är verkligen jättebra precis som de andra i juryn tycker jag.Det är helt enkelt ett väldigt trevligt familjeprogram på fredagskvällen med stor tvpublik.
Tråkigt att du tycker alla är så talanglösa,de som väljer ut juryn och de som är med i juryn,,,det talar lite för sig självt.
Att du och Lawnmoverman spammar tråden med hur talanglös Bianca är gör det inte till någon sanning på något sätt.
Tror det var när hon var med i Lets dans för några år sedan som hon slog igenom hos svenska folket,jag tycker att hon är den bästa deltagaren genom tiderna som varit med där.
Bianca och Alice Stenlöf fyllde hela globen med sin showcast för två år sedan där hon faktiskt sjöng också med den äran,hon har hur mycket talang som helst.
Hon har även startat upp ett framgångsrikt sminkföretag och har vett på att omge sig med kunnigt folk som hjälper henne.
Att gå på hennes utseende är lågt,så klart ser hon inte likadan ut som när hon var 14år,nu är hon en ung framgångsrik kvinna.
Man får också betänka att hon är ansiktet utåt för sitt sminkföretag så hon är ju även fotomodell.
Reklambilder är alltid förskönande,varför skulle just Biancas foton vara undantagna det som är praxis i branchen?
Jag tillhör inte alls hennes målgrupp när det gäller Instagram där det mest är reklam för smink,kläder mm,för jag tycker inte om konsumtionssamhället som vi lever i,men att göra henne ansvarig för det är ju bara befängt.