2025-04-01, 21:52
  #8281
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Ja när hon själv berättar hur hon mår så tror jag du kommer att få rätt, tyvärr:
https://www.instagram.com/p/DH0PLMMNRMz/
Låter ju på henne som att hon typ har Borderline/EIPS.
Citera
2025-04-01, 22:33
  #8282
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Låter ju på henne som att hon typ har Borderline/EIPS.

Ja, det finns ingen man som kommer att orka med henne. Ingen normal man i alla fall som vill bygga ett hem och en familj.
Citera
2025-04-01, 22:53
  #8283
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Ja, det finns ingen man som kommer att orka med henne. Ingen normal man i alla fall som vill bygga ett hem och en familj.
Mmm och hon har helt sinnessjuka krav dessutom på sina män. Såg något klipp för säkert ett år sedan där hon rabblade upp alla kriterier som måste uppfyllas och det var många. Sen kanske jag blandar ihop henne med någon annan, men det var någon tjej iaf som sa att hon bör bli bjuden på en dyr restaurang på första dejten och att hon sen ska få gå på en shoppingrunda som han betalar wtf!?

Sen så tror jag inte att Bianca kan bära barn just nu, lär tyvärr bli missfall med tanke på hennes anorexia och alla behandlingar hon har gjort och gör.

Gissar på att hon köper en graviditet i något fattigt land och sen anställer personal som tar hand om barnet. Eller så kanske Pernilla tar hand om barnet, upplever ändå henne som snäll och familjär.
Citera
2025-04-01, 22:59
  #8284
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Ja, det finns ingen man som kommer att orka med henne. Ingen normal man i alla fall som vill bygga ett hem och en familj.

Jag tror dock att hon är galet grym och snuskig i sängen…och det kan alla män stå ut med ett litet tag i alla fall.
Samt hennes pengar givetvis.
Citera
2025-04-01, 23:25
  #8285
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Jag tror dock att hon är galet grym och snuskig i sängen…och det kan alla män stå ut med ett litet tag i alla fall.
Samt hennes pengar givetvis.

Ja, säkert, om han kan pricka in de få gånger hon är på humör för sex. Hennes ätstörning tar nog flera timmar per dygn av hennes tid, och så humörsvängningarna på det. Men ger han henne droger så funkar det nog, hon festar ju en hel del. Hon är så otroligt trasig den här människan, både inombords och utanpå.
Citera
2025-04-02, 06:22
  #8286
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Ja, det finns ingen man som kommer att orka med henne. Ingen normal man i alla fall som vill bygga ett hem och en familj.
Hur fan vet ni hur hon är om hon blir riktigt kär?
En jävla massa spekulationer här, löjligt och patetiskt. Är detta för att det är ljusår från att ni får komma intill?
Citera
2025-04-02, 15:16
  #8287
Medlem
Bianca vädjar om att slippa vite igen. Hon är så korkad att hon inte lärt sig fortfarande hur hon ska reklammarkera.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/8qKy91/bianca-ingrosso-vadjar-till-konsumentverket-vill-slippa-viteshot
Citera
2025-04-02, 16:57
  #8288
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Bianca vädjar om att slippa vite igen. Hon är så korkad att hon inte lärt sig fortfarande hur hon ska reklammarkera.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/8qKy91/bianca-ingrosso-vadjar-till-konsumentverket-vill-slippa-viteshot
Det är pressens ordval att skriva "vädja" Att Konsumentverket granskar någon innebär ett standardutförande att den granskade får yttra sig och säga sin mening och ge sitt perspektiv på konsumentverkets invändningar.

Det är alltså standardutförande att den granskade får argumentera emot konsumentverket.

Att Bianca numera har så många företag och uppdrag och brinner för sitt sminkmärke och själv dagligen använder sina egna produkter gör att det i praktiken blir mycket svårt för henne att göra skillnad mellan privata bilder/inlägg eller reklaminlägg.

Öppnar hon kylskåpet för att visa hur pedantisk hon är och den ordning av bär och juicer hon har så syns även andra produkter även om de inte hamnar i fokus. Det är ju inte rimligt att varenda inlägg hon gör ska reklammärkas eller att hon måste gömma och möblera om pinaler i sitt hem varenda gång hon lägger upp en bild på sina sociala medier.
Hon har stor påverkan genom sina varumärken, hon sitter i en besvärlig sits att balansera mellan privat och offentlig.

Hon må vara virrig på ett charmigt sätt men uppenbart ett geni när det kommer till marknadsföring och tur i form av att ha fötts med rätt förutsättningar att lyckas med det hon gör, att hon aldrig kommer bli någon raketforskare är bara negativa folks enfaldiga försök till att förminska henne.
Citera
2025-04-02, 19:41
  #8289
Medlem
Ser man en närbild och trött och sliten människan. En polerad irrelevant bajskorv helt enkelt.
Citera
2025-04-02, 19:44
  #8290
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Hur fan vet ni hur hon är om hon blir riktigt kär?
En jävla massa spekulationer här, löjligt och patetiskt. Är detta för att det är ljusår från att ni får komma intill?
Hon bryr sig enbart om hur hon ser ut för hon har så oerhört dåligt självförtroende. Denna människa är så vek på insidan och stark på utsidan. Utseende är det hon går igång på och mest på sig själv. Och där stannar det. Hon kommer inte ha intresse av någon annan.
Citera
2025-04-02, 20:13
  #8291
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5
Det är pressens ordval att skriva "vädja" Att Konsumentverket granskar någon innebär ett standardutförande att den granskade får yttra sig och säga sin mening och ge sitt perspektiv på konsumentverkets invändningar.

Det är alltså standardutförande att den granskade får argumentera emot konsumentverket.

Att Bianca numera har så många företag och uppdrag och brinner för sitt sminkmärke och själv dagligen använder sina egna produkter gör att det i praktiken blir mycket svårt för henne att göra skillnad mellan privata bilder/inlägg eller reklaminlägg.

Öppnar hon kylskåpet för att visa hur pedantisk hon är och den ordning av bär och juicer hon har så syns även andra produkter även om de inte hamnar i fokus. Det är ju inte rimligt att varenda inlägg hon gör ska reklammärkas eller att hon måste gömma och möblera om pinaler i sitt hem varenda gång hon lägger upp en bild på sina sociala medier.
Hon har stor påverkan genom sina varumärken, hon sitter i en besvärlig sits att balansera mellan privat och offentlig.

Hon må vara virrig på ett charmigt sätt men uppenbart ett geni när det kommer till marknadsföring och tur i form av att ha fötts med rätt förutsättningar att lyckas med det hon gör, att hon aldrig kommer bli någon raketforskare är bara negativa folks enfaldiga försök till att förminska henne.
Förstår inte hur du kan försvara henne. Hon har fått allt serverat. Är en bimbo som fått leva sitt liv med otaliga miljoner som hon uppenbart inte är redo för och genererar inget gott egentligen för henne. Hon har varit korkad från början och sen fått en jäkla snålskjuts med detta smink märke som gjort henne oberoende och det är verkligen inte hennes förtjänst. Hon kan helt enkelt inte hantera det på rätt sätt. Det dåliga självförtroende kommer alltid finnas där, för hon vet själv hur det förhåller sig. Det visar sig dagligen och hennes ätstörning säger allt hur det förhåller sig. Det är riktigt synd om henne. Pengarna stjälper det hela.

Hennes mamma bryr sig inte ett skit, hon vill bara leverera repliker och hennes liv är en teaterscen enbart, hennes pappa Emilio bryr sig nog men han har ju implementerat ett spöke i hennes huvud som innebär hon aldrig kommer hitta sin drömman, och hela familjen är ju numera en penningmaskin som bara levererar och in kommer kosingen.

Oliver bodde i en etta och har på kort tid gått från två lgh till villa med pool, Benjamin turnerar sen flera år och alla undrar när han kommer ut på riktigt…. Hur ska det sluta?

Pernilla, ska du hålla på med Wahlgrens värld 10 år till? Hur ska livet bli för er alla? Dags tänka till.

Bianca. Inlagd på sjukhus med dropp, pga bakterie från Marrakesh nä, tror inte på det. Det är ätstörningen som nu visar på allvar att kroppen inte orkar längre. Dricker shots två dagar senare och skyller på att andra fick henne dricka. Förnekelse. Och sen in på nåt retreat efter det. Och en stor lgh på 300 kvm som renoverats sen flera år.
Scenariot framåt?
Citera
2025-04-02, 20:18
  #8292
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfeelfree
Förstår inte hur du kan försvara henne. Hon har fått allt serverat. Är en bimbo som fått leva sitt liv med otaliga miljoner som hon uppenbart inte är redo för och genererar inget gott egentligen för henne. Hon har varit korkad från början och sen fått en jäkla snålskjuts med detta smink märke som gjort henne oberoende och det är verkligen inte hennes förtjänst. Hon kan helt enkelt inte hantera det på rätt sätt. Det dåliga självförtroende kommer alltid finnas där, för hon vet själv hur det förhåller sig. Det visar sig dagligen och hennes ätstörning säger allt hur det förhåller sig. Det är riktigt synd om henne. Pengarna stjälper det hela.

Hennes mamma bryr sig inte ett skit, hon vill bara leverera repliker och hennes liv är en teaterscen enbart, hennes pappa Emilio bryr sig nog men han har ju implementerat ett spöke i hennes huvud som innebär hon aldrig kommer hitta sin drömman, och hela familjen är ju numera en penningmaskin som bara levererar och in kommer kosingen.

Oliver bodde i en etta och har på kort tid gått från två lgh till villa med pool, Benjamin turnerar sen flera år och alla undrar när han kommer ut på riktigt…. Hur ska det sluta?

Pernilla, ska du hålla på med Wahlgrens värld 10 år till? Hur ska livet bli för er alla? Dags tänka till.

Bianca. Inlagd på sjukhus med dropp, pga bakterie från Marrakesh nä, tror inte på det. Det är ätstörningen som nu visar på allvar att kroppen inte orkar längre. Dricker shots två dagar senare och skyller på att andra fick henne dricka. Förnekelse. Och sen in på nåt retreat efter det. Och en stor lgh på 300 kvm som renoverats sen flera år.
Scenariot framåt?
Jag pratar om hudvårdsmärket de lanserat, vad du tycker om hennes och andras privatliv skiter jag högaktningsfullt i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in