2021-01-07, 21:19
Medlem
Hon har själv sagt det.

Nu händer det ju att folk inte talar sanning.
Citera
2021-01-08, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Tack för infon. Det var inte så mycket man hann se men av det lilla man såg så tyckte jag det såg lovande ut.
Såg lovande ut? Hängpattar på en tjej i den åldern? Hon behöver äta upp sig så hon får lite fett i brösten. Den här videon med den korta sekvensen är självklart medveten och inget oops! Snart kommer det bilder på dom nya tuttarna som hon inte kommer att skämmas för att visa. Detta var bara en förhandsvisning för vad som komma skall.
Citera
2021-01-08, 07:05
Medlem
Är den här unga, nyrika och korkade fröken BI och som kommit fram mha sitt efternamn och familjens kontakter någon speciellt bra och god förebild för hennes uppenbarligen ännu yngre målgrupp av fjortisar ?

NEJ, sannerligen inte för hon är en korkad fjortis själv och kommer så att vara !
Citera
2021-01-08, 09:34
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Har hon gjort någon?
Jag har sett ett klipp när hon suger kuk på en toalett. Hon skrattade och verkade dyngrak samt gjorde ett dåligt jobb.
Citera
2021-01-08, 09:55
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Jag har sett ett klipp när hon suger kuk på en toalett. Hon skrattade och verkade dyngrak samt gjorde ett dåligt jobb.
Ja det klippet hade man velat se.
Citera
2021-01-08, 10:52
Medlem
Citat:
Ja det klippet hade man velat se.

Samma här
Citera
2021-01-09, 18:24
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Har hon gjort någon?
Ja med Johan Vilde
Citera
2021-01-12, 14:22
Medlem
PippaPigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yottameter
Hon fejkar inte sin idioti. Annat är säkert överdrivet men hon är exakt så dum i huvudet som hon framstår. Hon är likadan i andra program.

Jag tror att man med lite modernt tänk kan kalla det för alternativ intelligens!
Citera
2021-01-14, 03:00
Medlem
Bdonks avatar
I nattens program av Wahlgrens Värld sa Bianca att hon tycker att hennes assistent Lovisa Worge är så himla snygg. Att Lovisa är den som får mest uppmärksamhet för sitt utseende när dom är ute tillsammans. Att Lovisa skulle vara så himla snygg tycker jag är en grov överdrift och i mina ögon är hon inte speciellt snygg alls, och Bianca själv är många gånger snyggare än sin assistent Lovisa.

https://tinyurl.com/y3kgfx68
Citera
2021-01-14, 07:05
Medlem
Varför denna kritik mot Bianca .hon har skrapat ihop en förmögenhet så att hon aldrig behöver jobba ...
Citera
2021-01-14, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Varför denna kritik mot Bianca .hon har skrapat ihop en förmögenhet så att hon aldrig behöver jobba ...

Hon är ung och tjej, enormt provocerande för vissa
Citera
2021-01-14, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Hon har "lyckats" bättre än vad alla tillsammans har gjort i den här tråden, och hon är för stolt över det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in