• 1
  • 2
2017-06-05, 07:56
Medlem
Anlände igår morse till Addis abeba.

Spenderade början av dagen med att gå omkring och titta lite. Jösses vad många fina tjejer och kvinnor det finns här.

Gjorde ett rookie-misstag och bjöd ett gäng tjejer på en flaska champagne som kostade mig 1500 kr på en salong.
Nåväl, får skylla på att jag var trött.

Gick tillbaka till mitt hotell och duschade innan jag gick ut i staden igen för att äta. Köpte en fiskrätt samt en fanta för 32 kr. Hyfsat gott.

Snett bredvid låg en massagesalong som jag bestämde mig för att testa.
Kostade ca 90 kr för en timme.
Massagen var helt ok, och kvinnan var väldigt vacker.

Hon lät mig smeka och kyssa hennes händer under massagen, vilket gjorde mig lycklig

Gick sedan återigen till mitt hotell för att duscha.
Hade tänkt att lägga mig, men jag kände att jag ville ut och upptäcka lite mer.

Finns ett annat massageställe ca tre kilometer ifrån hotellet som verkade intressant, och som många rekommenderat.

Tog en promenad och hittade stället ganska enkelt.
Salongen låg i ett område som kanske inte kändes helt säkert, men det fick gå.

När jag kom in så möttes jag av en ung tjej.
Hon hälsade, och jag frågade henne om det var möjligt att få massage.

Hon frågade om jag ville välja tjej, och visade mig ca åtta stycken tjejer som satt där.
Fick beslutsångest, så jag bad henne välja.

Blev visad till en dusch för att tvätta av mig innan massagen.

Sedan fick jag gå in i ett rum, dit det sedan kom en ung och vacker tjej.
Klädde av mig och massagen började. Massagen var hyfsad.
Hon frågade sedan om jag ville ha extra. Jag frågade hur mycket det kostade.
374 kr kostade det. Jag var inte ute efter så mycket extra, så jag betalade 224 kr för massagen samt för att få hålla på med hennes fötter m.m.

Kände mig nöjd, och tänker gå dit igen imorgon.

Ska besöka fler salonger idag.
Citera
2017-06-05, 10:00
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av podofil1981
Anlände igår morse till Addis abeba.

Spenderade början av dagen med att gå omkring och titta lite. Jösses vad många fina tjejer och kvinnor det finns här.

Gjorde ett rookie-misstag och bjöd ett gäng tjejer på en flaska champagne som kostade mig 1500 kr på en salong.
Nåväl, får skylla på att jag var trött.

Gick tillbaka till mitt hotell och duschade innan jag gick ut i staden igen för att äta. Köpte en fiskrätt samt en fanta för 32 kr. Hyfsat gott.

Snett bredvid låg en massagesalong som jag bestämde mig för att testa.
Kostade ca 90 kr för en timme.
Massagen var helt ok, och kvinnan var väldigt vacker.

Hon lät mig smeka och kyssa hennes händer under massagen, vilket gjorde mig lycklig

Gick sedan återigen till mitt hotell för att duscha.
Hade tänkt att lägga mig, men jag kände att jag ville ut och upptäcka lite mer.

Finns ett annat massageställe ca tre kilometer ifrån hotellet som verkade intressant, och som många rekommenderat.

Tog en promenad och hittade stället ganska enkelt.
Salongen låg i ett område som kanske inte kändes helt säkert, men det fick gå.

När jag kom in så möttes jag av en ung tjej.
Hon hälsade, och jag frågade henne om det var möjligt att få massage.

Hon frågade om jag ville välja tjej, och visade mig ca åtta stycken tjejer som satt där.
Fick beslutsångest, så jag bad henne välja.

Blev visad till en dusch för att tvätta av mig innan massagen.

Sedan fick jag gå in i ett rum, dit det sedan kom en ung och vacker tjej.
Klädde av mig och massagen började. Massagen var hyfsad.
Hon frågade sedan om jag ville ha extra. Jag frågade hur mycket det kostade.
374 kr kostade det. Jag var inte ute efter så mycket extra, så jag betalade 224 kr för massagen samt för att få hålla på med hennes fötter m.m.

Kände mig nöjd, och tänker gå dit igen imorgon.

Ska besöka fler salonger idag.
Håll oss uppdaterade!
Ps. Blåste hon dig i örat?
Citera
2017-06-05, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Inte om du är podofil uppenbarligen. Tassar, klor och klövar är inte riktigt samma sak som fötter...

Den legala situationen i Addis Abeba?

Prostitution är lagligt i Etiopien.

Nu har jag avslutat mitt andra dygn.

På förmiddagen tog jag en promenad till dom äldsta delarna av staden. Hamnade lite fel, och kom in i ett kåkstadsliknande område. Knappast det smartaste som turist. Hade min väska med kamera och IPad med mig.
Folk tittade på mig vart jag än gick. Några frågade vart jag var på väg. Jag svarade att jag skulle besöka en marknad. Dom pekade åt ett håll, och jag började gå den vägen.
Hör snabba fotsteg bakom mig, och ser sedan en tjej komma. Hon visade mig vägen ut, och stannade en minibuss åt mig.
Hon sa att området inte var säkert för mig, då det fanns många inte fullt så ärliga män där.

I minibussen kunde ingen Engelska så jag hamnade lite fel och promenerade till mitt hotell vilket blev fem kilometer i denna hetta.

Gick in och duschade, för att sedan gå ut och leta efter en massagesalong som ska ligga nära flygplatsen. Hittade den tyvärr inte.

Promenerade sedan tillbaka till stan för att besöka en annan salong som jag gick förbi igår.

Väl där så knackar jag på dörren och en ung tjej möter mig.
Jag frågar om det är möjligt att få massage nu, och hon svarar 200 birr.
Ok säger jag och kliver in. Hon visar mig in i ett rum där det är kolsvart. Elen fungerar inte alltid här.
Hon tänder ett ljus och jag klär av mig.

Massagen är inget vidare, men skönt ändå.
Hon frågar om jag vill ha extra, och det kostar 800 birr. Jag säger ok.
Håller på med hennes fötter och hon håller på med mig.

Efteråt säger hon att hon är ledig på onsdag och att vi kan träffas då.

Ska nog inte göra det, för jag har en känsla av att det kommer bli dyrt
Citera
2017-06-05, 18:05
Medlem
Inga blåsningar i öronen har det blivit.

Jag tror det är en Thailändsk ömhetsgrej.
Senast redigerad av podofil1981 2017-06-05 kl. 18:09.
Citera
2017-06-06, 18:37
Medlem
Då var tredje dygnet avklarat.

Efter lite promenerande i omgivningarna hittade jag en till massagesalong som ligger precis utanför Edna mall.
Gick in och frågade efter massage. Tog en snabbdusch innan jag gick in till rummet där tjejen väntade.

Tog av mig kläderna och lät henne börja massagen. Massagen var inte speciellt bra, men efter ett tag så frågade hon om jag ville ha något mer.
Vi hade väldigt svårt att förstå varandra eftersom hon inte pratade någon Engelska och jag kan inte ett ord Amhariska som hon pratar.

Jag visade henne att jag ville hålla på med hennes händer och fötter. Denna tjej var verkligen något extra.
Ska försöka besöka henne imorgon igen.
Citera
2017-06-06, 18:42
Medlem
mikkelbergs avatar
iom att jag såg vilket delforum denna tråden var i så undrar jag varför du fokuserar på massagesalonger o inte istället går direkt till en bordell?

fanns en som hette Concord för ngra år sedan som var väldigt populär bland turister.

för övrigt är Etiopien ett grymt intressant ställe att åka till. ingen bananrepublik precis..
Citera
2017-06-07, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikkelberg
iom att jag såg vilket delforum denna tråden var i så undrar jag varför du fokuserar på massagesalonger o inte istället går direkt till en bordell?

fanns en som hette Concord för ngra år sedan som var väldigt populär bland turister.

för övrigt är Etiopien ett grymt intressant ställe att åka till. ingen bananrepublik precis..

Massageställena känns lite lugnare, även om väldigt många inte är något annat än bordeller.
Pinks massage vid Ethnio China tex.

Concord har jag hört talas om. Även Stockholm bar om jag inte minns fel.

Addis är en intressant stad, och jag kommer förmodligen åka tillbaka hit.
Citera
2017-06-07, 19:17
Medlem
Jeeses grabben - du är allt en speciell kille! Reser ända till Addis för att få hålla på med tjejers fötter (?!) Jag hade nog siktat in mig på andra kroppsdelar. Svarta tjejer ser jäkligt läckra ut med sperma i ansiktet!
Citera
2017-06-07, 20:25
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrorbit
Aids?

Av fötter ???

Skolan har det gått nerför med sedan fria skolvalet !
Citera
2017-06-08, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BirgerBrosa
Jeeses grabben - du är allt en speciell kille! Reser ända till Addis för att få hålla på med tjejers fötter (?!) Jag hade nog siktat in mig på andra kroppsdelar. Svarta tjejer ser jäkligt läckra ut med sperma i ansiktet!

Det är ju inte enbart därför jag är här
Addis är för övrigt en intressant stad med bra mat och bra kaffe.

Tjejerna och kvinnorna här är extremt vackra och nyfikna.
Jag har ibland siktat in mig på andra kroppsdelar som du säger, men det känns ofta onödigt eftersom jag får minst lika mycket ut av det jag gör när jag är här.

Folk åker ju exempelvis till Thailand för att träffa tjejer. Hit tar det ju bara 7 timmar från Arlanda, och klimatet här tycker jag är betydligt behagligare. Åtminstone i Addis.
Citera
2017-06-08, 15:17
Medlem
Astrorbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Av fötter ???

Skolan har det gått nerför med sedan fria skolvalet !

Ja.

Det ska inte vara mellanrum före frågetecken och utropstecken.
Citera
2017-06-08, 20:08
Medlem
Idag blev det ingen massage, men istället gick jag ut med en servitris som jobbar på en restaurang som jag nu besökt några gånger.
Hon pratar ingen Engelska, men hennes manliga arbetskamrat följde med, och han kunde åtminstone några ord.
Hade ju varit roligare att träffa henne ensam, men jag förstår henne.

Förstod ju ändå att det mest är min plånbok som lockar, men det gör inget, för jösses vad fin hon är.

Vi åkte till Piazza, om någon känner till området. Det finns en mycket stor marknad där hon ville handla lite kläder.
Åker hem imorgon, men jag ska nog flyga ner och träffa henne igen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in