2017-09-17, 14:10
Medlem
Tillbaka i Addis på en snabbvisit.

Har haft lite kontakt med en av tjejerna jag träffade när jag var där sist.
Problemet är bara det att hon inte pratar Engelska, så vi har lite problem att förstå varandra.

Hur som helst så kontaktade jag henne igår när jag kom till mitt hotell.
Berättade att jag var i Addis, och att jag tänkte besöka henne dagen efter, om det gick bra för henne.

Klockan elva idag tog jag en promenad bort till massagestället där hon jobbar. Ganska nära Edna mall bort mot Haya hulet.

Steg in och frågade efter henne. Hon kommer, och jag får en stor kram.

Vi går in i ett rum, och hon låser dörren.
Får ytterligare några kramar, och lättare pussar innan hon klär av sig.

Börjar smeka henne och hennes fötter. Hon frågar efter ett tag om jag inte vill ha sex, men jag talar om för henne att jag nöjer mig med hennes fötter och kropp.

Hon är lite blyg i början, men slappnar av efter ett tag, och verkar tycka om det jag gör med hennes fötter.
Stannar i en timme. Frågar hur mycket hon vill ha, och hon svarar att jag får bestämma. Ger henne 1500 birr.
Vi bestämmer att ses imorgon igen.
Citera
2017-09-17, 14:28
Medlem
ProfessorAnuss avatar
Ok. Ta hand om dig. Kan du skriva lite mer om själva staden? Funderar på att åka ner. Vilken period är bäst rent vädermässigt?
Citera
2017-09-17, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorAnus
Ok. Ta hand om dig. Kan du skriva lite mer om själva staden? Funderar på att åka ner. Vilken period är bäst rent vädermässigt?

Tack, tack.

Många anser att torrperioden är bäst. Oktober till februari. Jag var ju där första gången i början av juni. Vädret var helt ok då, även om regnperioden precis hade börjat.

Addis är en ganska stor stad. Runt 2-3 miljoner invånare. Fattigdomen är väldigt utbredd, och tiggare kommer man inte ifrån. Speciellt om man är utlänning.

Idag gav jag en tjej som tiggde 100 birr, och direkt efter så kommer det flera stycken som också vill ha. Man får vara lite försiktig.

Det är inte speciellt mycket turister här om man jämför med många andra länder.
Kineser är det dock överallt. Dom bygger ju mycket här. Dom har exempelvis byggt en stor spårväg genom Addis som är väldigt fin.

Finns flera nya hotell och restauranger som håller en hög klass. Dock kostar det ganska mycket att bo på dom hotellen.

Maten kan vara både bra och billig, men man får passa sig vart och vad man äter, för risken att bli sjuk av bakterier, amöbor, parasiter och likn är ganska stor. Kolera förekommer och lite då och då.

Folket här är oftast vänliga och hjälpsamma, även om Engelskakunskaperna hos allmänheten är väldigt låg.

Idag åt jag en finare lunch på en innerestaurang, och maten kostade ca 60 kr.
Går förstås att äta mycket billigare också.
Citera
2017-09-19, 10:29
Medlem
Blev ytterligare två träffar med tjejen.
Ska försöka lära mig lite Amarinja till nästa gång så blir det lite lättare.

Tänkte åka ner i mars nästa gång, men då bo i Kazanchi istället för Bole.

Paraply ska jag också ha med mig. Igår hamnade jag i ett åskväder som hette duga. Trodde aldrig jag skulle bli torr igen.
Som tur var stannade det en man med bil som frågade om han kunde skjutsa mig någonstans.
Försökte ge honom pengar för liften, men det var lönlöst.
Citera
2018-04-02, 07:32
Medlem
Näst sista dagen på min tredje resa till Addis.

Denna resa har varit än mer händelserik och intressant.
Börjar få lite mer grepp om folket, kulturen och staden.

Landade på Bole airport tidigt på morgonen den 27. Hade beställt transfer till mitt hotell.
Hittade dock inte min transfer, trots att jag väntade länge, så jag bestämde mig för att gå. Det är ca 1.5 kilometer och jag har aldrig mycket bagage.

Väl på hotellet så åt jag frukost och duschade innan jag gick ut och åt lunch på Mamas kitchen. Mamas kitchen har väldigt bra mat och trevlig personal.
Var ju ute med en av servitriserna första gången jag var i Addis.

Hon jobbade nu också, och blev glad att se mig.
Beställde juicy lamb som serverades med injera. Väldigt gott.
Efter maten tog jag en kopp traditionellt Etiopiskt kaffe vid entrén. Pratade med en annan anställd som ville visa mig runt.
Väldigt söt tjej och hennes engelska var riktigt bra.
Fick chans att prova min nya kamera. Väldigt fina skor och fötter hade hon också. Hon lät mig fotografera dom.

Vi bestämde att träffas nästkommande dag.

På kvällen gick jag ut för att prova ett nytt massageställe som låg några hundra meter bort från hotellet.
Knackar på, och en ganska lång smal tjej öppnar.
Jag frågar henne hur mycket massagen kostar. 200 birr svarar hon. Det är ca 60 kr.

Lägger mig på madrassen och hon börjar massagen. Den är hyfsad. Efter ett tag säger jag till henne att jag vill se hennes fötter. Börjar massera och kyssa hennes fötter medans hon masserar mig.
Hon har väldigt fina fötter. Lite större än många andra Etiopiskor.

Jag har mina boxershorts på mig, men efter ett tag kör hon in sina händer under dom och börjar smeka mig, trots att jag inte gjort någon antydan på att jag vill något mer. Efter ytterligare ett tag har hon tagit av mig dom helt.
Stannar säkert en timme hos henne, och har en väldigt trevlig stund.

Normalt sett hade detta kostat betydligt mer, eftersom dom 200 biten gäller för enbart massage. Därför blev jag förvånad över att hon inte begärde mer. Dock gav jag henne dricks.

Dagen därpå träffade jag tjejen från restaurangen. Vi gick till en stor marknad och tittade lite. Tog några fler foton av henne. Hon sa att hon nästa gång ville bjuda hem mig till henne.

På kvällen gick jag till ett annat massageställe. Träffade en jättefin tjej där. Blev inte så mycket massage eftersom vi pratade istället. Hennes engelska var ganska bra. Hon kom från en stad i norra Etiopien.

Hon gav mig sin Viber, och ville att vi skulle ha kontakt.
När jag kom tillbaka till mitt hotell textade jag henne. Vi bestämde att hon skulle komna till mitt hotell dagen därpå.
Så runt klockan 14 får jag ett meddelande om att hon står utanför mitt hotell.
Vi går direkt upp till mitt rum och jag börjar fotografera henne. Lägger oss sedan i sängen och börjar prata och mysa lite. Myset leder till en hel del annat. Hon är är väldigt vacker och har en jättefin kropp.

Hon stannar hos mig i över en timme.
Begär inga pengar för denna stund.

Bestämmer oss för att träffas igen.

Byter hotell till ett i en annan del av Addis. Första dagen där börjar jag utforska omgivningarna. Det finns om än ännu fler massageställen här. Besöker en och träffar en trevlig tjej. Tackar dock nej till sex och hj, eftersom det är inte det som jag är ute efter. Får dock hålla på lite med hennes fötter för priset av massagen. Hon var dock lite blyg i början, eftersom detta var något hon aldrig gjort förut.

Det verkar som om fotfetschism inte är lika vanligt här?

Lite senare när jag var ute och promenerade så ropade en tjej vid vägen på mig. Jag gick dit. Hon satt utanför ett skjul vid vägen tillsammans med ett litet gäng samt en två år gammal flicka. Hon och gänget bodde tydligen där ute.
Vi började prata lite. Dom var väldigt trevliga, trots att Engelskakunskaperna var ganska bristfälliga.

Efter ett tag kom ytterligare två tjejer. Den ena var tydligen syster till tjejen som ropade på mig.

Hon satte sig nära mig och gav mig en kram samt började pussa lite på mig. Jag frågade henne om hon också bodde ute. Hon svarade att hon bodde i ett litet hus. Huset var dock ett litet skjul, så som dom man ibland ser på film.

Efter ett tag följde jag med henne till skjulet. Där bodde även hennes kompis som låg och sov. Hon vaknade dock när vi kom.
Här inne fanns bara några madrasser samt en lampa i taket.
Vi började prata lite, och tjejen fortsatte att pussa och kyssa mig lite. Masserade hennes fötter. Hon frågade om jag ville ha något mer, men jag svarade att jag nöjde mig med hennes fötter.

Senare på kvällen gick jag för att besöka tjejen som kom till mitt hotell. Det var en ganska lång bit att gå från mitt nya hotell, och det hade blivit mörkt ute.
Har dock aldrig känt mig speciellt otrygg i Addis. Här finns inga speciella gäng, och vapen är ganska ovanliga här. Ficktjuveri och scams är dock otroligt vanliga.

Hade ytterligare en trevlig stund med tjejen, innan jag återvände till mitt hotell. Tjejen ska komma till mitt nya hotell idag.
På vägen tillbaka till mitt hotell såg jag gatuprostituerade för första gången här i området. Dom stod hela vägen uppför Mickey Leland st. Pratade lite kort med en av dom, men jag var inte intresserad av något.

Jag har börjat tycka mer och mer om Addis. Kommer förmodligen återvända hit i oktober.
Tjejerna här är otroligt vackra.
Citera
2018-04-02, 10:47
Medlem
thaimans avatar
Otroligt vackra? Och så håller du på deras fötter? herre jävlar, vad är det för fel på folk.
Citera
2018-04-02, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Otroligt vackra? Och så håller du på deras fötter? herre jävlar, vad är det för fel på folk.

Ja fötter är ju min grej så att säga. Tycker ju om annat också, men fötter är den största biten.
Citera
2018-04-02, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av podofil1981
Ja fötter är ju min grej så att säga. Tycker ju om annat också, men fötter är den största biten.

Inte för att döma, men liksom andra har jag svårt att förstå din fetisch. Vad får du ut av det? Ger det något sexuellt, eller är det mer en emotionell grej? Och vad ger en fot i Ethiopien dig som en fot i Sverige inte ger dig? Detta är inte för att vara taskig, utan jag försöker bara förstå, men när jag läser din text verkar du sakna något emotionellt från barndomen eller liknande.
Citera
2018-04-02, 20:16
Bannlyst
äh är väl inte konstigare än att folk "nöjer sig" med t ex en lapdance.

bra tråd för övrigt.
Citera
2018-04-02, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Inte för att döma, men liksom andra har jag svårt att förstå din fetisch. Vad får du ut av det? Ger det något sexuellt, eller är det mer en emotionell grej? Och vad ger en fot i Ethiopien dig som en fot i Sverige inte ger dig? Detta är inte för att vara taskig, utan jag försöker bara förstå, men när jag läser din text verkar du sakna något emotionellt från barndomen eller liknande.

Jag får nog ut ungefär samma sak som någon som tänder på ett par bröst antar jag. Visst kan jag tycka bröst är fina, men jag har inte riktigt förstått denna extrema böjelse för dessa som många har.

Fötter i Sverige ger mig väldigt mycket också, men jag tycker väldigt mycket om att resa till andra länder och träffa tjejer/kvinnor, och just Etiopien är ett väldigt intressant land.
Citera
2018-04-02, 22:14
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av podofil1981
Jag får nog ut ungefär samma sak som någon som tänder på ett par bröst antar jag. Visst kan jag tycka bröst är fina, men jag har inte riktigt förstått denna extrema böjelse för dessa som många har.

Fötter i Sverige ger mig väldigt mycket också, men jag tycker väldigt mycket om att resa till andra länder och träffa tjejer/kvinnor, och just Etiopien är ett väldigt intressant land.

Tack för en bra och intressant tråd. Jag kanske inte är inne på fötter. Men läser intresserat.

Bry dig inte om de som inte förstår andra. Och samtidigt pratar om saknat emotionellt innehåll tidigare i livet. Det är som Stenmark sade, det är inte lätt att förklara för en som inte förstår.

Du har ju rätt att åka vart du vill och träffa vem du vill.

Lycka till !
Citera
2018-04-02, 23:42
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Även jag tackar för intressant läsning!

Har inte ditt, som det verkar, överintresse för fötter, men jag tycker också om tjejers fötter. Speciellt om de är små och söta. Men jag har inte något speciellt behov att hålla på med dem, kollar mest.

Bröst som du jämför med här ovan är ju för oss flesta män (tror jag) något som hör förspelet till och något man typ knådar medan man blir sugen eller medan man knullar.

Men du ejakulerar inte med hjälp av deras fötter? Eller masserar dem medan de runkar dig?

Eller har du något alls sexuellt utbyte med dessa sexiga etiopiskor?

Du antyder ju att det blev mer på massagen, hade du sex (på vanligt vis) med hon som slet av shortsen?

60kr för massage var ju billigt, antar att ett ligg inte kostar mer än en hundring då typ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in