Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2019-04-06, 08:57
  #61
Medlem
Tack för en trevlig och intressant recension!
Citera
2019-04-06, 08:59
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av podofil1981
Anlände igår morse till Addis abeba.

Spenderade början av dagen med att gå omkring och titta lite. Jösses vad många fina tjejer och kvinnor det finns här.

Gjorde ett rookie-misstag och bjöd ett gäng tjejer på en flaska champagne som kostade mig 1500 kr på en salong.
Nåväl, får skylla på att jag var trött.

Gick tillbaka till mitt hotell och duschade innan jag gick ut i staden igen för att äta. Köpte en fiskrätt samt en fanta för 32 kr. Hyfsat gott.

Snett bredvid låg en massagesalong som jag bestämde mig för att testa.
Kostade ca 90 kr för en timme.
Massagen var helt ok, och kvinnan var väldigt vacker.

Hon lät mig smeka och kyssa hennes händer under massagen, vilket gjorde mig lycklig

Gick sedan återigen till mitt hotell för att duscha.
Hade tänkt att lägga mig, men jag kände att jag ville ut och upptäcka lite mer.

Finns ett annat massageställe ca tre kilometer ifrån hotellet som verkade intressant, och som många rekommenderat.

Tog en promenad och hittade stället ganska enkelt.
Salongen låg i ett område som kanske inte kändes helt säkert, men det fick gå.

När jag kom in så möttes jag av en ung tjej.
Hon hälsade, och jag frågade henne om det var möjligt att få massage.

Hon frågade om jag ville välja tjej, och visade mig ca åtta stycken tjejer som satt där.
Fick beslutsångest, så jag bad henne välja.

Blev visad till en dusch för att tvätta av mig innan massagen.

Sedan fick jag gå in i ett rum, dit det sedan kom en ung och vacker tjej.
Klädde av mig och massagen började. Massagen var hyfsad.
Hon frågade sedan om jag ville ha extra. Jag frågade hur mycket det kostade.
374 kr kostade det. Jag var inte ute efter så mycket extra, så jag betalade 224 kr för massagen samt för att få hålla på med hennes fötter m.m.

Kände mig nöjd, och tänker gå dit igen imorgon.

Ska besöka fler salonger idag.

intressant, att det finns så desperata som åker till ett skitland för att först betala för resan inklusive hotell men även att betala att få ligga med någon som legat med tusentals andra desperata och fula.

om du inte ljuger att du är där, är risken ganska hög att bli kidnappad eller rånad.
Citera
2019-04-06, 09:05
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigeunerfrei
intressant, att det finns så desperata som åker till ett skitland för att först betala för resan inklusive hotell men även att betala att få ligga med någon som legat med tusentals andra desperata och fula.

om du inte ljuger att du är där, är risken ganska hög att bli kidnappad eller rånad.


Under den senaste resan till Bahir Dar så betalade jag ju i princip enbart flygbiljetterna samt hotellet. Tjejen betalade både båtresan, guidningen samt maten vi åt.
Citera
2019-04-06, 09:09
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av podofil1981
Under den senaste resan till Bahir Dar så betalade jag ju i princip enbart flygbiljetterna samt hotellet. Tjejen betalade både båtresan, guidningen samt maten vi åt.

jag går ner på ica för att handla och raggar upp en i matkön som jag ligger med. kostar mig ingenting och jag behöver inte åka till ett skitland för att åka båt eller äta mat och få guidning. om du nu åker dit så ofta hur kommer det sig att du svarar på alla inlägg här så snabbt.
Citera
2019-04-06, 09:17
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigeunerfrei
jag går ner på ica för att handla och raggar upp en i matkön som jag ligger med. kostar mig ingenting och jag behöver inte åka till ett skitland för att åka båt eller äta mat och få guidning. om du nu åker dit så ofta hur kommer det sig att du svarar på alla inlägg här så snabbt.

Alla väljer vi ju våra ställen där vi raggar. Det har hänt att jag träffat mina "ragg" på min arbetsplats också. Det är också gratis.

Etiopien är verkligen inget skitland. Det är ett väldigt vackert och intressant land med väldigt vackra tjejer. Samma sak med Ukraina eller Belgien.

Det finns ju internet även i Etiopien, så att svara när jag är där är ju inte så svårt.
Nu är jag dock hemma i Sverige ett par veckor till.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback