2020-07-02, 20:31
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Vars har du fått den informationen ifrån?

Allmänt känt bland Stockholms halvkändisar. Hon hade en tid under sin uppväxt där det var mycket häng med svarta basketspelare.
Citera
2020-07-02, 20:49
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Allmänt känt bland Stockholms halvkändisar. Hon hade en tid under sin uppväxt där det var mycket häng med svarta basketspelare.
Ah då förstår jag precis.
Citera
2020-07-15, 14:25
Medlem
Det går skapligt för hennes bolag
https://www.expressen.se/dinapengar/miljonsucce-for-therese-lindgren-delar-ut-12-miljoner-kronor/
Citera
2020-07-17, 15:28
Medlem
Tycker nog i grund och botten om Therese egentligen men hon är så fruktansvärt oärlig. Hon är uppenbart ätstörd och otroligt hypokondrisk men har noll självinsikt och blir istället bara en preacher för psykisk ohälsa. Istället för att för att få folk att prata mer öppet om det så får jag intrycket av att hon främjar det och behandlar det som något jättenormalt som man inte ska göra något åt. Tröttnar.
Citera
2020-07-17, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omori
Tycker nog i grund och botten om Therese egentligen men hon är så fruktansvärt oärlig. Hon är uppenbart ätstörd och otroligt hypokondrisk men har noll självinsikt och blir istället bara en preacher för psykisk ohälsa. Istället för att för att få folk att prata mer öppet om det så får jag intrycket av att hon främjar det och behandlar det som något jättenormalt som man inte ska göra något åt. Tröttnar.

Hon verkar i alla fall ha hittat en läkare som förstår att magproblem många gånger beror på psykisk ohälsa. Jag tror man lätt blir knäpp i huvudet av att sitta och titta på sig själv var och varannan dag. Hon ser helt annorlunda ut nu jämfört med i början av hennes youtube-karriär. Tänderna är i stil med Anna Books. Vet inte om hennes haka blev centimeter längre av tandregleringen eller om det är fillers.
Citera
2020-07-17, 19:41
Medlem
Så det finns alltså inget skvaller om henne, annat än att hon är radikalfeminist och miljonär?

Bra jobbat Flashback.
Citera
2020-07-17, 23:46
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nesrider81
Så det finns alltså inget skvaller om henne, annat än att hon är radikalfeminist och miljonär?

Bra jobbat Flashback.
Mycket annat finns väl inte att skriva om henne.
Citera
2020-07-18, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nesrider81

Bra jobbat Flashback.

Radikalfeminist?
Citera
2020-07-18, 02:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leipreachan
Hon verkar djupt avsky män. Alla män är onda, elaka m.m. Hon är feminist men extremt matrielistisk. Jag säger inte att man inte kan vara det, men feminister brukar vara långt åt vänster och lever tvärtemot hur hon lever.
Therese saknar sex appeal, då är det naturligt att hon är misstänksam mot män. Det är alla söta tjejer som saknar sex appeal
Citera
2020-07-18, 02:10
Avstängd
FriendlyNo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Kul! Dock så är dock hennes problem med magen verkliga. Hon är ju vegan så jag vet inte vad hon förväntar sig.

Skvaller: Hennes företag Indy Beauty lurar kunderna genom att sälja skönhetsprodukter som jämförelsevis är dyrast i världen (jämfört med t.ex. Gucci osv så kostar Indy Beauty mer, för samma produkt).
Citera
2020-07-18, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brownisboring
Therese saknar sex appeal, då är det naturligt att hon är misstänksam mot män. Det är alla söta tjejer som saknar sex appeal

Hon säljer väl ändå sitt varumärke och inte sig själv. Så tycker att hon lyckats bra där. Ingen manlig svensk youtuber slickar sig om läpparna så varför ska hon?
Citera
2020-07-18, 02:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hon säljer väl ändå sitt varumärke och inte sig själv. Så tycker att hon lyckats bra där. Ingen manlig svensk youtuber slickar sig om läpparna så varför ska hon?
Ja hon lyckas bra som säljare absolut. Men som söt tjej att förbättra sitt sex appeal, no no. Tror inte ens hon fått en orgasm nånsin helt ärligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in