2020-07-19, 09:22
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brownisboring
Ja hon lyckas bra som säljare absolut. Men som söt tjej att förbättra sitt sex appeal, no no. Tror inte ens hon fått en orgasm nånsin helt ärligt
Anders lär väl få komma till en gång per månad dessutom.
Citera
2020-07-19, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brownisboring
Ja hon lyckas bra som säljare absolut. Men som söt tjej att förbättra sitt sex appeal, no no. Tror inte ens hon fått en orgasm nånsin helt ärligt

Hon har ju blivit anklagad för att clickbaita med sin kropp. Går man in på hennes kanal och sorterar på "populärast" så får man en liten hint om detta. Så nog är folk intresserade.
Citera
2020-07-19, 19:00
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Anders lär väl få komma till en gång per månad dessutom.

Dom kör med kondom också har jag hört henne berätta på något klipp, stackars Anders
Citera
2020-07-19, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Dom kör med kondom också har jag hört henne berätta på något klipp, stackars Anders

Du tror att hon tvingar honom till det?
Citera
2020-07-19, 20:13
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Du tror att hon tvingar honom till det?

Ska han ligga med henne så måste stackarn ha kondom, ja.
Citera
2020-07-19, 20:30
Medlem
Citat:
Ska han ligga med henne så måste stackarn ha kondom, ja.

Vet du att det är Therese som tvingar honom?
Citera
2020-07-19, 20:50
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Hahah stackars krake. Han har det inte lätt.
Citera
2020-07-29, 13:52
Medlem
Leipreachans avatar
Citat:
Hon verkar i alla fall ha hittat en läkare som förstår att magproblem många gånger beror på psykisk ohälsa. Jag tror man lätt blir knäpp i huvudet av att sitta och titta på sig själv var och varannan dag. Hon ser helt annorlunda ut nu jämfört med i början av hennes youtube-karriär. Tänderna är i stil med Anna Books. Vet inte om hennes haka blev centimeter längre av tandregleringen eller om det är fillers.

Tittar man på hennes klipp från 2015-16 så verkar hon mycket lyckligare och driven än nu. Känns som att hennes psykiska hälsa blir bara sämre och sämre. Hon kanske inte är så lycklig med Anders? Föredrar iaf att titta på hennes gamla videos.
Citera
2020-07-29, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leipreachan
Tittar man på hennes klipp från 2015-16 så verkar hon mycket lyckligare och driven än nu. Känns som att hennes psykiska hälsa blir bara sämre och sämre. Hon kanske inte är så lycklig med Anders? Föredrar iaf att titta på hennes gamla videos.

Jag tror hon är mer nöjd med sitt privatliv nu än idag och kanske därför inte verkar lika driven. Hon har väl erkänt att hon ville synas och höras för att få kontakt med Anders och att han skulle gilla henne. Vilket är ganska sjukt beteende i sig. Hon var tydligen alkoholpåverkad mycket back in the days.

Hon verkar väldigt kontrollstyrd i varenda video nu, det är det som gör det tråkigt för min del. Nästan som att hon går efter ett manus för att inte säga fel och göra någon upprörd. Hon måste tänka på alla företag hon startat upp som inte får bli "cancelled" för att hon råkar säga att kött är gott.
Citera
2020-07-29, 18:01
Medlem
Leipreachans avatar
Citat:
Jag tror hon är mer nöjd med sitt privatliv nu än idag och kanske därför inte verkar lika driven. Hon har väl erkänt att hon ville synas och höras för att få kontakt med Anders och att han skulle gilla henne. Vilket är ganska sjukt beteende i sig. Hon var tydligen alkoholpåverkad mycket back in the days.

Hon verkar väldigt kontrollstyrd i varenda video nu, det är det som gör det tråkigt för min del. Nästan som att hon går efter ett manus för att inte säga fel och göra någon upprörd. Hon måste tänka på alla företag hon startat upp som inte får bli "cancelled" för att hon råkar säga att kött är gott.

Det visste jag faktiskt inte. Men hon kändes ändå mer personlig då än nu, men det kanske är bara en falsk bild. Skulle vara intressant och veta grunden till varför det skar sig mellan henne och Anty. Enligt Therese så hade hon skickat ett sms till Anty som tydligen inte svarat. Men enligt Anty så fick hon aldrig från Therese.

Vad tror du har rätt?
Citera
2020-10-01, 09:18
Medlem
TonyFlygares avatar
Långt ifrån den första personen att lida av psykisk ohälsa som en följd av deras veganska livsstil. Folk är så efterblivna att de inte kan lägga ihop ett och ett, men samtidigt kanske det är förståeligt med tanke på hur veganer i media ses som altruistiska under. Låt henne följa en strikt köttdiet i ett par månader så ska ni se att hon hamnar på fötter igen. Jag önskar henne all lycka. https://www.youtube.com/watch?v=EFF30jfTubU
Citera
2020-10-26, 00:07
Medlem
therese är ju uppenbarligen autist. man märker det på hennes konstanta bajsnödiga beteende och kontrollbehov
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in