Kännetecknande att hon har över 1 miljon prenumeranter på youtube, men på flashback har skvallertråden bara 55 inlägg. Olika målgrupper.
Citat:
Ursprungligen postat av
Heralder
Lite förvånande, jag tyckte ändå hon verkade skarp nog att kunna tänka själv.
Kanske att hon har sån säljarpersonlighet och därför säger det hon tror gynnar sin kanal och egentligen skiter rätt mycket i politik. Huvudsakliga målgruppen är väl unga tjejer och dessa har i 9 fall av 10 någon typ av PK-åsikt. Enklare att stryka dessa medhårs än att inta en konträr position.
Men hon kan förstås också vara genuint hjärntvättad, även fast hon är skarp.
Citat:
Ursprungligen postat av
tryggtochbra
Antar att hon har stort bekräftelsebehov och dålig självkänsla eftersom hon håller på att snackar om att hon känner sig ful, trots att hon är skitsnygg. Känns lite respektlöst mot normalt folk.
Hennes kropp är långt attraktivare än hennes ansikte. Kan gå med på att hon är "skitsnygg" för att vara 33 år gammal, kvinnor brukar ha gått ner sig mycket mer i den åldern. Hon ser yngre ut än sin riktiga ålder dessutom. Hon är feminin och har mycket energi, vilket kan verka tilldragande med och få utseendet att framstå som bättre än det är. Men ansiktsdragen är verkligen inget speciellt. Den näsan hon har t ex. får henne att påminna om ett mumintroll. Säger inte att hon är ful och nog för att jag finner henne en smula tilldragande (mer så före jag kände till hennes idiotiska PK-uttalanden), men skitsnygg är dagens överdrift.

Snarare att hennes ansikte är på samma nivå som
många unga svenska tjejer som är påsättningsbara, utan att stå ut något speciellt.