2022-04-15, 17:51
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Dulny är smyg pro-Ryss mens hans forna kollega Gustav sitter och är öppet prorysk på twitter, så förvånande va?. Han skulle jag beteckna som fascist, och även Friberg skulle andra åtm kalla fascist "och skål för Hitler & tredje riket "

Det är möjligt att man kan både vara fascist och nationalkonservativ och det går att vara
SD nationalkonservativ
Det var en intressant uppgift att Hörngren är så prorysk, vilket verkar stämma när jag kollar hans flöde. Ganska förvånade faktiskt, men positivt.
Citera
2022-04-17, 01:11
Medlem
Guillounisms avatar
Bra (och roligt) framträdande av Friberg, och bra att han särskilt lyfte fram att Donetsk och Lugansk vill skiljas från Kiev. Det är nog också min främsta sympati i allt det här. Ryssland och Putin är vad det är, inte utan problem, men Donetsk och Lugansk har från dag ett varit ett väldigt tydligt motstånd mot CIA-kuppen i Kiev med alla dess judiska representanter. Det stödjer jag 100%. Alexander Zakharchenko, den tyvärr mördade ledaren för Folkrepubliken Donetsk, kallade tidigt Ukraina för en "chapiteau", det vill säga en slags resande cirkus öppen för allehanda skojare. Han träffade så jävla rätt i det.

https://www.youtube.com/watch?v=P24K7bc_jWY&ab_channel=Reidorrr
https://www.youtube.com/watch?v=juoD1IXsI9A&ab_channel=RadioFreeEurope%2FR adioLiberty

Senast redigerad av Guillounism 2022-04-17 kl. 01:40.
Citera
2022-05-02, 22:30
Medlem
MadLadderys avatar
Någon som vet när Bubba ska gästa Vita Pillret igen? Han var med i avsnitt Vita Pillret #159 - Chili kön kerne-generationen

Tyvärr sökte jag lite på nätet och hittade att han våldtäktshotat ett barn (FB) EuroCop-killarnas identitet

Säkert inget problem för Dulny
Citera
2022-05-02, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadLaddery
Någon som vet när Bubba ska gästa Vita Pillret igen? Han var med i avsnitt Vita Pillret #159 - Chili kön kerne-generationen

Tyvärr sökte jag lite på nätet och hittade att han våldtäktshotat ett barn (FB) EuroCop-killarnas identitet

Säkert inget problem för Dulny

Jag kan tycka att "Bubba" uppvisar ett Joker-beteende. Jag syftar då på filmen om Jokern och Batman som kom för några år sedan med Jokern i fokus: https://www.imdb.com/title/tt7286456/. Dulny blev oerhört inspirerad av den filmen vilket inte förvånar oss Dulny-kännare det minsta.
Citera
2022-05-08, 01:36
Medlem
Enmansdemos avatar
.
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-08 kl. 01:49.
Citera
2022-05-08, 09:37
Medlem
Enmansdemos avatar
"Dom kan inte göra nånting utan mig" Inde om Killinggänget
och eftersom dom aldrig kommer göra nånting utan mig så tycker
han att det därmed vore rimligt att dom andra killingarna ödmjukt tvingar sig att anamma hans nya
avantgarde Hockeygänget humor men utan antisemitismen bara

Killinggängets comeback Hockeygänget!
Snacka om förlorad kontakt med verkligheten & storhetsvansinne, men ändå bra att hans typ finns i sverige.

Han har snöat in på Luciferianer och Frimurare i sin selektiva nationalism, och ingen annan förstår nog hur dom kommer in i bilden?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-08 kl. 10:34.
Citera
2022-05-15, 21:43
Medlem
ForbrytarenAnnies avatar
Den 40-årige barnlöse fjanten sitter i vanlig ordning och moraliserar över andra människor i podden hur dom lever. Denna gången handlar det om överviktiga människor. Detta kan han enbart säga eftersom han själv är relativt vältränad, men han tycks alltid glömma att han själv fallerar på extremt många punkter. Dulny är en mobbare utav rang och man kan undra varför detta behovet av att ständigt moralisera över andra som inte lever upp till vad som enligt honom kan anses vara acceptabelt är så viktigt, när han själv är barnlös, hemlös, singel som tycks ha gett upp livet i Sverige och nu reser runt i världen som 40-åring och försöker hitta sig själv. Hur hade det låtit tror ni om Dulny var familjefader och han talade till alla 30+ nationella utan barn? Det hade varit ett sådant jävla moraliserande att det aldrig hade tagit slut. Men nu är det han själv som är den barnlöse här.

Dulny är en fet jävla bög som bara ska hålla käften om precis allting. Det är tråkigt att Herr-D som ändå är en familjefader, är gift och har ett stabilt liv här i Sverige ska förnedra sig själv genom att vara med i bögens podd. Av allt att döma så tycker Herr-D synd om bögen och att bögen förlorat sig själv till den extrema grad att han ej kan hitta tillbaka till ett någorlunda normalt liv, varför det är än viktigare att bara lämna bögen åt sitt patetiska öde om man inte vill bejaka det dekadenta leverne bögen idag lever.

Tåls att tänka på. Herr-D kan göra något bättre själv, eller vara i en mer intressant podd än bögens.
Citera
2022-05-15, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForbrytarenAnnie
Den 40-årige barnlöse fjanten sitter i vanlig ordning och moraliserar över andra människor i podden hur dom lever. Denna gången handlar det om överviktiga människor. Detta kan han enbart säga eftersom han själv är relativt vältränad, men han tycks alltid glömma att han själv fallerar på extremt många punkter. Dulny är en mobbare utav rang och man kan undra varför detta behovet av att ständigt moralisera över andra som inte lever upp till vad som enligt honom kan anses vara acceptabelt är så viktigt, när han själv är barnlös, hemlös, singel som tycks ha gett upp livet i Sverige och nu reser runt i världen som 40-åring och försöker hitta sig själv. Hur hade det låtit tror ni om Dulny var familjefader och han talade till alla 30+ nationella utan barn? Det hade varit ett sådant jävla moraliserande att det aldrig hade tagit slut. Men nu är det han själv som är den barnlöse här.

Dulny är en fet jävla bög som bara ska hålla käften om precis allting. Det är tråkigt att Herr-D som ändå är en familjefader, är gift och har ett stabilt liv här i Sverige ska förnedra sig själv genom att vara med i bögens podd. Av allt att döma så tycker Herr-D synd om bögen och att bögen förlorat sig själv till den extrema grad att han ej kan hitta tillbaka till ett någorlunda normalt liv, varför det är än viktigare att bara lämna bögen åt sitt patetiska öde om man inte vill bejaka det dekadenta leverne bögen idag lever.

Tåls att tänka på. Herr-D kan göra något bättre själv, eller vara i en mer intressant podd än bögens.
Det Dulny gör är till stor del bra, men det här mobbandet han alltför ofta gör är en typisk copeing-strategy som han drar till för att kunna känna sig lite bättre.

Han känner sig helt enkelt liten och är osäker på sitt värde; då garvar det åt människor som han kan ställa sig något över, typ menande blickar åt friberg när han Göteborgaren i motgift var lite folkligt nationalistisk. Det betydde i princip: se här vad de här bönderna håller på med, vi har iallafall lite stil och klass.

Och alla som nagelfar Dulny litegrann vet att han absolut inte är någon särskild bärare av kultur eller klass; han vill bara framstå som lite bättre och lite finare just för att han är så väldigt osäker på sig själv och sitt värde.

Det vore passande om han kom till insikt och ändrades lite. Han gör ju mycket klokt ändå, men detta ständiga signalerande av att han har lite mer rätt, lite mer klass, lite bättre koll, det är bara sånt självhävdningsbehov att det är löjligt ibland.

Om Dulny är väldigt kort så kan det vara en förklaring till beteendet; för jag har själv stött på det mest bland korta människor eller människor som egentligen mår ganska dåligt.
Citera
2022-05-16, 09:17
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Systemkritik
Det Dulny gör är till stor del bra, men det här mobbandet han alltför ofta gör är en typisk copeing-strategy som han drar till för att kunna känna sig lite bättre.

Han känner sig helt enkelt liten och är osäker på sitt värde; då garvar det åt människor som han kan ställa sig något över, typ menande blickar åt friberg när han Göteborgaren i motgift var lite folkligt nationalistisk. Det betydde i princip: se här vad de här bönderna håller på med, vi har iallafall lite stil och klass.

Och alla som nagelfar Dulny litegrann vet att han absolut inte är någon särskild bärare av kultur eller klass; han vill bara framstå som lite bättre och lite finare just för att han är så väldigt osäker på sig själv och sitt värde.

Det vore passande om han kom till insikt och ändrades lite. Han gör ju mycket klokt ändå, men detta ständiga signalerande av att han har lite mer rätt, lite mer klass, lite bättre koll, det är bara sånt självhävdningsbehov att det är löjligt ibland.

Om Dulny är väldigt kort så kan det vara en förklaring till beteendet; för jag har själv stött på det mest bland korta människor eller människor som egentligen mår ganska dåligt.

Det där är ju en attityd han har har för att låta cool och edgy hos målgruppen som är unga althöger-killar typ Christian Petersson. Gång på gång måste han fortsätta peka ut olika kvinnliga politiker och opinionsbildare som tjocka, fula och dumma samtidigt som han är knäpptyst om kompisarna Dan och Magnus kroppsstorlek.
Citera
2022-05-16, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Det där är ju en attityd han har har för att låta cool och edgy hos målgruppen som är unga althöger-killar typ Christian Petersson. Gång på gång måste han fortsätta peka ut olika kvinnliga politiker och opinionsbildare som tjocka, fula och dumma samtidigt som han är knäpptyst om kompisarna Dan och Magnus kroppsstorlek.
Just det skiter jag i, den slagsidan är normal.

Mina invändningar går mot att han alltid beskriver det som att han kan lite extra, är lite förmer. Det dryper av sånt när han ger sig in i områden som han inte behärskar, det används opåkallat stora ord etc.

Pretentiöst minst sagt.

Är det ens någon intresserad av althögern längre? Allt dog väl efter Charlottesville?
Citera
2022-05-17, 07:51
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Systemkritik
Just det skiter jag i, den slagsidan är normal.

Mina invändningar går mot att han alltid beskriver det som att han kan lite extra, är lite förmer. Det dryper av sånt när han ger sig in i områden som han inte behärskar, det används opåkallat stora ord etc.

Pretentiöst minst sagt.

Är det ens någon intresserad av althögern längre? Allt dog väl efter Charlottesville?

Nej, den benämningen är stendöd och någon ideologi eller ens politisk riktning var det aldrig, åtminstone inte i Sverige. Sen att det finns grupperingar höger om SD som inte är nazister som också vill höras, ja det må vara hänt. Men Dulny har ju tvärtom gått rakt in i farstun hos NMR och judetourettesen har full snurr i vareviga avsnitt av hans poddar.

Det kringflackande livet har jag viss förståelse för eftersom det inte är riskfritt att vara som Dulny.
Citera
2022-05-17, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Nej, den benämningen är stendöd och någon ideologi eller ens politisk riktning var det aldrig, åtminstone inte i Sverige. Sen att det finns grupperingar höger om SD som inte är nazister som också vill höras, ja det må vara hänt. Men Dulny har ju tvärtom gått rakt in i farstun hos NMR och judetourettesen har full snurr i vareviga avsnitt av hans poddar.

Det kringflackande livet har jag viss förståelse för eftersom det inte är riskfritt att vara som Dulny.
Riskfritt och Riskfritt.

Jag är själv nationell, men är normal i utlandet. Om man inte sticker ut hakan så har man inte några problem.

Judetourettes, ja. Det blir något för de riktiga historikerna att beskriva förintelsen just för att det är så infekterat.

Man kan inte ha som politisk gärning att berätta om lögnerna liksom. Det blir alldeles för mycket uppförsbacke.

Jag hoppas att han får det bättre, jag tror inte att han mår bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in