2022-02-15, 21:48
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Så arbetslösa Dulny fördriver dagarna i Sydamerika (Belize?) med att titta på serier på HBO och Netflix för att få content till sin podcast?
Han har 2-3 podcasts plus att han ska göra gästspel i andras, om han kan leverera det under 1 vecka ifrån en solstol i Berlize så förtjänar väl han lite arbetslöshet också

Han är väl närmast en politisk influenser som får betalt för att använda hjärnan, det är ju inte så att Dulny har designat ett läppstiftsmärke som Bianca Ingrosso
Citera
2022-02-21, 07:30
Medlem
-Hengpung-s avatar
Men vänta här nu, vad menar Dulny med förintelsen i senaste VP? Lite oklart men han talar om förintelsen som att den var verklig och att det fanns en utstakad plan att mörda judarna. Herr D sitter där och håller käft som vanligt och vågar ej stöta sig med sin idol.
Citera
2022-03-08, 18:38
Medlem
Tyris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
En bättre bisittare än Herr D vore önskvärt. Tyckte Gustav och Erik var riktigt bra.

Nu har jag alltid gillat Herr D, men han känns långsammare än någonsin. Tar på riktigt 7-8 meningar att säga något som kan sammanfattas på tre ord. Det drar ner tempot något fruktansvärt, hoppas han rycker upp sig. Frustrerande att lyssna på emellanåt
Citera
2022-03-26, 07:16
Medlem
-Hengpung-s avatar
Mycket bra senaste VP från Dulny & Herr D. Särskilt ämnet gällande hur vänstern kontra högern arbetar för att få sina frågor på dagordninge, en fråga jag själv funderat mycket på.

Vad som är övergripande gällande vänsterrörelser är att dom sällan är gräsrotsrörelser, i alla fall inte på det större planet, men man kan få med sig folk ändå genom massivt judiskt kapital som skjuter till sina resurser till deras organisationer så att dom ska verka större än vad dom faktiskt är. 68-vänstern t.ex. hade aldrig lyckats om det ej var sionistiska judar med sina resurser - och med en tydlig agenda att söndra och härska - som drog i trådarna bakom kulisserna. De svenska "eldsjälar" som offentligt får stå i frontlinjen för dessa organisationer och agera dess talesmän är nästan uteslutande samtliga frimurare och är med på agendan (frimureriet styrs av vilka vi alla vet - judarna). Det betyder inte att alla i organisationen är det, men det handlar enkom om att styra och korrumpera ledarskiktet, sedan agerar de andra längre ner i pyramiden nyttiga idioter för sagda agenda. Om det inte vore för det massiva judiska kapitalet så hade vänstern varit lika misslyckad som vilka andra spontana rörelser som helst utan det judiska kapitalet bakom sig. De startas upp och lägger ner inom några år eftersom människor i gemen är ej intresserade av att gå med i organisationer.

I de fall vänstern faktiskt agerar på gräsrotsnivå genom organisationer/grupper så handlar det om att agera extremt kortsiktigt. Någonting händer i samhället som vår judiska media rapporterar om, låt säga ett rasistdåd. Då är vänstern där och startar upp en organisation/grupp redan nästa dag med målet att samla ihop människor till en antirasistisk manifestation om 1 vecka. Människor känner avsky inför dådet och alla går till manifestationen. När manifestationen är klar så lägger man ner organisationen/gruppen och ingen hör någonting från den igen (så till vida att det fortfarande inte finns energi i massan som går att kanalisera dit man vill). Men i regel så handlar vänsterns gräsrotsrörelser om att starta upp en rörelse i en reaktion på någonting och lägg sedan ned den inom loppet av 1-2 veckor eftersom människors koncentrationsförmåga och intresse för spontana saker är väldigt flyktigt. Sedan när nästa sak sker så börjar man om med en ny rörelse och lägger ned den lika snabbt igen.

Eftersom nationalister inte har rörelser med uppbackning av massivt judiskt kapital så kan vi enbart jämföra nationella gräsrotsrörelser med vänsterns gräsrotsrörelser. Till skillnad från vänstern som lägger ned sina organisationer lika fort som man startat dom så ska nationella rörelser bestå över en längre tid, trots att man peakar väldigt fort i intresse för dessa. Det kan handla om 5 år, 10 år, kanske t.o.m. 20 år innan energin är fullständigt slut eftersom det ej finns något vidare intresse bland allmänheten och de eldsjälar som finns kvar har helt plötsligt andra åligganden i livet än att fortsätta driva en död organisation eller gå på samma möten om och om igen med samma tal som för 20 år sedan till nästan exakt samma publik. Oftast i nationella sammanhang så har detta handlat om politiska partier, men även ibland organisationer som arbetar utanför det politiska. Det har funnits kortlivade rörelser i nationella sammanhang också, men inte alls i samma utsträckning som vänstern använder sig av desamma. Soldiers of Odin är ett exempel som existerade under en kortare tid och lades ned när det blev mycket uppståndelse kring den.

Det enda viset nationella kan arbeta på är småskaligt och långsiktigt, DFS exempelvis, men det kommer aldrig förändra någonting. Nationella kommer aldrig kunna starta ett parti eller en organisation som kommer ta folket och landet med storm om man inte fullständigt ska sälja ut sig till juden. Det är som att man tar ett fotbollslag ur Division-10 till att tävla mot ett lag från Champions League och tro man ska vinna. I riksdagen kommer man inte in om man inte redan sålt ut sig, varför jag tror om AFS en dag når riksdagen så sitter man redan i judens nät och Gustav Kasselstrand introducerats för frimureriet. Att det finns frimurare i AFS redan idag är fullständigt klart.

Jag ser ingen annan väg att man fortsätter attackera judisk makt och påverkan där man ser den. Det finns ingen annan väg runt det här, det finns inga genvägar genom riksdag, politiska partier eller något annat. Slavklassen som är vanligt folk befinner sig i absoluta botten i pyramiden, vi inbillas att vi har massor av makt genom valsedeln, men det är som mycket annat i detta falska system enbart en illusion för att vi ej ska revoltera och se att det faktiskt är judar som styr skådespelet för oss.

Edit:

På tal om annat så önskar jag att man kan hitta nya gäster att bjuda in. Alla nationella poddar bjuder nästan in samma gäster om och om igen, gästerna roterar mellan poddarna och tillslut är dom tillbaka. Det finns ju så otroligt många frispråkiga människor att bjuda in, det spelar ingen roll om dom ej är med hela vägen, ibland är det tvärtom att nationella ej är med hela vägen, men det är ju diskussionerna man vill åt. De enda halvintressanta nationella poddarna är just nu bara VP och Motströms. VP för att man då och då kan beröra nya ämnen men ändå ej i den utsträckning jag hade hoppats. Motströms för att Jonas De Geer är väldigt frispråkig av sig och vågar tänka saker som går tvärtemot rådande konsensus i nationella rörelsen och är kritisk mot det allra mesta makten säger att vi ska tro på. För VP:s del så vill jag ha ett avsnitt som avhandlar specifikt frimureriet, hur det fungerar, vilka som styr o.s.v. och där tror jag Håkan Englund kan vara en bra gäst.
Senast redigerad av -Hengpung- 2022-03-26 kl. 08:00.
Citera
2022-03-31, 21:37
Medlem
Grindr-Dallnys avatar
Standardmall för Dulnys sömniga podcast.
  1. Dulny inleder med lite trött intro och frågar Herr D vad som hänt sedan sist
  2. Herr D talar om sina bestyr som pappa och om sin (hiskeligt fula) fru, Dulny hummar instämmande som om han vet hur det är att ha en flickvän eller barn
  3. Dulny går genom vad som hänt under veckan och diskuterar med Herr D, Dulny googlar under pratet för att undvika de värsta felaktigheterna, Herr D har uppenbart ännu inte lärt sig att googla
  4. Dulny talar om något dataspel som han gillar
  5. Dulny spelar någon låt, oftast en wave
  6. Dulny och Herr D pratar lite till, Dulny drömmer sig tillbaka, antingen några år eller många år
  7. En fnissande Dulny hintar om landet han bor i, som om det vore något märkvärdigt att bo utomlands och som att någon skulle bry sig
  8. Dulny uppmanar lättlurade idioter att skänka pengar till honom
  9. Dulny berättar vilka lättlurade idioter som skänkt pengar till honom

Därefter återgår Dulny till Grindr, hentai, runk och dataspel. En vecka senare repeterar han stegen ovan.
Citera
2022-04-01, 21:40
Medlem
Offerviljas avatar
En väldigt bra låt i musikpausen i det senaste avsnittet. Terry vs. Tori kommer tydligen från Sevilla i Spanien och känslan efter att ha lyssnat på ett par låtar av dem är att de är helt fantastiska. Tack så mycket för att du fick mig att upptäcka det här bandet, Dulny!

Terry vs. Tori (featuring Foliage) - Cascais
Citera
2022-04-15, 01:02
Medlem
Guillounisms avatar
Kul med Daniel Friberg imorrn kväll, en av sorgligt få offentliga nationalister som inte har hoppat i galen tunna den senaste tiden:

Citat:
VP #200 kommer köra lajv fredag 21:00 där finspångspanelen består av mig, @Herrd6 och @Daniel_Friberg på Spreaker

https://twitter.com/chris_af_VP/status/1514682894140248068
Citera
2022-04-15, 01:21
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism
Kul med Daniel Friberg imorrn kväll, en av sorgligt få offentliga nationalister som inte har hoppat i galen tunna den senaste tiden:

https://twitter.com/chris_af_VP/status/1514682894140248068
Det var inte länge sen Dulny hade med den sinnessjuka finndåren "Carolus" i programmet, eller hur? Han hade med honom som "Rysslandsexpert". Vi vet att det ligger barn, just nu, döende i smärtor efter att ha blivit bombade av dessa jävla satanistiska kräk, inte sant? Men det är "ok", eller? "Vi har ju ingen standard så allt funkar". Nej!!!! DRA ÅT HELVETE!!! Jag vägrar gå med på att se fler människor gå under på grund av de här jävla kräken. Du ska GE FAN i att tipsa om de här programmen så länge Dulny inte har bett om ursäkt för att han tog med det här jävla monstret. Det som händer just nu är på riktigt. Vi har pratat om det här sedan 2014. Vi sa till alla redan då. De brydde sig inte. Nu är det dags att sätta emot. INTE EN JÄVEL SOM HAR GETT LUFT ÅT DE HÄR MÖRDARNA ska få finnas till längre. Man "tipsar" inte om poddar som ger luft åt dem. DE här ska rökas ut, en efter en. Inget syre mer åt folkmordsmedhjälpare. Vi har att göra med människor som vill se oss alla ligga med avhuggna huvuden i ett dike. De här människorna skyddar man sig mot, man "tipsar inte om deras poddar".

Det som händer just nu är på riktigt, Guillounism. Ta det på allvar. De här massmördarna tar dig på allvar. Man lyssnar inte på poddar som vill mörda en. Man tipsar inte om poddar som vill mörda en. Man skyddar sig. När man får övertaget ser man till att hotet neutraliseras.
Senast redigerad av baggebo1 2022-04-15 kl. 01:25.
Citera
2022-04-15, 17:02
Medlem
baggebo1s avatar
Jag ber om ursäkt för texten här ovan som jag skrev i natt på fyllan. Jag har alltid drag av hysteri, melodrama och extrema överdrifter i mig, det ingår i min person. Men på fyllan kan det ibland ta sig så här löjligt extrema uttryck. Jag gillar så klart inte mongot "Carolus" men det finns gränser för hur långt man bör gå.

Det är bra att Dulny intervjuar Friberg. Det ska bli intressant att lyssna.
Citera
2022-04-15, 17:38
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1

Det är bra att Dulny intervjuar Friberg. Det ska bli intressant att lyssna.
Vågar man gissa att Friberg kommer vara lite lite mer Pro-rysk än Dulny, svenska nazister är proryska i detta krig, och Carolus & Hampus är anti-nazister
Citera
2022-04-15, 17:41
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vågar man gissa att Friberg kommer vara lite lite mer Pro-rysk än Dulny, svenska nazister är proryska i detta krig, och Carolus & Hampus är anti-nazister
Min uppfattning är att många nazister, särskilt det vi kan kalla "symbol-" eller "hollywood"-nazister, är väldigt mycket pro-Ukraina. Friberg uppfattar jag som väldigt lite nazist, mer åt det nationalkonservativa hållet. Han är mer prorysk än många av personerna mer lagda åt det neonazistiska hållet.
Citera
2022-04-15, 17:46
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Min uppfattning är att många nazister, särskilt det vi kan kalla "symbol-" eller "hollywood"-nazister, är väldigt mycket pro-Ukraina. Friberg uppfattar jag som väldigt lite nazist, mer åt det nationalkonservativa hållet. Han är mer prorysk än många mer lagda åt det neonazistiska hållet.
Dulny är smyg pro-Ryss mens hans forna kollega Gustav sitter och är öppet prorysk på twitter, så förvånande va?. Han skulle jag beteckna som fascist, och även Friberg skulle andra åtm kalla fascist "och skål för Hitler & tredje riket "

Det är möjligt att man kan både vara fascist och nationalkonservativ och det går att vara
SD nationalkonservativ
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-15 kl. 17:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in