2021-09-05, 07:49
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnstad
Ok. Har du förslag på någon som står för dessa värden, och samtidigt gärna någon podcast där det går att ta del av dem?
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Det finns tyvärr inte ännu någon.

Man får nöja sig att läsa om järngardet och andra historiska nationalistiska grupper tillsvidare.
Fritjof Persson verkar vara personen ni söker. En modig sanningssägare som inte drar för att belysa ämnen som pk-nationalisterna vägrar ta i:

https://twitter.com/PerssonFritjof
https://www.bitchute.com/channel/3AVjvX3Rckdm/

Han och Cui Bono som redan tipsats om rekommenderas!
Citera
2021-09-05, 09:37
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnstad
Ok. Har du förslag på någon som står för dessa värden, och samtidigt gärna någon podcast där det går att ta del av dem?
Tänkte först du kanske menade ett parti eller liknande. Såklart finns det hyfsat vettiga poddare/youtubare också. Exempelvis Red Ice och Ramz har varit ganska vettiga.

Men tala för sjutton inte om det för myndighetshoran och Corona hysterikern baggebo1. Då kommer han få psykbryt igen och av bara farten ner i Corona bunkern (mammas källare) trycka i sig några extra sprutor hysteriskt skrikandes, stäng ner stäng ner, stäng neeeeeer!
Citera
2021-09-05, 12:59
Medlem
I vilket jävla land bor Dulny?
Så jävla svårt kan det väl inte vara att lista ut, varför har ingen listat ut det än? Georgien? Ukraina? Måste vara något land med en kust med tanke på hans senaste bild på twitter.
Citera
2021-09-05, 13:30
Medlem
-Hengpung-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fatlifts
I vilket jävla land bor Dulny?
Så jävla svårt kan det väl inte vara att lista ut, varför har ingen listat ut det än? Georgien? Ukraina? Måste vara något land med en kust med tanke på hans senaste bild på twitter.

Kan det vara Burgas, Bulgarien? Har varit där 1 gång tidigare, dock för över 10 år sedan nu. Men minns att dom har en relativt lång och rak strand, där Dulny verkar sitta.
Citera
2021-09-05, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Kan det vara Burgas, Bulgarien? Har varit där 1 gång tidigare, dock för över 10 år sedan nu. Men minns att dom har en relativt lång och rak strand, där Dulny verkar sitta.

Tror personligen på Odessa i Ukraina. Massor med skyskrapor. Byggnader som någorlunda liknar den på twitter finns vid kusten. Dulny har även tidigare nämnt att det är en större stad med runt en miljon invånare. 200k i Bulgarien är för litet.
Citera
2021-09-05, 18:07
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Tror personligen på Odessa i Ukraina. Massor med skyskrapor. Byggnader som någorlunda liknar den på twitter finns vid kusten. Dulny har även tidigare nämnt att det är en större stad med runt en miljon invånare. 200k i Bulgarien är för litet.
Garanterat Ukraina med tanke på att det genomförts vit revolution utan pardon där, hans lust att flytta ifrån revolutions-studierna
lär ju inte bli mindre iom Afganistans revolution

Nån som vet när han flydde Sverige? bor han på ett turist-visum nu?
Citera
2021-09-06, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Garanterat Ukraina med tanke på att det genomförts vit revolution utan pardon där, hans lust att flytta ifrån revolutions-studierna
lär ju inte bli mindre iom Afganistans revolution

Nån som vet när han flydde Sverige? bor han på ett turist-visum nu?

Vet att han flydde i början av året lite drygt. Kanske Mars/Februari. Minns att han sa nyligen i en podd att han varit bortrest i ett halvår. Visum och sånt skit har jag ingen aning om.
Citera
2021-09-11, 15:01
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Ja, visst är den bra, och jag undrar om han inte var som allra bäst där i början av 90-talet...

Tack för de fina orden, men det kan jag inte leva upp till... Kanske skulle skriva lite mer om Morrissey däremot, och framförallt fokusera mindre på "sportboll" som Dulny så fyndigt uttrycker det...
En rätt smakfull lista på Smiths-låtar det där, att spela Jeane vittnar också om att han inte bara lyssnat på någon best-of utgåva, tror jag?

Det var inte min mening att vara otrevlig mot Crapmagic igår. Jag tycker också om en del annat Dulny spelat, visst är också han ett fan av Slowdive t.ex? Jag såg dig, Offervilja, posta en timme med deras låt Sleep tidigare, den gillade jag mycket!
Christoffer Dulny spelade låten Sleep med Slowdive i det senaste avsnittet. Då klarar jag inte av att vara arg på honom längre, utan kommer att börja älska honom igen. Åh, den är så vacker att det gör ont!

Vita Pillret #175 - Arvet är miljöns slutboss:

https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-175
Citera
2021-09-11, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Christoffer Dulny spelade låten Sleep med Slowdive i det senaste avsnittet. Då klarar jag inte av att vara arg på honom längre, utan kommer att börja älska honom igen. Åh, den är så vacker att det gör ont!

Vita Pillret #175 - Arvet är miljöns slutboss:

https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-175

Lustigt att Dulny pratar om arv och miljö med betoning på arv så mycket. Hur rättfärdigar han sin egen existens och tillvaro i så fall? Antagligen försöker han inte. Det skulle aldrig gå.

Det finns många miljöfaktorer som gjort att Dulny hamnat där han är (psykologiskt).
Citera
2021-09-11, 20:02
Medlem
Gillar VP men vet inte om det är värt att donera något med tanke på att de inte gör ett skit metapolitiskt med pengarna till skillnad mot Svegot.
Hur mycket drar VP in i intäkter är det någon som har en kvalificerad gissning?
Lär ju vara endel med tanke på Dulny's nuvarande levnadssituation?
Citera
2021-09-13, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Gillar VP men vet inte om det är värt att donera något med tanke på att de inte gör ett skit metapolitiskt med pengarna till skillnad mot Svegot.
Hur mycket drar VP in i intäkter är det någon som har en kvalificerad gissning?
Lär ju vara endel med tanke på Dulny's nuvarande levnadssituation?

Lite drygt 600 usd i månaden på patreon https://patron.podbean.com/vitapillret. Lögnarnas tempel skulle jag gissa något liknande. Tror det är anledningen till att han har flyttat till någon gammal sovjetrepublik. Han kan inte leva på de pengarna i Sverige, men det går i länder med låga levnadskostnader.

För övrigt skulle jag säga att det är mycket mer värdigt att lägga sina pengar på Dulny än att ge dem till Dan Eriksson som bokstavligen talat är en bekräftad fifflare och bedragare av rang. Dessutom är han uppenbarligen lågintelligent till skillnad från Dulny som åtminstone lyckats skrapa ihop en halvfärdig universitetsutbildning.
Citera
2021-09-13, 00:45
Medlem
Citat:
Lite drygt 600 usd i månaden på patreon https://patron.podbean.com/vitapillret. Lögnarnas tempel skulle jag gissa något liknande. Tror det är anledningen till att han har flyttat till någon gammal sovjetrepublik. Han kan inte leva på de pengarna i Sverige, men det går i länder med låga levnadskostnader.

För övrigt skulle jag säga att det är mycket mer värdigt att lägga sina pengar på Dulny än att ge dem till Dan Eriksson som bokstavligen talat är en bekräftad fifflare och bedragare av rang. Dessutom är han uppenbarligen lågintelligent till skillnad från Dulny som åtminstone lyckats skrapa ihop en halvfärdig universitetsutbildning.

Det här med att DE är en fifflare tycks vara ett internetfenomen som vissa skriver på FB, aldrig hört Dulny kontrasignalera Dan Eriksson, finns det något inlägg/blogginlägg som beskriver saken i detalj, helst inte en tråd med flera tusen inlägg..

Har ett vagt minne att Jonas De Geer och motgift hade en dispyt över en insamling, är det där det har sitt ursprung?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in