Dan och Christoffer har mina kontaktuppgifter. Jag skulle gärna vilja att de ringer eller mailar mig så att jag på något sätt kan be om ursäkt och kompensera för mitt negativa beteende här i tråden.
Jag är nationalist och det kommer jag alltid vara. Det är så att jag letar sammanhang och kände inte att DFS var 100% rätt för mig. Men de kan ju vara rätt för andra personer.
I NA finns saker som är intressanta och även saker jag själv inte fastnat för.
Mina kommentarer har både varit gnälliga men också vissa inte heller varit menade ordagrannt utan som kritik för att putta saker i rätt riktning (så som jag tänker, men egentligen så vem är jag att tycka) vad som ska bli bättre i projekten. Lite från sidan. Även om det är välmenat.
Det var nog inte bästa kommunikationsvägen att spy ut det här i tråden. En hel del saker har faktiskt tagits upp och fått en bra ”knorr” även i RN. Det var mycket Simon och Vejdeland sa som jag tror kommer från mina inlägg.
Hur som helst så kommer jag inte skriva mer här nu. För det är lätt att man hamnar i spiralen som lutar nedåt (defaitism spiralen). Så tar man det för en sanning det som är sida upp och sida ner och så blir det att man själv kommer in i det stämningsläget.
Som sagt så vill jag önska alla olika grupperingar och föreningar lycka till framgent
Bästa hälsningar
Nättrollet