2019-04-04, 00:08
Medlem
Fy vad svartpillrad jag blev när de diskuterade bankernas selektiva hat mot svenskar grr.
Citera
2019-04-29, 21:52
Medlem
apanola IIs avatar
Lyssnade på VP efter all uppmärksamhet de fått, tänker på DNs hit-piece artikel med benägen hjälp från Expo som gett DN alla "fakta" (dvs åsikter) i frågan.

Lite tips till VP gänget:
1. Bättre ljud, kanske bland det värsta ljudet jag hört i en podd. I var och vartannat avsnitt så låter det burkigt, lågt och allmänt för jävligt.

2. Klipp i ordmassorna. För långa pauser i dialogen. Så totalt ointressanta lååånga tröga snack om skitsaker som jos dieter och annat bajs. Klipp ner 2-3 timmars avsnitten till 1 timme så funkar det bättre

3. Bättre stuns och vitalitet i språket. Nu är det trögt, segt och tröttsamt.ingen fart alls.

Intressanta ämnen dock så där blir det full pott men som dras ner av ovan.
Lovvärt initiativ dock
Citera
2019-05-01, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Lyssnade på VP efter all uppmärksamhet de fått, tänker på DNs hit-piece artikel med benägen hjälp från Expo som gett DN alla "fakta" (dvs åsikter) i frågan.

Lite tips till VP gänget:
1. Bättre ljud, kanske bland det värsta ljudet jag hört i en podd. I var och vartannat avsnitt så låter det burkigt, lågt och allmänt för jävligt.

2. Klipp i ordmassorna. För långa pauser i dialogen. Så totalt ointressanta lååånga tröga snack om skitsaker som jos dieter och annat bajs. Klipp ner 2-3 timmars avsnitten till 1 timme så funkar det bättre

3. Bättre stuns och vitalitet i språket. Nu är det trögt, segt och tröttsamt.ingen fart alls.

Intressanta ämnen dock så där blir det full pott men som dras ner av ovan.
Lovvärt initiativ dock
Avsnitten sänds live så det blir lite konstigt att klippa bort. Ett tips är att lyssna på några äldre avsnitt. Jag tycker att dom senaste har känts rätt sega i jämförelse.
Citera
2019-05-01, 15:57
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Person.Persson
Avsnitten sänds live så det blir lite konstigt att klippa bort. Ett tips är att lyssna på några äldre avsnitt. Jag tycker att dom senaste har känts rätt sega i jämförelse.

jag har lyssnat på några av de äldre avsnitten och håller med, de är bättre. Väldigt spännande och intressanta ämnen som tas upp, helt klart värda att lyssna på. Men jag tror att podden skulle må bra av en tajtare klippning. Bättre att ha 2 bra timmar än 3,50 sega timmar.
Citera
2019-05-02, 19:20
Medlem
KuKluxKlans avatar
Nu är Vita Pillret borttagen från Spotify.
Istället är det ex. Spreaker som gäller numera.
Citera
2019-05-03, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KuKluxKlan
Nu är Vita Pillret borttagen från Spotify.
Istället är det ex. Spreaker som gäller numera.

Det var väl väntat. Den judiska tidningen DN har ju bestämt att Vita Pillret inte ska finnas på Spotify.
Citera
2019-05-20, 22:50
Medlem
Offerviljas avatar
På torsdag kommer Vita Pillret att köra en fyra timmar lång direktsändning med många intressanta gäster:

https://www.altnorden.se/live/
Citera
2019-05-27, 21:44
Medlem
flaess avatar
I sina bästa stunder en lysande podcast, men NAH skulle verkligen vinna mycket - kvalitativt såväl som räckviddsmässigt - på att korta ned längden på avsnitten. 2-4 timmar är alldeles för mastigt och svårsmält även för de nationalistiskt sinnade. Det finns så mycket inneboende potential i Vita pillret som går till spillo nu när programmen är mättade likt en spädgris.

Dulny, Friberg, Hugin med flera: studera Den kokta grodans framgångsrecept ingående och utveckla Vita pillret till en Grodan 2.0 så kommer ni inhösta avsevärt fler lyssnare som i sin tur skapar positiva synergieffekter för NAH som helhet.
Citera
2019-05-30, 13:52
Medlem
apanola IIs avatar
lite klippning för att få det tajtare skulle vara välkommet. Annars är det intressanta samtal och bra ämnesval, men som sagt, tajtare klippning.1.30-2 timmar skulle vara alldeles utmärkt. då skalar man bort mycket onödigt fläsk och får en bättre lyssnarupplevelse. Men bra ämnen och intressanta diskussioner på det hela
Citera
2019-06-08, 02:22
Medlem
Trist med konflikter mellan Dulny och Gustav saknar Gustavs tagningar som fan. !
Citera
2019-06-10, 10:36
Medlem
Gillar ämnena och formen men önskar det kunde vara lite tajtare.
Citera
2019-06-10, 13:42
Bannlyst
Polackdulny är en narcisist, så jävla jobbig att lyssna på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in