Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
. "Dom snyggaste tjejerna är dom som går på yoga och gym." Tönt, pervo, gubbjävel, äckel, idiot!
Jag tror jag talar för alla i tråden nu, man undrar om du kanske är just en yoga och gymtjej själv? som nu känner ick inför Dulny i egenskap av att vara en yngre snygg tjej som förtjänar bättre!
Tror du att yogatjejerna tänker ick om Dulny i egenskap av den enda hästkillen/yogakillen i rummet?
Det är inte Magnus Söderman som gått vilse från sin nakenyoga som gör entré
https://www.tiktok.com/@filmschnitte/video/7270898916277669152
eftersom Dulny verkar få 24 åriga tindertjejer på kroken att vilja gå hem och dricka te.
Dulnys humble bragging när det kommer till köttmarknaden är fortsatt underhållande eftersom han trots allt kompenserar med att bjuda mest på sig själv av alla nationella poddare inom område sex & samlevnad, vilket han kan kosta på sig pga av sitt utseende
Citat:
Ursprungligen postat av
LojtnantWerner
Han har ju rätt! inget är så attraktivt som en kvinna som tar hand om sig själv, svårbegripligt med töntiga killar som gnäller på vältränade tjejer med kommentarer som "lägg på dig lite" "så spinkig"
Men du svänger rätt friskt i dina åsikter från dag till dag gör du inte? tyckte avsnittet var bra, en diskussion som inte påkallar ogenomtänkta kommentarer som Tönt, pervo, gubbjävel, äckel, idiot!
Jag förstår inte definitionen av "ta hand om sig" bara för att man inte gymmar så behöver det inte leda till att man ser ut som Svullo, vilken är den enda definitionen jag kan se i att inte ta hand om sig, eller kan du flera?
Det bästa är vältränade tjejer som lagt på sig både muskler & fett