2024-06-29, 11:43
Medlem
-Hengpung-s avatar
Jag måste säga att jag blev verkligen inte förvånad när man fått höra att det är Christoffer Dulny tillsammans med Christian Peterson som arbetar på "AFS exposen" som ska släppas inom kort.

Tycka vad man vill om AFS, det finns mycket kritik att rikta åt det hållet om man vill det, bl.a. jag själv har kritiserat dom en hel del, men att det just är Dulny som är inblandad i detta som själv aldrig varit med i partiet är väldigt komiskt och han fortsätter bygga på sitt rykte som den nationella rörelsens största skvallertant. Som det såg ut från början var detta något Christian själv skulle arbeta med, men Dulny huggde på direkt när han förstod att mycket skvaller kunde komma ur det och det tycks vara Dulnys favoritsysselsättning numera. Tveksamt om någon vill inleda något samarbeta med Dulny när eller om han kommer hem till Sverige igen. Ryktet är inte precis på topp där.

Christian gör ett mycket bra arbete för övrigt men både Christian och Dulny passar varandra ganska bra då de båda ser ner på traditionellt arbetande människor. De som haft med Christian att göra rent privat vet vad jag menar. Och Dulny flyr landet för att få slippa arbeta.
Citera
2024-06-29, 16:42
Medlem
TjongPricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Jag måste säga att jag blev verkligen inte förvånad när man fått höra att det är Christoffer Dulny tillsammans med Christian Peterson som arbetar på "AFS exposen" som ska släppas inom kort.

Tycka vad man vill om AFS, det finns mycket kritik att rikta åt det hållet om man vill det, bl.a. jag själv har kritiserat dom en hel del, men att det just är Dulny som är inblandad i detta som själv aldrig varit med i partiet är väldigt komiskt och han fortsätter bygga på sitt rykte som den nationella rörelsens största skvallertant. Som det såg ut från början var detta något Christian själv skulle arbeta med, men Dulny huggde på direkt när han förstod att mycket skvaller kunde komma ur det och det tycks vara Dulnys favoritsysselsättning numera. Tveksamt om någon vill inleda något samarbeta med Dulny när eller om han kommer hem till Sverige igen. Ryktet är inte precis på topp där.

Christian gör ett mycket bra arbete för övrigt men både Christian och Dulny passar varandra ganska bra då de båda ser ner på traditionellt arbetande människor. De som haft med Christian att göra rent privat vet vad jag menar. Och Dulny flyr landet för att få slippa arbeta.

Fast har inte AfS blivit något av en födkrok GK och hans närmsta, snarare än ett parti med framtid?

Att de hade/har med Pavel Gamov i organisationen var ju jävligt märkligt.
Citera
2024-06-30, 18:10
Medlem
Citat:

Hur vet du att Christian ogillar arbetare?
Citera
2024-06-30, 23:28
Medlem
-Hengpung-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Hur vet du att Christian ogillar arbetare?

Det vet alla som umgåtts med honom privat och hur snacket går gällande pengar. Han är en överklass unge trots allt.
Citera
2024-07-02, 20:23
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:

Tycka vad man vill om AFS, det finns mycket kritik att rikta åt det hållet om man vill det, bl.a. jag själv har kritiserat dom en hel del, men att det just är Dulny som är inblandad i detta som själv aldrig varit med i partiet är väldigt komiskt och han fortsätter bygga på sitt rykte som den nationella rörelsens största skvallertant.
Det är väldigt enkelt varför Dulny gör det, han vill visa nån slags solidaritet med Christian & andra AFS avhoppare i hans bekantskapskrets som vill ge igen på Gustav med gåspennan som vapen.

Och Dulny styr sedan en följarsvans där det blivit finkultur & legio att tycka illa om AFS,
Kalle är en av dom som litar på Dulny som i sin tur litar på Christian.
Citera
2024-08-02, 20:31
Medlem
Offerviljas avatar
Vita Pillret #292 - Christoffer Dulny visar vilket värdelöst och sjukt jävla äckel han är!

Herregud, vad är det som jag lyssnar på? Det är som att höra ett gäng Paradise Hotel-deltagare sitta och diskutera med varandra. Jag har alltid tyckt att Christoffer Dulny varit ganska töntig när han har pratat som man tänker sig att en utvecklingsstörd 12-åring pojke pratar och även tyckt att allt det här med TV-spel varit ointressant. Vad jag har gillat med honom är hans musiksmak och att han ändå typ känts lite grann som en skön indiesnubbe som innerst inne fattar vad som är bra grejer. När han gästade Svegot så berättade han att han varje dag brukade lyssna på låten Still ill med The Smiths, vilken jag tror är någonting som han inte längre gör. Han har blivit knäpp i huvudet där borta i Sydamerika. Han är som helt förändrad. Jag har här på Flashback i trådar försvarat honom när skribenter här som jag trodde var elakt inställda till honom skrivit att han gillar tjocka tjejer med stora rumpor, men jag hade fel där. Han tycker om sånt. "Dom snyggaste tjejerna är dom som går på yoga och gym." Tönt, pervo, gubbjävel, äckel, idiot! Viktig information: Ingen får någonsin någon Ick-känsla av Herr D, haha... Cringe!
Senast redigerad av Offervilja 2024-08-02 kl. 20:52.
Citera
2024-08-03, 10:36
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Vita Pillret #292 - Christoffer Dulny visar vilket värdelöst och sjukt jävla äckel han är!

Herregud, vad är det som jag lyssnar på? Det är som att höra ett gäng Paradise Hotel-deltagare sitta och diskutera med varandra. Jag har alltid tyckt att Christoffer Dulny varit ganska töntig när han har pratat som man tänker sig att en utvecklingsstörd 12-åring pojke pratar och även tyckt att allt det här med TV-spel varit ointressant. Vad jag har gillat med honom är hans musiksmak och att han ändå typ känts lite grann som en skön indiesnubbe som innerst inne fattar vad som är bra grejer. När han gästade Svegot så berättade han att han varje dag brukade lyssna på låten Still ill med The Smiths, vilken jag tror är någonting som han inte längre gör. Han har blivit knäpp i huvudet där borta i Sydamerika. Han är som helt förändrad. Jag har här på Flashback i trådar försvarat honom när skribenter här som jag trodde var elakt inställda till honom skrivit att han gillar tjocka tjejer med stora rumpor, men jag hade fel där. Han tycker om sånt. "Dom snyggaste tjejerna är dom som går på yoga och gym." Tönt, pervo, gubbjävel, äckel, idiot! Viktig information: Ingen får någonsin någon Ick-känsla av Herr D, haha... Cringe!
Han har ju rätt! inget är så attraktivt som en kvinna som tar hand om sig själv, svårbegripligt med töntiga killar som gnäller på vältränade tjejer med kommentarer som "lägg på dig lite" "så spinkig"
Men du svänger rätt friskt i dina åsikter från dag till dag gör du inte? tyckte avsnittet var bra, en diskussion som inte påkallar ogenomtänkta kommentarer som Tönt, pervo, gubbjävel, äckel, idiot!
Citera
2024-08-04, 17:12
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
. "Dom snyggaste tjejerna är dom som går på yoga och gym." Tönt, pervo, gubbjävel, äckel, idiot!
Jag tror jag talar för alla i tråden nu, man undrar om du kanske är just en yoga och gymtjej själv? som nu känner ick inför Dulny i egenskap av att vara en yngre snygg tjej som förtjänar bättre!

Tror du att yogatjejerna tänker ick om Dulny i egenskap av den enda hästkillen/yogakillen i rummet?
Det är inte Magnus Söderman som gått vilse från sin nakenyoga som gör entré
https://www.tiktok.com/@filmschnitte/video/7270898916277669152
eftersom Dulny verkar få 24 åriga tindertjejer på kroken att vilja gå hem och dricka te.

Dulnys humble bragging när det kommer till köttmarknaden är fortsatt underhållande eftersom han trots allt kompenserar med att bjuda mest på sig själv av alla nationella poddare inom område sex & samlevnad, vilket han kan kosta på sig pga av sitt utseende

Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
Han har ju rätt! inget är så attraktivt som en kvinna som tar hand om sig själv, svårbegripligt med töntiga killar som gnäller på vältränade tjejer med kommentarer som "lägg på dig lite" "så spinkig"
Men du svänger rätt friskt i dina åsikter från dag till dag gör du inte? tyckte avsnittet var bra, en diskussion som inte påkallar ogenomtänkta kommentarer som Tönt, pervo, gubbjävel, äckel, idiot!
Jag förstår inte definitionen av "ta hand om sig" bara för att man inte gymmar så behöver det inte leda till att man ser ut som Svullo, vilken är den enda definitionen jag kan se i att inte ta hand om sig, eller kan du flera?

Det bästa är vältränade tjejer som lagt på sig både muskler & fett
Senast redigerad av Herr Bökberg 2024-08-04 kl. 17:22.
Citera
2024-08-12, 17:41
Medlem
SvinFullGreks avatar
Riktigt underhållande när skogsbuffeln håller låda i två timmar. Herr D fick inte en syl i vädret.
Citera
2024-08-13, 09:22
Medlem
Trevligt med skogsmunken! Men en sak tycker jag är helt otrolig, att herr d är kvar.. Att dulny inte har bytt ut honom förstår jag inte för han bidrar verkligen inte med nåt. Jag blir stressad varje gång jag hör hans halvkvävda röst och det är inte skönt. Jag undrar om han stödjer dulny ekonomiskt kanske.
Citera
2024-08-17, 08:00
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Trevligt med skogsmunken! Men en sak tycker jag är helt otrolig, att herr d är kvar.. Att dulny inte har bytt ut honom förstår jag inte för han bidrar verkligen inte med nåt. Jag blir stressad varje gång jag hör hans halvkvävda röst och det är inte skönt. Jag undrar om han stödjer dulny ekonomiskt kanske.

Absolut! "Skogsmunken" har sunda åsikter om både naturen och annat... det blir alltid lite mer fart i VP när han gästar, tyvärr brukar det vara långt mellan gångerna, fast han kanske har varit med mer vid slutet? Jag tog nämligen en lång paus från att lyssna på VP (så vet inte) för det kunde gå tre dåliga poddavsnitt sen kom ett bra och sen samma visa om igen.
Citera
2024-08-18, 19:08
Avslutad
Kommer Dulny alltid att vara en ”gampojke”?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in