Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-09, 05:16
  #1381
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Gustav, Hugin och Friberg var med i början och det var väldigt trevliga samtal att lyssna på. Sen var Erik bisittare ett tag och nu är det herr d. Skogsmunk är rätt schysst också.

Just de, alla var sköna att lyssna på och hade bra tagningar. Den jag gilla minst är väl Hugin men när nog mest för hans röst
Citera
2024-02-09, 16:25
  #1382
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Just de, alla var sköna att lyssna på och hade bra tagningar. Den jag gilla minst är väl Hugin men när nog mest för hans röst
Haha ja hans röst är ganska ljus
Citera
2024-02-11, 23:55
  #1383
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Just de, alla var sköna att lyssna på och hade bra tagningar. Den jag gilla minst är väl Hugin men när nog mest för hans röst

Bra att du påminde om Hugin.

Dulny: Flugman
Herr D: Hanrej
Hugin: Runkgubbe

Alla tre gubbarna har blivit det podden ägnat sig åt att spotta på.
Citera
2024-03-23, 17:53
  #1384
Medlem
Run3s avatar
Bra avsnitt med Hugin. Herr D var också mer engagerad än vanligt. Annars brukar Chris prata 90% av tiden, men var mer balanserat denna gången. Intressanta repliker från Hugin om arv, genetik, DNA-forskning, tvillingstudier, osv. Jag kände att jag lärde mig något.

I det senaste avsnittet, så är det återigen bara Chris och Herr D. Direkt pratas det om några dataspel som tydligen heter Final Fantasy 7 och Dragons Dogma. Skämskudde på. 🤦 Vad är detta...
Citera
2024-03-25, 07:58
  #1385
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Bra avsnitt med Hugin. Herr D var också mer engagerad än vanligt. Annars brukar Chris prata 90% av tiden, men var mer balanserat denna gången. Intressanta repliker från Hugin om arv, genetik, DNA-forskning, tvillingstudier, osv. Jag kände att jag lärde mig något.

I det senaste avsnittet, så är det återigen bara Chris och Herr D. Direkt pratas det om några dataspel som tydligen heter Final Fantasy 7 och Dragons Dogma. Skämskudde på. 🤦 Vad är detta...

Tycker det har varit rätt intressanta diskussioner senaste avsnitten, bland annat om Alice Kd vs SD, Ukrainakriget, sågande av olika kändisar osv. Men direkt när det blir dataspelsprat eller nån ny fantasy-skräckserie på nån av de 8 streamingstjänster herr D prenumererar på, så skrollar jag fram.

Kristoffer Hugins kvinnligt-manligt analyserande har jag däremot aldrig orkat med att lyssna på.
Citera
2024-04-23, 21:05
  #1386
Medlem
skillnads avatar
Märkligt att skvallertanten Dulny inte fått mer kritik för sitt nära sammarbete med infiltratören Pavel Gamov. Speciellt eftersom han innan det senaste avslöjandet redan känt till att Pavel inte var pålitlig. En fråga som förtjänar ställas är hur pålitlig och trovärdig är egentligen Dulny själv?
Citera
2024-04-24, 07:59
  #1387
Medlem
Grindr-Dallnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Och Dulny är inte oattraktiv. Han är lång, muskulös, maskulin, svensk.



Dulny är 174 cm "lång". Han är inte ens, trots att han har mycket fritid att träna särskilt muskulös, han har dock lågt kroppsfett. Maskulin? Skojar du?! Tycker du att Lech och Dulny verkar svenska namn, för det är vad han heter i mellannamn. Han är polack.
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Vill man, så kan man träffa en kvinna, gifta sig och flytta ihop inom 1 år. Vill han, så skulle han kunna lyckas med det under nästa år. Han får såklart göra vad han vill. Men det finns inte något som hindrar honom. Det skulle kunna bli ett fint 2024 med partner, och barn på väg.
Han har inte haft ett fast jobb de senaste 15 åren. Han lever på donationer och prenumerationer på sin podd som det tydligen fortfarande finns lättlurade idioter som betalar för.
Citera
2024-04-25, 21:50
  #1388
Medlem
Offerviljas avatar
Den stora pinsamhetsfestivalen i det senaste avsnitten av Vita Pillret!

En polack sitter alltså och pratar om hur totalt värdelösa engelska människor är, haha... I England bor det idag närmare 1 miljon polacker. Vad gör ni där, Polack-Dulny? Åk hem till ert slaviska jävla pissland! Jag kan lova dig Dulny att det engelska folket verkligen inte vill ha er polacker i sitt land. I England är faktiskt polacker mer hatade än vad svarta invandrare från Karibien är. Polacker är ett skräpfolk!

När ska Herr D ha sin allra första egna åsikt här i livet? Är Herr D mer töntig än vad självaste Daniel Frändebög är? Ja, jag tror det, jag tror faktiskt nästan att han är det alltså.

Sveriges fulaste par: Herr Ja och Frida.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback