Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2018-05-23, 08:48
  #61
Medlem
Karmans avatar
Tja, människan har naturligtvis rätt till sina åsikter. Och delvis håller jag med, överdriven nationalism, med tramsigt flaggviftande, nationalsångssjungande är lite smått jobbigt.

Däremot betyder det inte att man kan misshandla sitt land hur mycket som helst, tex. via sinnsessjuk massinvandring. Och bara kräva och kräva, men aldrig ge tillbaka något till Sverige. För nationen är den enda säkra struktur vi har som försvarar oss och vårt välbefinnande i en orolig värld.

Så långt tänkte nog inte Krisitna Lundqvist. Hon fattar inte heller att hon är ännu en av SD:s eminenta valarbetare.
Citera
2018-05-24, 09:52
  #62
Medlem
8711s avatar
Då kan hon ju fira i år att afghanerna får stanna till mångmiljardkostnader om tiotals miljarder för 9000 män som låtsas vara barn och som har ljugit i en mycket stor del av fallen angående ålder, identitet, var man bott innan man kom till Sverige med mera. Där vänsterkärringar på nationaldagen kan köpa sex av dessa "ensamkommande" som det nu rapporteras om.

Citat:
Kvinnor köper sex av ensamkommande

I en Sveriges Radio-dokumentär framkommer att ensamkommande från Marocko säljer sex till kvinnor i utbyte mot mat, kläder och sovplats. Amin berättar som om det vore helt naturligt och Sveriges Radio reagerar inte heller.

– Jag har själv träffat flera äldre kvinnor, mammor, änkor, skilda kvinnor, även gifta kvinnor. De erbjuder pengar, mat, dusch och tak mot sex. Om man vill går man med annars säger man nej, berättar Amin.

https://samtiden.nu/2018/05/kvinnor-...ensamkommande/
Citera
2018-05-24, 12:33
  #63
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Idag gick idiot hyndan ut med:
Kristina Lindquist: Ett skenäktenskap bland det mest hedervärda jag kan tänka mig..
Hon uppmanar alltså till falska skenäktenskap med illegala invandrare, kärringen är värsta tänkas kan!
https://www.dn.se/kultur-noje/kristi...kan-tanka-mig/

Usch.
Hon lade ut det på twitter och det har på 36 timmar fått åtta kommentarer och inga delningar. Jag funderar lite vad detta är ett uttryck för. Kanske att man betraktar dessa "tänkare" som allt mer perifera och ointressanta. Samhällsutvecklingen går obönhörligt åt ett annat håll och i det orkar man inte lägga någon energi på åsikter som dessa längre.

För att återknyta till ämnet undrar jag om hon kommer att fira Nationaldagen i år. Beslutet om att låta 9000 män utan asylskäl stanna till en kostnad av åtskilliga miljarder lär tas den den 4/6.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback