Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-31, 15:25
  #1
Medlem
fettriks avatar
Självklart vänder jag mig hit till flashback! Jag har sedan 3 månader tillbaks ett förhållande med ett aktivt sexliv, och han är min första i sängen. Problemet är att jag har svårt att komma, har rättare sagt aldrig kommit under någon typ av sex. (Varken onani eller med partner.) (Har däremot kommit några gånger i sömnen och på gymmet när jag tränar bål ) Förövrigt är sexet skönt! Aldrig haft ont och känner mig hur beväm som helst med att vara naken, men det känns som att jag inte får utlopp för min kåthet när jag inte kan komma! Antagligen hade det bästa varit att testa sig fram tillsammans med honom men jag har inte möjlighet att träffa honom på ca 2-3 veckor nu så tänker samla på mig en massa idér på nya saker vi kan testa i sängen. Därför har jag några funeringar kring orgasmtekniker och sexleksaker.

1. Någon som har testat plankan under sex? Det vill säga att du sätter dig ovanpå honom som om du ska rida men sedan lägger du dig raklång med honom i dig. Du står alltså i plankposition med killen under, och knullar. Min tanke är att det kanske kan fungera eftersom min bål i den sexställningen måste jobba precis som när jag tränar bål på gymmet. Någon här på fb som har testat den varianten?? I så fall, vad tyckte du?

2. Jag snubblade in på en annan tråd här på flashback där någon länkade den här videon:
https://www.redtube.com/15878 Mannen trycker ca 10 cm under naveln samtidigt som han pullar tjejen. Jag är dock ganska känslig för naglar, även fast killens naglar är klippta och filade. Funderar därför på att införskaffa en smidig g-punktsvibrator som vi kan använda oss av på liknande vis. Har ni några rekommendationer på bra vibratorer för stimulering av g-punkten?

3. Vi har hittills inte testat oralsex på mig. D.v.s. att han än så länge inte slickat mig, men vi är båda "på" för den idén! Jag har inte heller testat att stimulera klitoris samtidgt som han tar mig bakifrån. Men med tanke på att jag inte kommer vid onani vill jag därför köpa mig någon typ av klitorisvibrator, som kan vara väl till hands vid både vaginalt och oralt. Tips på små, starka vibratorer för klittan?

4. Sist men inte minst vill jag veta vad ni tjejer tycker om butblugs, magic wand och spray för ökad känslighet där nere?
Citera
2017-06-01, 09:05
  #2
Medlem
Att du känner dig bekväm med din kropp är ett stort plus när det gäller sex. Fortsätt utforska din kropp både med och utan partner så kommer du lära dig hur just du lättast uppnår orgasm. Sex är en lek och inget man ska prestera inom, så njut och ha kul!

1. Aldrig testat plankan under sex.

2. Den här g-punkts vibratorn från Mae B tycker jag är bra: https://www.sexleksakeroutlet.se/col...ibrator-purple

3. Oralsex är guld! Bullets har väl ofta starka vibrationer för att vara så små.

4. En vibrerande butplug kan förstärka orgasmerna, och en magic wand är nog det närmaste orgasmgaranti man kan komma.
Lycka till!
Citera
2017-06-03, 14:36
  #3
Medlem
fettriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Att du känner dig bekväm med din kropp är ett stort plus när det gäller sex. Fortsätt utforska din kropp både med och utan partner så kommer du lära dig hur just du lättast uppnår orgasm. Sex är en lek och inget man ska prestera inom, så njut och ha kul!

1. Aldrig testat plankan under sex.

2. Den här g-punkts vibratorn från Mae B tycker jag är bra: https://www.sexleksakeroutlet.se/col...ibrator-purple

3. Oralsex är guld! Bullets har väl ofta starka vibrationer för att vara så små.

4. En vibrerande butplug kan förstärka orgasmerna, och en magic wand är nog det närmaste orgasmgaranti man kan komma.
Lycka till!

Tack för tipsen!

Någon mer som har erfarenheter och/eller tips?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback