• 1
  • 2
2017-05-28, 15:12
Medlem
r det nn som bestllt frn northerner nyligen? Brukar bestlla hem lite tuggtobak drifrn men sista veckorna har det inte gtt att handla dr. Det finns inget fraktalternativ till Sverige str det..? Trkigt om det inte kommer g att handla dr ngot mer. Har mailat och frgat men fr inget svar.
Eller vet ngon ngon annan sida man kan kpa
tuggtobak p?
Citera
2017-05-28, 19:46
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sot
r det nn som bestllt frn northerner nyligen? Brukar bestlla hem lite tuggtobak drifrn men sista veckorna har det inte gtt att handla dr. Det finns inget fraktalternativ till Sverige str det..? Trkigt om det inte kommer g att handla dr ngot mer. Har mailat och frgat men fr inget svar.
Eller vet ngon ngon annan sida man kan kpa
tuggtobak p?
G in p google, skriv in "tuggtobak" och du kommer f flera trffar.

Jag r p bra humr idag, s ger ett tips: Snusbolaget.
Citera
2017-05-28, 20:01
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
G in p google, skriv in "tuggtobak" och du kommer f flera trffar.

Jag r p bra humr idag, s ger ett tips: Snusbolaget.
Han vill nog inte kpa Oliver twist frn Usa. Amerikansk tuggtobak typ Red Man sljs inte lngre i Sverige.
Citera
2017-05-28, 22:00
Medlem
Ja precis, tuggtobak som Levi Garrett och Beechnut, kanske skulle nmnt det.
Snusbolaget kper jag allt vanligt snus av, tycker de r toppen
Citera
2017-05-31, 07:47
Medlem
SpottaSlems avatar
Ngra nyheter kring mnet? Skulle vara frtusangubbar vldigt illa om man inte kan f hem Levi Garrett igen. Jag har ringt dem frra ret och den kundtjnsten jag pratade med var bra.
Citera
2017-06-02, 02:04
Medlem
Fick svar frn northerner om att de skickar som vanligt. Tydligen har de gjort om hemsidan och sa t mig att rensa cache och historik s ska det funka. Gjorde det och nu funkar det, om n vldigt segt och buggigt.
Sknt man fr tag i chew iaf.
Citera
2017-06-02, 10:42
Medlem
SpottaSlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sot
Fick svar frn northerner om att de skickar som vanligt. Tydligen har de gjort om hemsidan och sa t mig att rensa cache och historik s ska det funka. Gjorde det och nu funkar det, om n vldigt segt och buggigt.
Sknt man fr tag i chew iaf.

Kanon. Levi Garrett har blivit ett mste om somrarna. Gr du ngot eget chew?
Citera
2017-06-02, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpottaSlem
Kanon. Levi Garrett har blivit ett mste om somrarna. Gr du ngot eget chew?

Har gjort det 2 gnger, men tycker inte att jag fr till det dr saftigt goda liksom, har gtt att tugga men inte r det Levi Garrett precis..
Citera
2018-03-12, 10:42
Medlem
Ja har lagt in en bestllning frn dom nu p red man chew. Hur lng tid brukar det levereras till Sverige p ett ungefr?
Citera
2018-03-31, 18:19
Medlem
Skriv grna om du fick betala ngon tull och/eller skatt p din bestllning. Jag har funderat lnge p att bestlla men varit orolig fr just den kostnaden.
Citera
2018-06-02, 20:49
Medlem
Jo jag fick allt betala min del till staten haha, kpte 4 psar red man fr ca 200kr fick betala avgifter p ca: 500kr utver kostnaden fr min tuggtobak. 125kr av dom var den nya avgiften p paket utanfr EU. Resten va tobaksskatt och moms. Men va ltt vrt det d det r s jvla gott tycker jag..gjorde ven en ny bestllning i veckan p 5st red man och tv andra intressanta och sta tuggtobakpaket. Kostade 500kr hos Northerner men har inte ftt dom n. Bvar fr kostnaden som kommer att komma. Blir vl minst 800kr till Gr tyvrr inte att undkomma den kostnaden om man kper via Northerner d dom r serisa. Enda sttet r vl f ngon privatperson att skicka frn USA men det lr man ju inte f tag p
Citera
2018-06-11, 18:20
Medlem
Jag har dock en frga jag kollar ju mycket p en p Youtube som heter outlaw och han testar ju massor av saker som chew och dip men undrar hur dip smakar r det ungefr som snus fast stt elr som oliver twist?

Vanligt vis anvnder jag antingen kronan ls ettan ls och kaliber portion men knner att man vill prva ngot nytt som typ copenhagen elr nn god tuggtobak men helst it mint elr salmiak
Senast redigerad av TheSnusKing88 2018-06-11 kl. 18:27.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in