Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-27, 21:46
  #1
Medlem
MMLegendens avatar
Skrev detta inlägg för ett tag sedan, dock i fel forum, hoppas kunna nå rätt målgrupp i detta forum, cannabis.

I höst ska jag o frugan ner till palma de mallorca, på mallorca. Vi båda röker ganja till och från lite casually. Då det är lagligt att röka i spanien tänkte vi passa på.

Vi letar efter schysst kvalitet och planerar därför att köpa från en riktig affär eller cannabis club som det kallas.

Min uppfattning är att det inte är lagligt för dessa att marknadsföra sig, vilket gör det svårt för oss att planera nu innan.

Till min fråga: Har någon som bor i palma alt. var där nyligen förslag på en bra club där man kan köpa? Vill helst inte bli medlem, men om det krävs så ordnar vi det.

Annars kanske någon har en bra uppfattning på ungefär hur många cannabis clubs det finns i hela palma? Jag har ingen koll alls, och tänker att det finns ca 5 st, men hoppas att det finns flera hundra.

Tack.
2017-05-29, 17:44
  #2
Medlem
Jag var i liknande sits då jag besökte Teneriffa för snart 1,5 år sedan.

Då googlade jag och sen tog jag kontakt med klubbarna via Facebook.
Jag frågade då om de tog in folk som inte var skriva i spanien - vissa sa ja, andra nej.

Sjukt bra gräs, massa olika sorter till ca 100kr/g.

Prova du med!
2018-11-07, 20:27
  #3
Medlem
Bara att gå in på weedmap och kolla kommentarer på de klubbarna som ligger i närheten vart du ska. Var i Teneriffa precis och mailade innan till green house som ligger vid vattnet, så att allt var lugnt med att bli medlem och det var inga konstigheter. Riktigt skön lokal men lite dyrt för de bästa sativa sorterna som man var ute efter. Va så fett och ta med vejpen och dra på deras vattenland haha så kul!
Playa de LAS americas
__________________
Senast redigerad av kilimanjarowayup 2018-11-07 kl. 20:29. Anledning: Vartnånstans
2018-11-09, 16:16
  #4
Moderator
kvm3s avatar
Fortsatta diskussioner inom ämnet hänvisas till (FB) Samlingstråd för frågor om pris och tillgång utomlands

Tråd låst.

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback