Citat:
Ursprungligen postat av
Snubban007
Det är så tyst runt P och hans försvinnande. Går inte en dag utan att jag tänker på om han har hittats, hur familjen mår i denna hemska ovissheten...
Mps gör inga fler sök heller förstår jag.. och inte fikk heller.. och inga fler observationer..
Så jävla hemskt att någon bara kan försvinna så här, utan ett spår.. 🙈
Fortfarande inga vänner eller bekanta som skriver i tråden, vilket jag återigen vill poängtera att jag både förstår och respekterar.. men för oss som inte kände P eller har någon bekant som kände honom etc, så hade det ju varit så värdefullt att få veta hur det pratas om hans försvinnande..
Samma med mig. Tänker ofta på hans försvinnande.
Ja du har helt rätt att det är något fruktansvärt när en person försvinner och att det förblir ouppklarat. Har pratat med många anhöriga till personer som har försvunnit för alltid. Det värsta, enligt dem, är denna vidriga ovisshet. I ett mycket omskrivet fall så har anhöriga fått leva med denna tärande ovisshet i hela 53 år. De har varit tvungna att acceptera detta fastän de inte har velat det. Ändå poppar detta upp hos dem med jämna mellanrum med bl. a. frågorna: Vad hände och varför?