2017-07-31, 10:53
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Vill bara säga att det verkligen finns mycket sjuka personer. Kan ha förståelse för att det kan vara mycket tufft och de kan bli ansatta av både kreti och pleti.

Jag såg i en annan tråd här på FB för ett tag sedan, en person som skrev fruktansvärt sjuka grejor om en mördad tjej. Det var så sjukt så man mår illa. Man kan faktiskt inte tro att det finns så sjuka människor.

Det raderades ganska snabbt av moderatorn, men snart dök det upp ännu värre grejor. Förmodar att personen blev avstängd därefter.

Det bästa vore ju om HP gruppen kunde anställa/få hjälp av någon person (med swish-pengarna?) som har kunskap och erfarenhet av hur man ska arbeta med en sådan här typ av ideell organisation. En person som kan hjälpa till med upplägg av organisation, vet vilken information som ska lämnas ut, hur man ska hantera och svara på frågor och tips mm.

tyvärr är ju världen full av alla slags människor,men varför ge dom så mycket bensin ? blocka och anmäl istället .nej jag köper inte deras förklaring till 100% det ligger mer bakom det här beslutet. och swish pengarna ja dom går föresten in på en admins företag iaf är nr reggat på ett ,hur blir det då måste väl även skattmasen redovisas (dålig på såna regler)
Citera
2017-07-31, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
den store skaparen själv så klart C E fd H
Hon är alltså kickad och inga pengar kan redovisas
Citera
2017-07-31, 10:54
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livingmyownlife
Vidriga människor som utnyttjar en ung killes försvinnande för att få utlopp för sina sjuka tankar och idéer! Jag hoppas verkligen inte att det är någon härifrån men högst troligt är det eftersom den som skapade den andra sidan skrev att vi är några från Flashback...

Fyfan! En familj lider och någon sjuk människa gottar sig i det!

Håller med!
Hoppas verkligen att det inte är någon härifrån.
Finns det ingen medkänsla alls?
Citera
2017-07-31, 10:56
Medlem
Liberty75s avatar
Väldigt vanligt härskarbeteende, det som nu hände. Håll gruppen i okunskap, trumma upp spänningen, låt de vänta - och du har makten som härskare.

De hade ju bara kunnat säga rakt på sak vad problemet var och sedan stänga.
Citera
2017-07-31, 10:57
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piavik
Hon är alltså kickad och inga pengar kan redovisas
nä hon sitter kvar som herre på täppan
Citera
2017-07-31, 10:59
Medlem
Citat:
Hej, Alla medlemmar
Vill bara informera om varför vi ändrat från offentlig till sluten grupp.
Vi i admin har under längre tid blivit utsatta av en mycket sjuk person som har både skapat troll i Hitta Patrik och skapat hemska grupper/ sidor och falska profiler under en väldigt lång tid, vi har därför beslutat att fortsätta med en sluten grupp under en tid framöver.

Hur vet dom att det är en person? Folk som frågade om det sökts med likhund fick också trollstämpel på sig.

Tänk om det är Patrik som är trollet?
Citera
2017-07-31, 11:01
Medlem
Citat:
nä hon sitter kvar som herre på täppan
jaja vi lär aldrig få veta något iallafall. Sekten som muren.
Till något annat. Det ser ut att vara dags att skörda här i Hallsberg när som helst. Speciellt raps fälten ser klara ut och har han legat på ett sådant så har han ju varit väl dold då den var hög och tät redan när han försvann.
Citera
2017-07-31, 11:03
Medlem
Över 20000 medlemmar som på ett eller annat sätt engagerar sig. Man vädjar om att många ska komma på sök, swisha pengar, att vi alla vill hitta Patrik.
Man blockar folk, häver åt båda sidor ur sig kommentarer, det hyssjas hit och dit..
Nej jag måste säga att är enormt besviken på hanteringen av denna grupp. Hoppas att det är fler än jag som kommer lämna den och låta de professionella sköta sökarbetet.
Låt de ta swish pengarna och ha det på sitt goda samvete. (Färre admins = större förtjänst)

Trodde i mitt stilla sinne att man var ute efter att hitta en person men känns inte som det längre 😡
Senast redigerad av mot-alla-odds 2017-07-31 kl. 11:05.
Citera
2017-07-31, 11:04
Medlem
Liberty75s avatar
Citat:
ja dom går föresten in på en admins företag iaf är nr reggat på ett ,hur blir det då måste väl även skattmasen redovisas (dålig på såna regler)

Du måste ha tillstånd för en pengainsamling och självklart måste hon redovisa och skatta för pengarna.

Nej, jag tror inte heller att det är en tillfällighet att gruppen stängdes just när de ska redovisa.
Citera
2017-07-31, 11:13
Medlem
Snubban007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livingmyownlife
Vidriga människor som utnyttjar en ung killes försvinnande för att få utlopp för sina sjuka tankar och idéer! Jag hoppas verkligen inte att det är någon härifrån men högst troligt är det eftersom den som skapade den andra sidan skrev att vi är några från Flashback...

Fyfan! En familj lider och någon sjuk människa gottar sig i det!

Men va?? Vilken sida är detta? Länk?
Citera
2017-07-31, 11:13
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piavik
jaja vi lär aldrig få veta något iallafall. Sekten som muren.
Till något annat. Det ser ut att vara dags att skörda här i Hallsberg när som helst. Speciellt raps fälten ser klara ut och har han legat på ett sådant så har han ju varit väl dold då den var hög och tät redan när han försvann.

Usch kan bli en otrevlig skörd för bonden
Citera
2017-07-31, 11:14
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubban007
Men va?? Vilken sida är detta? Länk?

va en sjuk FB sida som är borta nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera