2017-08-03, 17:08
Medlem
Citat:
Sökområdena kan bli lite olika för olika patruller. Men det finns en hel del snårig skogsterräng. Vi rekommenderar vandringskängor eller liknande som ger gott stöd för fötter och vrister, inte bara gympadojor. Långbyxor och tröja, jacka eller skjorta med långa ärmar. Trädgårdshandskar eller liknande är bra att ha så man kan lyfta på ris och grenar utan att rispa sönder händerna.
Med vänlig hälsning
MISSING PEOPLE SWEDEN

Nog inte helt omöjligt att de kommer att söka vid kapellet
Citera
2017-08-03, 17:45
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
jo självklart men det är väl andra gången i rad dom söker i just Hällabrottet
det har ju alltid sagt att den enda 100 % Obs vi har är i Hallsberg

men ändå söker MPS i hällabrottet något måste ju bidra till att dom söker just där

Vi har konstaterat några gånger, att den ursprungliga informationen sargats rejält!
NU kan det finnas FLER 100% -iga observationen, som efter luppgranskning fastslagits och dragits upp till ytan för närmare granskning! Enklare saker har vi upplevt!
Citera
2017-08-03, 18:02
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Vi har konstaterat några gånger, att den ursprungliga informationen sargats rejält!
NU kan det finnas FLER 100% -iga observationen, som efter luppgranskning fastslagits och dragits upp till ytan för närmare granskning! Enklare saker har vi upplevt!

instämmer. Men vi vet ju inte om det är P vid klocktornet, eller om det är en människa öht. Fast magkänslan säger att det är P.
Citera
2017-08-03, 18:12
Medlem
Bumblebeebees avatar
Ingen som vet något nytt om likdoften? Ingen som är på plats nu där? Vid kapellet? Alltså man vill bara få ett svar/slut på det här nu.
Citera
2017-08-03, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Ingen som vet något nytt om likdoften? Ingen som är på plats nu där? Vid kapellet? Alltså man vill bara få ett svar/slut på det här nu.

Jag är på platsen vid kapellet nu. Har letat i 2 timmar hittills......
Citera
2017-08-03, 18:18
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredda78
Jag är på platsen vid kapellet nu. Har letat i 2 timmar hittills......

Känner du någon doft?
Är det många där och letar?
Citera
2017-08-03, 18:18
Medlem
Jag förstår att likhundarna är upptagna, att resurserna är få, men förstå föräldrarna nu (om vi bortser från det här med att pappan verkat lite skum, han menar förhoppningsvis väl). De har säkert läst/hört om det här luktfyndet och sitter hemma i Skåne och får höra att polisen tänker söka mer först IMORGON! Vilken fasa, vilken ångest. Hur f-n ska de kunna sova inatt??
Citera
2017-08-03, 18:19
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Jag förstår att likhundarna är upptagna, att resurserna är få, men förstå föräldrarna nu (om vi bortser från det här med att pappan verkat lite skum, han menar förhoppningsvis väl). De har säkert läst/hört om det här luktfyndet och sitter hemma i Skåne och får höra att polisen tänker söka mer först IMORGON! Vilken fasa, vilken ångest. Hur f-n ska de kunna sova inatt??

Hade det varit mitt barn hade jag rest dit på stört
Citera
2017-08-03, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
Känner du någon doft?
Är det många där och letar?
Känner ingen doft alls. Faktiskt ingen här och letar. Bara några bilar som kollat runt lite...
Citera
2017-08-03, 18:29
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Känner ingen doft alls. Faktiskt ingen här och letar. Bara några bilar som kollat runt lite...

Jag ät tveksam till om det är något alls ,borde inte polisen lägga iaf lite mer krut om dom verkligen trodde det fanns en kropp där ? Även om hundarna är upptagna kan man ju gå skallgång i området med tex hemvärn osv

Bara jag som har den magkänslan ?
Citera
2017-08-03, 18:33
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
instämmer. Men vi vet ju inte om det är P vid klocktornet, eller om det är en människa öht. Fast magkänslan säger att det är P.

Det är sant!
Ännu är inte mycket bekräftat angående "stanken!"
Citera
2017-08-03, 18:34
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:

Finns det något vatten i närheten? Om det finns, kan du kolla där? Menar då självklart inte att du ska ner och dyka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in