Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Förklaringen kan vara att P är inställd på att de kommer att ses på nästa tåg i den meningen att när de stiger av i Mjölby så kommer de sannolikt att tappa varandra i folkvimlet på perrongen, men att de ses ombord på tåget.
Min uppfattning är att det hände något efter det att P sa så till kvinnan på tåget.
Det vi känner till är att fyra killar i P:s ålder steg ombord och satte sig vid P. Här någonstans fick P för sig att stiga av tåget. Vad kan ha hänt eller sagts som fick P att lämna tåget? Kan det ha med killarna att göra? Sa de något till honom, gav de honom en min eller gest som kvinnan inte uppfattade? Pratade han med sin mamma i samband med att killarna satte sig bredvid P?
Ja tänk om man kunde fått varit en fluga på tågfönstret som lyckats höra allt som sagts och gjorts i den tågvagnen.....
-men då hade väl en av de där killarna mosat dej:Splatch ! 💀
Det är ju bra att vi fått reda på det som kvinnan hört och uppfattat och sett i vilket fall.
Men visst är det knepigt att han inte reagerade på att Varför kommer det in folk och sätter sig på ett tåg som Redan gått till sin slutstation.???
Har väl aldrig hãnt ..
Förövrigt kan tilläggas att i Motala finns det mycket droger i omlopp,det var väl ditåt de där killarna skulle,inget illa menat men ville bara informera om att så är fallet.
Ursäkta vill inte blanda in killarna i den informationen. De utgår....men för övrigt så är det så....men det hör ju inte till tråden, så nu svävade jag iväg, sorry ....