Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-11, 07:35
Medlem
Greons avatar
fatta att jag ar beredd att leta igen.......2-3 km vag.....men logiken sager annat, latare att vinna lotto.....

grejjen ar att det inte ar forsta ggn....FAN

nu far man grannarna pa sig, blodiga nasborrar letandes desperat...nu skter vi i det....sov sott

ligger och tanker pa mitt gram.... dom har t.o.m stadat gatorna.....men man vill ut och leta....vilken jvl drog...
Senast redigerad av Greon 2013-08-11 kl. 07:43.
Citera
2013-08-11, 08:01
Medlem
Greons avatar
tog linan for drygt timme sen, nu ar jag somnig och hungrig, har atit....men jag vill inte sova, skulle kunna somna utan problem.... men man har kanske blivit lte imun....samma ladd 3 dygn.....

tjack ar omojligt att somna, fint ladd...inga prob...for mig....

ok, tog en lina till....det forsta jag vill gora, ut och leta!!! Bortkastad tid, staller mig upp, mina ben...no energy........

Men tank om jag hittar.... ska man ut igen??? nu ar det ljust..... FATTA ATT DET AR 2-3 KM....

vlken drog....Psyket vill ut, men kroppen pallar inte..manga timmars letande......pallar inte....

En lina i timmen annars somnar jag.... kurrar i magen efter 1 timme, gaspar och vill sova.... en lina till och man ar maxad igen......
Nu har jag snackat sa mycket skit, ska ut pa "promenad"...

Peace

Peace
Senast redigerad av Greon 2013-08-11 kl. 08:45.
Citera
2013-08-11, 09:08
Medlem
Greons avatar
FOlk soppar gatorna, joggar, osv...jag gick igen for att leta, jag vet att det inte ar mojligt....detta ar faQ om ladd... en extra stor lina, ut och leta....har letat sen 03:00....

FAQ om KOKAIN falska forhoppningar!

Ska snorta det sista, sen vila...lika bra..... slut pa det roliga... Det far racka nu...tack...
Senast redigerad av Greon 2013-08-11 kl. 09:25.
Citera
2013-08-11, 21:46
Medlem
NSXs avatar
får bara ångest av dina inlägg Greon.

www.ca-sweden.se your welcome
Citera
2013-08-18, 18:45
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Nu har man äntligen fått testa kokain och det var hur fint som helst. Det enda trista är den korta rustiden.
Citera
2013-08-18, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NSX
får bara ångest av dina inlägg Greon.

Jag med. Det är bra att man ibland blir påmind var man inte vill hamna.
Citera
2013-08-31, 02:48
Medlem
hyperaktivtbarns avatar
Är det fler än jag som upplever att man är brutalt bajsnödig när man tar ladd?
Började 19.00 ikväll och fram till nu har jag nu bajsat 3 gånger. Kan även bli väldigt bajsnödig såfort jag har ringt min kran och vet att han är påväg. Är precis som att kroppen vet vad som är pågång!
Citera
2013-08-31, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hyperaktivtbarn
Är det fler än jag som upplever att man är brutalt bajsnödig när man tar ladd?
Började 19.00 ikväll och fram till nu har jag nu bajsat 3 gånger. Kan även bli väldigt bajsnödig såfort jag har ringt min kran och vet att han är påväg. Är precis som att kroppen vet vad som är pågång!

Centralstimulanter brukar få igång magen. Vissa mer och vissa mindre. Har inte kommit på någon riktig lösning dock
Citera
2013-08-31, 03:27
Medlem
hyperaktivtbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Centralstimulanter brukar få igång magen. Vissa mer och vissa mindre. Har inte kommit på någon riktig lösning dock

Då är det fler än jag som upplever detta alltså.. Är extremt jobbigt när man befinner sig på en sunkig pub och inte har något annat val än att släppa loss därinne samtidigt som man vet att det är en snygg tjej utanför som väntar på att få komma in.
Citera
2013-08-31, 17:04
Medlem
Kokain ensam!

Hejsan alla flashbackare!

Jag har ett litet dilemma angående Kokain!, nu är det så att jag sitter på 1 g fint Kokain och är ensam hemma då frugan är utomlands.

Min fråga till er är ska jag bruka detta gram ikväll i min ensamhet framför datorn eller ska jag vänta till ett bättre tillfälle då det är lite mer lägligt att bruka? Och vad för kväll kommer jag att få om jag sitter hemma och drar lina efter lina? är ganska färsk vad gäller Kokain!
Mvh gestap0
Citera
2013-08-31, 17:06
Medlem
SYSTEMexes avatar
ring över polarn och dela

kan inget om kola men det lär väl bli roligare
Citera
2013-08-31, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gestap0
Hejsan alla flashbackare!

Jag har ett litet dilemma angående Kokain!, nu är det så att jag sitter på 1 g fint Kokain och är ensam hemma då frugan är utomlands.

Min fråga till er är ska jag bruka detta gram ikväll i min ensamhet framför datorn eller ska jag vänta till ett bättre tillfälle då det är lite mer lägligt att bruka? Och vad för kväll kommer jag att få om jag sitter hemma och drar lina efter lina? är ganska färsk vad gäller Kokain!
Mvh gestap0
Växla in på någon häftig xxx-tube och kör på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in