Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-02-28, 14:32
Medlem
Haaunteds avatar
Mildare effekt mao
Citera
2025-02-28, 14:47
Medlem
Nkpgisits avatar
Måste sluta eller iallafall dra ner på mängderna jag köper nu för tiden.

Blev 14g förra månaden och 5g denna månad och så har det sett ut ett tag nu med 5-15g kokain varje månad. Fuckar ekonomin något fruktansvärt. Diggar verkligen ladd då jag inte tar amfetamin längre så har ladd blivit min nya huvuddrog men fan alltså...

Ska lämna 4k idag till en men tänker fan inte ta en påse till utan nyss hämtat ut PV och Flödder då det blir så mycket billigare.

Kanske blir att haffa något g ibland men måste sluta hämta 5or och 10or då det blir ett sådant dekadent använda då jag IV:ar upp allt eller snortar i mig allt tills det är slut med en massa sprit och fått så många nära döden upplevelser när jag IVar kokain.

Hoppas det är ett slut på detta kapitel i livet med kokain men ack så nice det är och tycker jag får tag på BRA ladd faktiskt.
Senast redigerad av Nkpgisit 2025-02-28 kl. 14:51.
Citera
2025-03-16, 23:27
Medlem
Nkpgisits avatar
Hämta 20g och sköt 80mg typ. Var på gränsen att vara för mycket. Bra grejer
Citera
2025-03-21, 21:47
Medlem
Kan man ta indural 20 mg om man dragit ladd eller det farligt?
Citera
2025-03-28, 00:34
Medlem
Vet ni om man kan förstärka/förlänga ruset på koks?
Har hört att snorta lite större kokainbitar kan upplevas som att bomba tjack typ men är tveksam
Citera
2025-03-28, 18:47
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Striktabiften
Vet ni om man kan förstärka/förlänga ruset på koks?
Har hört att snorta lite större kokainbitar kan upplevas som att bomba tjack typ men är tveksam

Inte om du inte ska banka i nån annan drog, vilket är dumt då koks för sig ensamt är att föredra om det är tillräckligt bra och rent

Varför vill du göra det? Koks ska hålla i sisådär 30min jämnt, sen fyller man på.
Om kokset är fint så finns ingen anledning att "förstärka" det, det kan jag lova dig.

Aldrig hört att snorta bitar. Låter skumt men antar att det är depo effekt man vill uppnå dvs att det löser upp sig stegvist i näsan i slemhinnan. Men det blir nog svårt att hålla på plats utan att andas ner skiten eller andas ut det.

Verkar som du nått ett beroende där du inte får ut så mycket av koks längre, alternativt att du inte har råd att snorta så du försöker vara kostnadseffektiv

Lägg ner istället. Ge det nån vecka.
Citera
2025-03-28, 18:49
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Hämta 20g och sköt 80mg typ. Var på gränsen att vara för mycket. Bra grejer

Va galen du är? Du skulle betala tillbaka cash och sa du inte ska ta mer av snubben, sen köper du 20g och går loss.

Ville du att vi ska säga till dig och lugna dig med drogerna här? Vad för svar söker du efter dina inlägg?

Ja, du har spårat. Tror knappast nån här kommer få dig att lyssna.
Men ta en paus.
Citera
2025-03-30, 03:13
Medlem
Drugsmart100s avatar
Köpte en 1a koks idag men vetefan fall jag fick koks är ganska förkyld så kan inte direkt känns på doften, och ruset har suttit i nu i typ 3h tog senaste linan 11;00 vid 02,30 så började den avta lite, men känns mer som tjack en ladd, pulvret var dock i små stenar ish
Citera
2025-03-30, 03:29
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drugsmart100
Köpte en 1a koks idag men vetefan fall jag fick koks är ganska förkyld så kan inte direkt känns på doften, och ruset har suttit i nu i typ 3h tog senaste linan 11;00 vid 02,30 så började den avta lite, men känns mer som tjack en ladd, pulvret var dock i små stenar ish

Är du förkyld svullnar slemhinnorna i näsan och dom producerar mer snor. I korta drag: Kolan fastnar i snoret som du sen sväljer. Effekten kommer, men den är fördröjd! Bläddra tillbaka en sida eller två i tråden för om du vill lära dig mer
Citera
2025-03-30, 03:51
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Måste sluta eller iallafall dra ner på mängderna jag köper nu för tiden.

Blev 14g förra månaden och 5g denna månad och så har det sett ut ett tag nu med 5-15g kokain varje månad. Fuckar ekonomin något fruktansvärt. Diggar verkligen ladd då jag inte tar amfetamin längre så har ladd blivit min nya huvuddrog men fan alltså...

Ska lämna 4k idag till en men tänker fan inte ta en påse till utan nyss hämtat ut PV och Flödder då det blir så mycket billigare.

Kanske blir att haffa något g ibland men måste sluta hämta 5or och 10or då det blir ett sådant dekadent använda då jag IV:ar upp allt eller snortar i mig allt tills det är slut med en massa sprit och fått så många nära döden upplevelser när jag IVar kokain.

Hoppas det är ett slut på detta kapitel i livet med kokain men ack så nice det är och tycker jag får tag på BRA ladd faktiskt.

Är inte RC-koks ett alternativ? Jag är själv inte i koks-kretsarna men brukar själv byta ut mina mains mot RC när pengarna tryter. Antar att du redan testat, är det någon större skillnad?
Citera
2025-03-30, 04:03
Medlem
Drugsmart100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distans
Är du förkyld svullnar slemhinnorna i näsan och dom producerar mer snor. I korta drag: Kolan fastnar i snoret som du sen sväljer. Effekten kommer, men den är fördröjd! Bläddra tillbaka en sida eller två i tråden för om du vill lära dig mer
Nej det är inte så att det inte kickar även fall jag är lite halvt täppt, undrar mer varför ruset håller så länge och känns som en blandning med tjo och ladd
Citera
2025-03-30, 04:50
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drugsmart100
Nej det är inte så att det inte kickar även fall jag är lite halvt täppt, undrar mer varför ruset håller så länge och känns som en blandning med tjo och ladd

Så här skrev jag tidigare:

(FB) En FAQ om Kokain - Vanliga frågor och svar.

Även om du är förkyld kommer du få en kick när du snortar, men troligtvis får du dra i dig lite extra för att nå samma effekt du är van vid. Resten hamnar som sagt i magen. Jag har verkligen ingen aning om hur snabbt snor produceras, men säg att du drar en lina kl 23 och den gradvis "sväljs undan" över en timmes tid?! Kolan kommer då att nå blodomloppet mellan 23:30 och 00:30. Sen dröjer det ytterligare 30-60 min innan det peakar. Sen tar det 30-60 min innan ruset är borta.

Så att det börjar avta vid 02:30 är inte heeeelt orimligt. Men om det var bankat med tjack får du tyvärr vänta några timmar till innan du kan sova!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in