Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-16, 04:09
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firtree
En fråga.

Har lyckats få tag på en viss mängd uncut ladd.
Hur går jag tillväga om jag vill göra denna råvara till färdig produkt?
Kommer nog inte banka mer än kanske 80% av nuvarande skick.

Anser själv att detta är alldeles för potent för att det ska vara värt att konsumera på gammalt hederligt sätt. Testade genom att göra 3 lagom små lines, efter första var jag helt euforisk och skitenergisk tog en andra och konstaterade att jag ej kommer kunna ta den sista. Det var så påtagligt. Sen när ruschen lagt sig efter ca 15 min så var jag hyoerfokuserad och kände mig oerhört allert och driftig i 3-4 timmar. Så jag skulle hellre blanda ut det en smula för att göra det met festvänligt.

Det blir inte mer festvänligt för att du bankar det och säljer till polarna..

3-4 h? Låter mer som att du tagit amfetamin?!
Citera
2022-12-16, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distans
Men men.. vad luktar rent kokain då? Alla har sina egna erfarenheter kring dess doft kopplad till upplevd effekt. Det jag tycker luktar bensin, kanske påminner någon annan om aceton och den tredje fotogen osv. Vilken doft är rätt? Menar, vem här har testat rent, laboratorieframställt kokain att jämföra med?

Du behöver inte ha 100 procent rent kokain för att känna lukten av kola, 20% kola luktar också kokain.
Citera
2022-12-19, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distans
Det blir inte mer festvänligt för att du bankar det och säljer till polarna..

3-4 h? Låter mer som att du tagit amfetamin?!

Kan försäkra dig att det rör sig om kokain. Ruset lägger sig efter kanske 15 min sedan har du en buzz i några timmar. 3-4 som mest efter 1/4 gram.

Vanligt är ju att kranarna bankar med amfetamin, en kompis blev snopen då han ej "blev så pratglad och motivera"
min tanke och min erfarenhet är att du får det oftast bankat med både koffein och en andel tjack.
Citera
2022-12-21, 19:24
Medlem
laddkingens avatar
märker ni också av avsevärt sämre kvalite och effekter efter corona än innan
Citera
2022-12-22, 06:35
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
märker ni också av avsevärt sämre kvalite och effekter efter corona än innan

Verkligen inte, fattar ej vad ni har för kranar....??? Får tag i riktigt dunder på gatan och för att "bevisa" detta för mina vänner så kokade jag faktiskt en 1.0 idag och fick ut 0.925. /Ja jag kan koka..) Sluta köp av blatten som erbjuder er på klubbarna ahhahaha
Citera
2022-12-22, 06:36
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Jag har också ställt mig frågandes kring det här med att kokain ska lukta bensin. Har dragit lätt över minst ett par kilo i mina dagar och har aldrig stött på bensinluktande utan det luktar just kokain.

Diesel aktigt däremot men aldrig bensin...
Citera
2022-12-22, 06:37
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firtree
En fråga.

Har lyckats få tag på en viss mängd uncut ladd.
Hur går jag tillväga om jag vill göra denna råvara till färdig produkt?
Kommer nog inte banka mer än kanske 80% av nuvarande skick.

Anser själv att detta är alldeles för potent för att det ska vara värt att konsumera på gammalt hederligt sätt. Testade genom att göra 3 lagom små lines, efter första var jag helt euforisk och skitenergisk tog en andra och konstaterade att jag ej kommer kunna ta den sista. Det var så påtagligt. Sen när ruschen lagt sig efter ca 15 min så var jag hyoerfokuserad och kände mig oerhört allert och driftig i 3-4 timmar. Så jag skulle hellre blanda ut det en smula för att göra det met festvänligt.

Peace

Banka med detta gubben

https://sv.wikipedia.org/wiki/Prokain

Sen om du inte pallar 80% ight vet jag inte vad jag ska säga... sluta dra tjacklinor...?
Citera
2022-12-22, 18:40
Medlem
smokingfoxs avatar
Hejsan!
Efter typ 4 linor börjar jag hosta och typ nästan spy när det rinner ner i halsen. Blir lite bättre när jag dricker något. Men kommer direkt efter jag snortar i mig det. Även om jag tar långsamt eller snabbare.
Någon annan som har det problemet? Eller är det så att jag kör för ofta därför detta problem uppstår?
Citera
2022-12-22, 18:41
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokingfox
Hejsan!
Efter typ 4 linor börjar jag hosta och typ nästan spy när det rinner ner i halsen. Blir lite bättre när jag dricker något. Men kommer direkt efter jag snortar i mig det. Även om jag tar långsamt eller snabbare.
Någon annan som har det problemet? Eller är det så att jag kör för ofta därför detta problem uppstår?

Hackar du stenarna så det blir till pulver??? du ska inte snorta stenar, utan pulver bror
Citera
2022-12-22, 18:42
Medlem
smokingfoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeChapo
Hackar du stenarna så det blir till pulver??? du ska inte snorta stenar, utan pulver bror

Hackar så bra det går med kortet.
Ska testa hacka mer fint nästa gång
Citera
2022-12-22, 19:07
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokingfox
Hackar så bra det går med kortet.
Ska testa hacka mer fint nästa gång
Värm en talrik i mikron så den blir ganska varm. Häll sedan ut ditt kokain och gnugga ett kort över.
Citera
2022-12-22, 19:56
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OsamaBinLaden
Verkligen inte, fattar ej vad ni har för kranar....??? Får tag i riktigt dunder på gatan och för att "bevisa" detta för mina vänner så kokade jag faktiskt en 1.0 idag och fick ut 0.925. /Ja jag kan koka..) Sluta köp av blatten som erbjuder er på klubbarna ahhahaha

din mamma jag köper inte av svettiga integrerade på klubbar utan av toppar i gäng 10-25 g per gång har provat olika alla samma effekt efter corona jämfört med innan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in